Тақырыбы: Chess is a sport too


Жамбыл облысының, Тараз қаласының №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектебінің ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Орынбаева Ардак Абдраимовна

Тақырыбы: Chess is a sport too

 

Мектеп: №48 Т.Рысқұлов атындағы орта мектеп
Күні:19.01.2017ж. Мұғалімнің есімі: А.А Орынбаева

 

СЫНЫП: 2 «Ж» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Оқушыларға шахмат та спорттық ойынның бір түрі екенін түсіндіру.

Дұрыс оқу машықтарын жетілдіру, cөздік қорын байыту.

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
Тапрсырманы оқиды, талдайды
Оқушылардың басым бөлігі:
  сөздік  қорларын  молайта  отырып, сөйлеу  қабілеттерін   арттырады  және  ақпараттарды  саралай  білуге танымдарын  қалыптастырады
Кейбір оқушылар:
Спорт түрлерін  салыстырады ,тізбектейді, дәлелдейді.жаңа мәліметтерге сүйене отырып өз көзқарасын жобалай алады
Алдыңғы оқу Спорт және спорт түрлері
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар

 

Ресурстар
Басы

Басталуы

 

      10 мин

 

     І. Ұйымдастыру кезеңі / сәлемдесу,оқушыларды түгендеу,

T. Good afternoon, pupils!

P. Good afternoon, , teacher!

T. Who is on duty today?

P2. I’m on duty today. Today is the 19th of  January All are present.

T. Sit down, please.

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру

1.hot chair: poem Footboll

2.intervew: grammar Present Simple  eg. I like hockey but I dont like basketboll

3. Find words:  footbollbascetbollhockeyskating топқа бөлу/   I. Organization moment:

II.Жаңа сабақ

Ой шақыру: Бейне ролик көрсету арқылы  оқушылар сабақтың тақырыбын ашады

ІІІ.Warm up

Exercise 3. p 43Listen and choose

Phonics

Ee                                   ea

Tree                           teacher

Queen                       eagle

green                         easter

knee                           read

sheep                         jeans

 

 

 

 

 

 

 

 

Слайд

 

 

Бейнеролик

Ортасы негізгі бөлім

 

20 мин

 

 

 

 

 

 

VІ. New words

Жаңа таұқырыппен таныс болған соң оқушылар «Жаңа сөздермен» жұмыс жасайды. Оқушылар сөздік дәптерлерін ашып, тақтада берілген жаңа сөзддерді жазып алады. Содан соң мұғалім ол сөздерді жеке –жеке оқып, түсіндіріп, алдымен хормен , содан соң жекелей қайталатады.

Champion-ˈʧmpjən- чемпион- чемпион

Chess –ʧɛs- шахмат- шахматы

Run –rʌn – жүгіру-бегать

Jump –ʤʌmp- секіру- прыгать

Play sports – pleɪ spɔːts  спортпен шұғылдану- заниматься спортом

Very much-ˈvɛri mʌʧ-өте қатты — очень сильно

V. work with book

Оқулықтың 42-43 бетіндегі сурет бойынша жұмыс. Мұғалім оқушылардан суреттен не көріп тұрғанын сұрайды, балалар барынша білген жауаптарын айтады. Содан соң мұғалім балалардың жауабын толықтырып, бұл шахмат ойыны екенін түсіндіреді де, ол турлы мәтінды оқып, таныстырады. Мұғалім мәтінді оқығанда  оқушылар кезекпен білетін сөйлемдерді бірлесіп аударып отырады.

Ex.1p.42 listen (Оқушылар тыңдайды)

 

Meet Bibissara. She is a pupil. She plays sports but she doesn`t run, she doesn`t jump. She plays chess. Chess is a sport too. She`s a chess champion.

Remember!

She runs. – She doesn’t run.     He plays sport. – He doesn’t play sport.

Exercise  2  Read and say

(оқушылар айтып береді)

Look at the children. They`re pupils and they like sport very much. They all play sports.

He plays football.

He doesn`t play basketball.

 

 

Оқулық

 

 

слайдпен жұмыс

Аяқталуы

15мин

 

 

 

 

Relaxtion time

Find motion sports game

VI. Work in worksbook

Оқушылар жұмыс дәптерінде берліген 1 – 2 жаттығуларды мұғалімнің көмегімен орындайды. Үлгерімі төмен оқушыға арнайы жеңілдетілген тапсырма беріледі.

VII. Group work

Guess the crossword

VIII. Consalidation

 Check yourself

IX. Home Task

To learn new words and ex. 4,5 p.39

Raiting

Today you’ve worked very hard, thank you for your participate.

Your marks for today…..

 

Электронды оқулық

Қосымша ақпарат .

 

 

 

 
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Деңгейлік тапсырмалар бойынша жұмыстар дайындау. 1. Топтасып тапсырмаларды орындау

 

 

Ғаламтордан қажетті материалдарды іздеу.
Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *