Биология сабағы “Ф. Редидің тәжірибелері, В. Гарвейдің ой-пікірлері, Л. Пастердің тәжиребелері. Тіршіліктің мәңгі теориясы”
Букенова Гүлжанат Қуанышбайқызы,
биология-химия, география мұғалімі
Жалпы мақсаттар | Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен ,әртүрлі теориялармен таныстыру;Л.Пастердің тәжірибесінің негізінде тіршілік туралы дүние танымын арттыру.. | ||||
Оқыту нәтижелері | Тіршіліктің пайда болуы туралы алғашқы көзқарастармен,
Л.Пастердің тәжірибесінің маңызы негізінде тіршілік ұғымын салыстырып жүйелей алады. |
||||
Негізгі идеясы | Жеке немесе бірлесіп жұмыс жасауға,ортақ ой-пікір туғызуға,өзінің және жолдастарының іс-әрекеттеріне баға беруге,мақсат қоюға,талдауға қортынды шығаруға үйренеді. | ||||
Сабақтың көрініктілігі | Интерактивті тақта,ресурс. Слайд,маркерлер Электрондық оқулық-9сп | ||||
Сабақтың түрі
қолданылатын тәсіл Пәнаралық байланыс |
Жаңа сабақ
СТО технологиясының элементтері
|
||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | уақыт | Әдіс тәсілдер | |
Ұйымдастыру
|
Сәлемдесу. сергіту сәті
Сабаққа сәттілік тілеу түгендеу.бағалау парағын тарату,топ басшысын тағайындау |
Сабаққа бір-біріне сәттілік тілейді, топтарға түстері бойынша бөлініп отыру |
1мин
|
Ой сергіту | |
Топқа бөлу
Бірлік,бірегейлік сезім қалыптастыру,бірлескен жұмыста жоғары нәтижеге жету. 1.Үй тапсырмасы -тақырып бойынша бұрынғы білімді еске түсіріледі
2кезең; Қызығушылығын ояту – -белсенді әрекетке жұмылдырады; -ойлау жұмысына ынталандыру
|
Топқа бөлінуін бақылау
Мұғалім оқушыларды сырттай бақылап білім білік дағдыларын анықтау үшін кері байланысқа шығады Видео көру
Тақырыпты анықтау; Тіршіліктің пайда болуы туралы көзқарастардың дамуы. Жерде тіршіліктің пайда болуы туралы теориялар. Л.Пастердің тәжірибесі
|
Түстер бойынша отырады,топ жетекшісі тағайындалады
Жан-жақтыбілім тексеру «6 неліктен?»
Көбелек туралы видеоны көріп өз ойларын айту
Тақырыпты жазады
|
6мин
4 мин |
Түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
Оқыту мен оқудағы жаңатәсілдер(диологтік оқыту)
Сыни тұрғыдан ойлау АКТ диолог
|
|
2-кезең:Мағнаны тану -элек.оқулықтан мәтін -оқушылар өз тәжірибелері арқылы жаңа білімді жұппен,топпен жұмыс
Сергіту сәті. Жаңбыр
|
Электрондық оқулықтан тақырыпты тыңдау 1 топ-тіршілік алғы шарты 2топ-тәжірибелер 3 топ- Постертәжірибесі Берілген тапсырма негізінде негізгіидеяны постермен қорғау әр топқа ресурстар таратып беру |
Берілген тапсырма б-ша оқып ,топта талдап постер құрып бүсіндіру
Топ жетекшісі бағалап отырады
Ресурстармен жұмыс
|
10мин
10 мин
|
АКТ Жұптық, топтық жұмыс
Көшбасшылық |
|
Ой толғаныс кезеңі: -Өз ойларымен түсініктерін өздері игерген мәләметтер арқылы жеткізеді
Қорытындылау
|
«Ыстық орындық»
Электрондық оқулықтан тапсырма |
Оқушылар пікірлеседі сыни ойлап өз көзқарастарын жеткізеді | 18мин |
Талантты және дарынды балаларды оқыту |
|
Бағалау
Кері байланыс |
Топ жетекшілері бағалауы.қорытынды бағаны мұғалім қояды |
3мин | көшбасшылық
Оқыту үшін бағалау,оқуды бағалау |
||
Үйге тапсырма
|
Мәтінді оқу. реферат | Күнделіке берілген тапсырманы жазу | 1 мин |