«Менің Отаным- Қазақстан»

Молдабаева Назерке Ораловна
КМҚК  №134 «Гауһар» балабақшасының тәрбиешісі

Мақсаты:Қазақстан Республикасы жайлы ойларын кеңейту.

Б.М: Қазақстанның кең-байтақ, бай мемлекет екенін түсіндіру. Мемлекет астанасы туралы түсінік беру.

Д.М: Балалардың қызығушылығын, ойлау, сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Т.М: Отанды сүйе білуге тәрбиелеу.

Қолданылатын көрнекі құралдар:кілем,Астана, ауыл, карта суреттері

Билингвальді компонент:Отан-Родина,астана-столица.

Қызмет кезеңдері Педагогтың қызметі Балалардың қызметі
Мотивациялық

қозғаушылық

Шаттық шеңбері:

Балалар мен сендерді әдеттегідей шаттық шеңберіне шақырамын. Шаттық шеңберінде тұрып бір-бірімізге амандасайық. Біз шеңбер бойымен жүріп мына сөздерді айтамыз:

Амансың ба, алтын күн!

Амансың ба, көк аспан!

Амансың ба, самал жел!

Амансың ба, айдын көл!

 

Балалар шеңбер бойына тұрып өлең сөздерін қайталайды.

Ұйымдастыру-шылық-ізденістік

 

-Балалар, біз қай республикада  тұрамыз?

-Басқаламыз қай қала?

-Ал біз қай қалада тұрамыз?

Бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы:

 

-Өте жақсы,балалар!

 

Ғажайып сәт:Алладин кіріп келеді

-Сәлеметсіңдер ме балалар!

-Балалар мен сендерге сиқырлы кілемшемен Қазақстан Республикасының әсем жерлеріне саяхаттауды ұсынамын.

Тәрбиеші:

-Саяхатқа шыққыларың келе ме?

-Ендеше барлығымыз ертегі батырының сиқырлы кілемшесіне отырайық.

-Сонымен,біз кілемшемен туған өлке-міздің үстінен ұшып бара жатырмыз.

 

Отанымыз туралыәңгімелеу.

-Картада біздің Отанымыздың аумағы әртүрлі түспен боялған.Сары,жасыл,

қоңыр,көк түс те бар.Бұл еліміздің та-биғатының алуан түрлі екенін көрсетеді.

-Балалар,біз қазір елді мекендер үстінен ұшып барамыз:кішкентай үйлер,

киізүйлер,жайлауда мал жайылыпжүр,

ешқандайкөліктүрлері,түтіндепжатқан фабрикалар мен зауыттаркөрінбейді.Табиғатыәсем,ауасы таза,

суымөлдір.

Бұл не екен?

-Бұлеліміздіңеңбастықаласы-

Астана.

Астананыңүстіненұшыпбарамыз.

 

Билингвальді компонент:Отан-Родина,астана-столица.

 

Сергіту сәті.
Топ, топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса-жаса, алтын күн,

Жаса-жаса, жарқын күн.

 

Дид ойын: «Төлін тап»

 

Балалар енді бақшамызға қайтайық.

Алладин:

-Балалар менімен бірге туған-өлкеміздің жерлеріне саяхаттаған үшін сендерге көп рахмет!

-Сол үшін мен сендерге алғыс ретінде сыйлық беремін.

-Сау болыңдар!

 

-Қазақстан

-Астана

-Қарағанды

 

 

-Сәлеметсіз бе!

 

 

 

 

 

 

 

-Иа

Кілемнің үстіне отырады.

 

 

 

Балалар тәрбиешінің артынан қайталайды.

 

 

 

 

 

 

Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.

 

 

 

Ауыл.

 

Астана қаласындағы жаңа ғимараттардың суреттерін көрсету.

 

 

 

Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Рахмет!

-Сау болыңыз

Рефлексия-

лық-түзетушілік

Қорытыңды:

-Балалар сендерге саяхат ұнады ма?
-Бізқандайжерлергебардық?

-Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?
Оқу қызметіне белсене қатысқан балаларды мадақтау, қалғандарын ынталандыру.

 

 

Балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді

Күтілетін нәтиже:                                                                                                                                  Нені біледі:Қазақстан Республикасының кең-байтақ және бай мемлекет екенің.

Қандай түсініктерді игерді:Қазақстан Республикасы туралы мәліметтерді оқу қызметінде қолдана білу дағдыларын.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: біздің Отанымыз туралы қойылған сұрақтарға жауап, саяхат оқу қызметінен алған әсерлерін әңгімелеуге берілген тапсырмаларды.

Leave a Reply

Your email address will not be published.