Ашық сабақ “Шыны еліне саяхат”


Екібастұз қаласы “№16 «Балдаурен» бөбектер бақшасы”

коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорының тәрбиешісі

Абельдинова Алия Калиоллаевна

Қосымша материалдар

Мақсаты:1.Балаларды ізденішілікке тапқырлыққа, ойлау қабілеттерін дамыту.

                   2.Балаларға шыны қайдан пайда болғанын тәжірибе арқылы көрсетіп түсіндіру

                   3.Достарының сұрақтарын тындауға, дұрыс толық жауап беруге үйрету.

 Қажетті құрал:Шыны түрлері, алгоритімдер

Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің басқару әрекеті      Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық-оятушылық Шаттық шеңбері:

Армысың ардақты Аспан ата!

Армысын мейірімді жер Ана!

Армысын шұғылалы алтын күн!

Біз әдепті баламыз

Біз ерекше боламыз

Қонақтарды көргенде

Сәлеметсіздер ме! –деп

Сәлемдесіп аламыз

Шар лақтыру
Ұйымдастырушылық ізденушілік Балалар сендер шыны еліне саяхатқа барғыларын келеме? Ендеше бәріміз көзімізді жұмайық

Музыка ойналады

Шыны елінің ханшайымы шығады:

-Сәлеметсіңдер ме, балалар!Мен осы шыны елінің ханшайымымын, сендерді көргеніме өте қуаныштымын.Менің елімде бәрі шыныдан жасалған, қарандаршы!Балалар сендер білесіңдер ме шыны қайдан пайда болғанын?Ендеше қазір білеміз.

1.Видеоролик

-Міне балалар, шыны осылай жасалады екен.Ал енді шынының қасиеттерін білу үшін бірнеше тәжірбие жасап білеміз.

I тәжірибе: Балалар, алдарындағы стақанға түрлі түсті тастарды салайықшы.

Тәрбиеші:

-Балалар, сендер не байқадыңдар?

Тәрбиеші:

-Неліктен?

Тәрбиеші:

-Осындай мөлдір шыныларды тағы қай жерде қолданады?

Таблица көрсету (Әсел):

II тәжірибе:

Балалар, алдарындағы шыныларды ұстап көріндерші.Қандай екен?

Таблица (Нармина):

 

III тәжірибе:

-Балалар, стаканға су құйындаршы.Су ағып кетті ме?

Балалар:

Таблица (Мақсат):

IV тәжірибе:

-Енді балалар шыныларды таяқшамен ұрып көрейікші.Не естідіңдер?

Таблица (Ермахан):

(Арай)-Хрусталь шынының дауысы өте әдемі, жіңішке шығады

V тәжірибе:

Тәрбиеші (жұмбақ)

-Қалай ойлайсыңдар, неге мен сендерге айна туралы жұмбақ жасырдым? Бейнемізді көру үшін не көмектеседі.

Табилца (Айша)

Шыны туралы слайд

Тәрбиеші:

Балалар, шынының қай жерде адамға пайдасы бар екенін білесіңдер ме?

Міне, шынының қасиетімен танысып адамға қандай пайдасы бар екенін білдік. Бұл заттың жаман қасиеті де бар, ол әлсіз және тез сынады.

-Шыны заттармен қалай қолдану керек?

VIтәжірибе:

Балалар, қалай ойлайсыңдар тәтті шыны бола ма?

-Өздерің тәтті шыны дайындағыларың келе ме?

-Балалар, тәтті кәмпит дайындау үшін мен сендерге қамыр дайындап алып келдім.Енді осы қамырдан сендер әр түрлі фигуралар жасаңдар.Мысалы: щеңбер, төртбұрыш, ромб, үшбұрыш, жүрек т.б.

Осы фигураларыңды мына подносқа саламыз.Осы фигуралардың ортасына үгілген кәмпиттерді саламыз.Асханаға жібереміз.

Барғымыз келеді

 

 

 

 

 

 

-Жоқ

 

 

 

 

 

 

 

-Стаканнан түрлі-түсті тастарды көріп тұрмыз.

(Әсел) –Өйткені, шыны мөлдір, шыны жарық өткізеді.

-Терезеде, әдемі ғимараттарда, көзілдірікте, лупада, телескопта, микроскопта, аквариумда, дүрбіде, көліктерде, сағатта, шамда.

(Нармина)-Шынылар суық болады, бұдыр, тегіс, қалың, жұқа, түрлі-түсті болады.

-Шыны ыдысқа су құйғанда су ағып кетпейді.Шыны суды ағызбайды.

-Әртүрлі әдемі дыбыс шығады.

 

 

 

-Айна

(Айша) –Өйткені, айна да шыны.Бірақ мөлдір емес.Айнадан өзіміздің бейнемізді көре аламыз.

-Айнаның артқы бетіне күміс жалатады.Айна да нәзік тез сынады.

-Көзілдірік-адамға жақсы көруге көмектеседі, күннің көзінен қорғайды.Лупа, дүрбі, микроскоп, телескоп

-Ұқыпты

 

-Иә.Олар мұзкәмпиттер

 

-Иә

 

Рефлексиялық түзетушілік  

Енді біздің мұзкәмпитіміз дайын болғанша біз балабақшамызға оралайық.Көзімізді жұмамыз

(Музыка ойналады)

Осымен біздің саяхатымыз аяқталды!

 

Күтілетін нәтиже:

Біледі :Шыны туралы білді.

Игереді:Шынынын қасиеттерін игерді.

 

Меңгереді: Шыны туралы менгерді.

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *