Биология сабағы “Ф. Редидің тәжірибелері, В. Гарвейдің ой-пікірлері, Л. Пастердің тәжиребелері. Тіршіліктің мәңгі теориясы”


Букенова Гүлжанат Қуанышбайқызы,

биология-химия, география мұғалімі

Жалпы мақсаттар Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен ,әртүрлі теориялармен таныстыру;Л.Пастердің тәжірибесінің негізінде тіршілік туралы дүние танымын арттыру..
Оқыту нәтижелері Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен,

Л.Пастердің тәжірибесінің

маңызы негізінде

тіршілік ұғымын салыстырып жүйелей алады.

Негізгі идеясы Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді.
Сабақтың көрініктілігі Интерактивті тақта,ресурс. Слайд,маркерлер Электрондық оқулық-9сп
Сабақтың  түрі

қолданылатын тәсіл

Пәнаралық байланыс

Жаңа сабақ

СТО технологиясының элементтері

 

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті уақыт Әдіс тәсілдер
 

 

Ұйымдастыру

 

 

Сәлемдесу. сергіту сәті

Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату,топ басшысын тағайындау

Сабаққа бір-біріне сәттілік тілейді, топтарға   түстері бойынша бөлініп отыру  

1мин

 

 

 

Ой сергіту
Топқа бөлу

Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету.

1.Үй тапсырмасы

-тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі

 

 

 

 

 

 

2кезең;

Қызығушылығын ояту

– -белсенді әрекетке жұмылдырады;

-ойлау жұмысына  ынталандыру

 

 

Топқа бөлінуін  бақылау

 

 

 

Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап білім білік дағдыларын анықтау үшін кері байланысқа шығады

Видео көру

 

 

 

Тақырыпты анықтау;

Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі

 

Түстер бойынша отырады,топ жетекшісі тағайындалады

 

Жан-жақтыбілім тексеру «6 неліктен?»

 

Көбелек туралы видеоны көріп өз ойларын айту

 

 

 

Тақырыпты жазады

 

 

 

 

 

6мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

Түсті қағаздар арқылы топқа бөлу

 

 

 

 

Оқыту мен оқудағы жаңатәсілдер(диологтік оқыту)

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан  ойлау

АКТ

диолог

 

 

2-кезең:Мағнаны тану

-элек.оқулықтан мәтін

-оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білімді жұппен,топпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәті. Жаңбыр

 

 

Электрондық оқулықтан тақырыпты тыңдау

1 топ-тіршілік алғы шарты

2топ-тәжірибелер

3 топ- Постертәжірибесі

Берілген тапсырма негізінде негізгіидеяны постермен қорғау

әр топқа ресурстар таратып беру

Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру

 

 

 

 

 

Топ жетекшісі бағалап отырады

 

 

 

 

 

Ресурстармен жұмыс

 

 

 

 

10мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

АКТ

Жұптық, топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

Көшбасшылық

 

Ой толғаныс кезеңі:

-Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді

 

Қорытындылау

 

 

 

 

 

«Ыстық орындық»

 

 

 

 

Электрондық оқулықтан тапсырма

Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді 18мин  

Талантты және дарынды балаларды  оқыту

Бағалау

Кері байланыс

 

 

 

Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды

3мин көшбасшылық

 

Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау

Үйге тапсырма

 

 

 

 

Мәтінді оқу. реферат Күнделіке берілген тапсырманы жазу 1 мин
Метки: , ,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *