Саңырауқулақ

Павлодар облысы Ақсу қаласы

КМҚК “Балапан” бөбектер бақшасы” тәрбиешісі

Анаргуль Қанағатовна Толеуова

Технологиялық карта

Білім беру саласы:Таным

Бөлім:Құрастыру

Тақырыбы:Саңырауқулақ

Мақсаты: Саңырауқұлақты құрастыруға үйрету.

Міндеттері: 1.Қағазды бүктеу, жырту, шиыршықтау тәсілдерін пайдаланып, қағаз беттерін көлемді пішінге түрлендіріп, саңырауқұлақты құрастыру дағдыларын қалыптастыру.

  1. Қол моторикасын дамыту.
  2. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдір:Көрсету,әңгемелесу,сурақ-жауап.

Көрнекіліктер:Суреттер,үлгі.

Билингвалды компонент: саңырауқұлақ-грибы.

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Ынталандыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексия

 

Жылулық шеңбері:

Балалар шеңбергі тұрып бір-бірлеріне жақсылық тілеу

 

Ормандағы саңырауқұлақтарды біз бүгін қағаздың түрлі әдістерін пайдаланып жасап үйренеміз.

«Қағаз қандай?» дидактикалық жаттығуы

Балалардан қағаздың қандай қасиеті бар екенін сұрайды, жауаптарын толықтырады:

қағаз жыртылады, уқаланады, бүктеледі, суланады, жанады, ұмаждалады.

Жұмыс барысы:

·        Саңырауқұлақтың қалпағын қызыл түстерді таңдап алып орналастыру, желім жағып қағазға жапсыру.

·        Одан кейін ақ түсті таңдап алып, біріктіру

-Саусақ қимылына арналған жаттығу жасау.

Сергіту сәті

Қорбаңдаған қонжық,
Орманда келеді.
Әнін айтып маймаңдап,
Бүршіктер тереді.
Саудыраған бүршіктер,
Маңдайға тиеді.
Ашуланған қонжық,
Жерді кеп тебеді.

Балаларға тақырып бойынша сұрақтар қойып қорытады:

-балалар, біз бүгін нені құрастырдық?

-Олар қайда өседі?

Балаларды мадақтап, ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін аяқтайды.

Жылулық шеңберін орындау

 

Тәрбиешінің түсіндірмесін тыңдайды.

 

 

 

 

-Үлгі бойынша балалардың іс- әрекеті

 

 

 

 

 

тәрбиешінің көмегімен жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін тәрбиешімен бірге қайталап орындайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

сұрақтарға ойланып жауап береді.

 

Сергіту сәті

Қорбаңдаған қонжық,
Орманда келеді.
Әнін айтып маймаңдап,
Бүршіктер тереді.
Саудыраған бүршіктер,
Маңдайға тиеді.
Ашуланған қонжық,
Жерді кеп тебеді.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: Саңырауқұлақтарды үлгіге қарап құрастыруды.

Нені игерді: Саңырауқұлақтың сабағын,қалпағын бір-біріне берік бекітуді.

Нені біледі: Саңырауқұлақтар туралы.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.