Ашық сабақ “Шыны еліне саяхат”
Екібастұз қаласы “№16 «Балдаурен» бөбектер бақшасы”
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорының тәрбиешісі
Абельдинова Алия Калиоллаевна
Қосымша материалдар
Мақсаты:1.Балаларды ізденішілікке тапқырлыққа, ойлау қабілеттерін дамыту.
2.Балаларға шыны қайдан пайда болғанын тәжірибе арқылы көрсетіп түсіндіру
3.Достарының сұрақтарын тындауға, дұрыс толық жауап беруге үйрету.
Қажетті құрал:Шыны түрлері, алгоритімдер
Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап
Іс-әрекет
кезеңдері |
Тәрбиешінің басқару әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-оятушылық | Шаттық шеңбері:
Армысың ардақты Аспан ата! Армысын мейірімді жер Ана! Армысын шұғылалы алтын күн! Біз әдепті баламыз Біз ерекше боламыз Қонақтарды көргенде Сәлеметсіздер ме! –деп Сәлемдесіп аламыз |
Шар лақтыру |
Ұйымдастырушылық ізденушілік | Балалар сендер шыны еліне саяхатқа барғыларын келеме? Ендеше бәріміз көзімізді жұмайық
Музыка ойналады Шыны елінің ханшайымы шығады: -Сәлеметсіңдер ме, балалар!Мен осы шыны елінің ханшайымымын, сендерді көргеніме өте қуаныштымын.Менің елімде бәрі шыныдан жасалған, қарандаршы!Балалар сендер білесіңдер ме шыны қайдан пайда болғанын?Ендеше қазір білеміз. 1.Видеоролик -Міне балалар, шыны осылай жасалады екен.Ал енді шынының қасиеттерін білу үшін бірнеше тәжірбие жасап білеміз. I тәжірибе: Балалар, алдарындағы стақанға түрлі түсті тастарды салайықшы. Тәрбиеші: -Балалар, сендер не байқадыңдар? Тәрбиеші: -Неліктен? Тәрбиеші: -Осындай мөлдір шыныларды тағы қай жерде қолданады? Таблица көрсету (Әсел): II тәжірибе: –Балалар, алдарындағы шыныларды ұстап көріндерші.Қандай екен? Таблица (Нармина):
III тәжірибе: -Балалар, стаканға су құйындаршы.Су ағып кетті ме? Балалар: Таблица (Мақсат): IV тәжірибе: -Енді балалар шыныларды таяқшамен ұрып көрейікші.Не естідіңдер? Таблица (Ермахан): (Арай)-Хрусталь шынының дауысы өте әдемі, жіңішке шығады V тәжірибе: Тәрбиеші (жұмбақ) -Қалай ойлайсыңдар, неге мен сендерге айна туралы жұмбақ жасырдым? Бейнемізді көру үшін не көмектеседі. Табилца (Айша) Шыны туралы слайд Тәрбиеші: –Балалар, шынының қай жерде адамға пайдасы бар екенін білесіңдер ме? Міне, шынының қасиетімен танысып адамға қандай пайдасы бар екенін білдік. Бұл заттың жаман қасиеті де бар, ол әлсіз және тез сынады. -Шыны заттармен қалай қолдану керек? VIтәжірибе: –Балалар, қалай ойлайсыңдар тәтті шыны бола ма? -Өздерің тәтті шыны дайындағыларың келе ме? -Балалар, тәтті кәмпит дайындау үшін мен сендерге қамыр дайындап алып келдім.Енді осы қамырдан сендер әр түрлі фигуралар жасаңдар.Мысалы: щеңбер, төртбұрыш, ромб, үшбұрыш, жүрек т.б. Осы фигураларыңды мына подносқа саламыз.Осы фигуралардың ортасына үгілген кәмпиттерді саламыз.Асханаға жібереміз. |
Барғымыз келеді
-Жоқ
-Стаканнан түрлі-түсті тастарды көріп тұрмыз. (Әсел) –Өйткені, шыны мөлдір, шыны жарық өткізеді. -Терезеде, әдемі ғимараттарда, көзілдірікте, лупада, телескопта, микроскопта, аквариумда, дүрбіде, көліктерде, сағатта, шамда. (Нармина)-Шынылар суық болады, бұдыр, тегіс, қалың, жұқа, түрлі-түсті болады. -Шыны ыдысқа су құйғанда су ағып кетпейді.Шыны суды ағызбайды. -Әртүрлі әдемі дыбыс шығады.
-Айна (Айша) –Өйткені, айна да шыны.Бірақ мөлдір емес.Айнадан өзіміздің бейнемізді көре аламыз. -Айнаның артқы бетіне күміс жалатады.Айна да нәзік тез сынады. -Көзілдірік-адамға жақсы көруге көмектеседі, күннің көзінен қорғайды.Лупа, дүрбі, микроскоп, телескоп -Ұқыпты
-Иә.Олар мұзкәмпиттер
-Иә
|
Рефлексиялық түзетушілік |
Енді біздің мұзкәмпитіміз дайын болғанша біз балабақшамызға оралайық.Көзімізді жұмамыз (Музыка ойналады) Осымен біздің саяхатымыз аяқталды! |
Күтілетін нәтиже:
Біледі :Шыны туралы білді.
Игереді:Шынынын қасиеттерін игерді.
Меңгереді: Шыны туралы менгерді.
Метки: Педагогтардың шығармашылық жұмыстары мен әдістемелік әзірлемелері