Сабақ «Үй жануарлары»

Нұрмұханбетова Назгүл Бейсенбайқызы 
Тіл маманы
«Балдәурен» балабақшасы КМҚК 

Мақсаты: Балаларға төрт түлік малдың пайдасы, малға сіңірілетін адам еңбегі туралы түсінік бере отырып мал шаруашылығын сүйе білуге тәрбиелеу. Бір-біріне қуаныш сыйлай білуге тәрбиелеу. Балалардың ой-қиялын, шығармашылығын дамыту.

Көрнекі құрал-жабдықтар: Жануарлардың суреттері, слайд,бейне таспа, венн диаграммасы, мақал – мәтелдер,өлең, ойын,т.б .

Сөздік жұмыс: Сow; Cat; Sheep; Goat ; horse.

Билингвалды компонент: Сиыр-Корова-cow .Мысық-    Кошка-Cat.

Қой-Баран-Sheep. Ешкі-Коза-Goat .Ат-Конь-horse.

 

І.ә.к.                    Т.і.ә.        Б.і.ә
М.қ. -Good morning boys and girls.How are you today?

Бір-біріне  жылы лебіздер айтайық.Мен сендерге бақыт тілеймін.

-Жарайсыңдар.

– Балалар  бүгін біз мал  фермаға барамыз.

-Саяхатқа автобуспен шығамыз.

-Кәнеки бәріміз автобусқа мінейік.

-Бәріміз автобус сияқты дыбыстайық.Ш-Ш-Ш-Ш-Ш

Амандасады.

Бір-біріне тілек айтады.

Назар аударады.

Мінеді.

 

Дыбыстайды.

 

 

Ұ.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Р.К.

-Міне жеттік.

-Тәрбиеші бейне таспаны қосады.

-Балалар ал енді тақпақ тыңдайық. «На ферме!»

Что за шум что за гам
Отчего сиыр-корова, cow
У меня на ферме, farm?
Молоко давать не стала?
А в конюшне ат-лошадь, horse,
Весь просыпала овес?
Улетела за плетень
Курица наседка, hen.
А толстушка утка, duck,
Убежала на чердак.
Это просто в огород
К нам ешкі-коза залезла, goat.
Я ее с сестренкой Зиной
Прогоняю хворостиной

-Кәнеки балалар жаңа сөздерді қайталайық.

Сиыр-Корова-cow

Мысық-    Кошка-Cat

Қой-Баран-Sheep

Ешкі-Коза-Goat

Ат-Конь-horse

Сендер шаршаған сияқтысыңдар ғой.Кәнеки сергіту жасайық.

Сергіту сәтін орындау.

And now stand up!

Jump like a rabbit!

Walk like a tortoise!

Swim like a fish!

Fly like a bird!

Very good children! Sit down now!

-Ойын ойнаймыз ба?

« Қай малдың төлі» ойынын ойнайық!(тәрбиеші мал дыбыстарын қосады)

Ойын шарты: суреттегі малды атап, төлдерін тап.

Қане, осы малдар қалай дыбыстайды.

Сиыр мөңірейді.

Жылқы кісінейді.

Түйе боздайды.

Қой маңырайды.

Ешкі маңырайды.

-Жарайсыңдар.

 

-Енді  біз балабақшаға қайтуымыз керек.

 

-Балалар сендер фермада нені көрдіңдер?

-Фермада көрген үй жануарлардың ермексаздан мүсін жасайық.

 

Кәнеки «Old Macdonald» өлең айтайық.

 

 

Тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қайталайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін орындайды.

 

 

 

 

 

 

Қызығып ойнайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ермексазбен жұмыс істейді.

 

«Old Macdonald» өлең айтады.

 

Күтілетін нәтиже:

 

Жаңғыртады:      Ойын арқылы қызығушылықтары артады,логикалық    сұрақтарға жауап                     беруді.

Түсінеді:                Бірлесіп жұмыс істеуге, ұйымшыл болуға, шапшаңдыққа,

тапқырлыққа, логикалық ойлау дағдысын түсінеді.       Логикалық сұрақтарды түсініп, тез жауап береді.

Қолданады:          Ойынға қызығушылық танытып, сұрақтарға жауап бере       алады. Ермексазды қолданып жануарларды жасайды.

Leave a Reply

Your email address will not be published.