Қазақ тілі. Жұрнақ пен жалғау

 Кулбатырова Тогжан Болатовна
 Бастауыш сынып мұғалімі
 Ж.Молдағалиев атындағы №2 ЖОББМ

Қысқа мерзімді ашық сабақ жоспары
Мұғалімі: Кулбатырова Т.Б.
Пәні: Қазақ тілі   2-сынып
Сабақтың тақырыбы   Жұрнақ  пен   жалғау     ІІІ тоқсан
Сабақтың мақсаты  Жалғау  мен  жұрнақ  туралы  түсініктерін  бекіту,сөйлемдерді талдай білуге  үйрету;
Күтілетін нәтижелер Ø  Жұрнақ , жалғау   туралы  біледі.
Сабақ түрі Аралас  сабақ,
Оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер Түсіндіру,  сұрақ- жауап,  диалогтік оқыту, джексо әдісі,сыни ойлау стратегиялары,  жеке,  топтық
Керекті жабдықтар Б.А.  Тұрғынбаева, З.Муфтибекова   «Алматыкітап» оқулығы  2013ж

қарындаш, сызғыш, түрлі-түсті бояулар,суреттер.

 

Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

 

 

 

 

 

 

1. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.

1.Психологиялық ахуалды жақсарту мақсатында шаттық шеңберін  өткізу:

Сәлем достым,здравствуй друг!

Қалың қалай?Как ты тут?

Қайда болдың?Где ты был?

Сағындым ғой!Я скучал!

Келдің бе?Ты пришел?

Тамаша!!!Хорошо!!!

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

өткенді қайталау ,пысықтау.

Жұмыс істеуге дайындалады, топ ішінде өзара ынтымақтастық қарым-қатынас орнығады.

 

Сұрақтарға жауап береді

Тұсаукесер -Түбір  деп  нені  айтамыз?

-Жұрнақ  дегеніміз  не?

-Жалғау  дегеніміз  не?

-Туынды сөз дегеніміз не?

-балалар,ненің суреті шықты? Бұл не деп ойлайсыңдар? Бұл Алматыда өтетін 2017 жылғы,яғни биылғы ертең басталатын универсиаданың тұмары ретінде  сұңқар таңдалған болатын,міне бұл соның суреті. Егер бүгінгі тапсырмаларды жақсы орындасаңыздар универсиада туралы толық ақпарат алып отырасыздар.

Дәптермен жұмыс

Күннің жадын жазады, тақырыпты жазады.

Көркем жазу жазады.

 

Сөздік диктант

1.      Қыстың үшінші айын жаз.

2.      Аптаның төртінші күнін жаз.

3.      Алфавиттің екінші әрінен кездесетін сөз жаз.

4.      Ең сүйікті жемісіңізді жазыңыздар

5.      Сыныптағы досыңның атын жаз.

Жасырын суретті шешеді
Негізгі бөлім

 

Ой қозғау  «Тез ойна,тез ойла!» (көзге арналған жаттығу)

Әліпби жүйесі бойынша сөздерді табу

1 А 7 Д 13 Й 19 Ң 25 Т 31 h 37 Ы
2 Ә 8 Е 14 К 20 О 26 У 32 Ц 38 і
3 Б 9 Ё 15 Қ 21 Ө 27 Ұ 33 Ч 39 Ь
4 В 10 Ж 16 Л 22 П 28 Ү 34 Ш 40 Э
5 Г 11 З 17 М 23 Р 29 Ф 35 Щ 41 Ю
6 Ғ 12 И 18 Н 24 С 30 Х 36 Ъ 42 я

3,1,16,1 (бала) 7,2,29,38 (дәрі) 1,24 (ас)

Түбір  сөзге  жұрнақ  та,  жалғау  да  жалғана  береді.Жұрнақ  бұрын,  жалғау  жұрнақтан  соң  жалғанады: талап-ты-дан, дәрі-гер-мін, тату-лық-қа.

1-жаттығу.Мәтінді түсініп оқы. Қосымшалы сөздерді теріп жазып,ажырат.

Адамның,игілігі,игілікті,халықтың,қайырымдылық,шаралары,бақытты,талаптануы.

Мәлімет

Студенттік спорт тарихы 1905 жылдын басталады.Осы жылы АҚШ та студент жастардың жастардың алғащқы жарысы өтті. Бірінші Дүниежүзілік студенттік ойындар 1923 жылы Парижде ұйымдастырылды. Алайда Универсияда деген атау алған алғашқы спорт жарысы 1959 жылы Италияның Турин қаласында өтті.Содан бергі кезеңде Универсиада әлемдегі ең айшықты  халықаралық бұқаралық спорт және мәдени  оқиғалардың біріне айналды.Универсиаданың бір мақсаты – спортты  білім беру жүйесінің маңызды элементтерінің бірі ретінде ілгерлету.

2- жаттығу.Туынды сөздерге жалғаулар қосып жаз.

Өріске,жеңісті,батыстан,суреткер,үміткер,бірінші

Мәлімет

Универсиаданы Алматыда өткізу туралы ресми шешім 2011 жылғы  29 қарашада Брюссельде Халықаралық университеттік спорт федерациясында  өткен  дауыс беру нәтижесінде қабылданды.Осылайша Алматы 2017 жылы өтетін ХХVІІІ қысқы Универсиаданың астанасына айналды.

 

3– жаттығу. Өлеңді мәнерлеп  оқы.Өлеңдегі,жұрнақ,жалғау жалғанған сөздерді  теріп  жазып белгіле.

Егінші,балалар,кәрілер,адамның,дәрігер,жылқышы, қырда.

Мәлімет

ХХVІІІ қысқы Дүниежүзілік универсиада 2017 жылғы 28 қаңтар мен 8 ақпан аралығында өтеді. 57 елден екі мыңнан астам студент қатысады. Универсиада аясында Қазақстанда спорттың 12 түрінен жарыстар жоспарланған. (8 міндетті және 4 қосымша) Мәнерлеп сырғанау, шорт-трек,тау шаңғысы спорты, сноубординг, биатлон, шаңғы жарысы,шайбалы хоккей,кёрлинг міндетті спорт түрлеріне кіреді. Спорттың 12 түрінен 86 медаль жиынтығы сарапқа салынады.

Сергіту  сәтін  өткізу.

Қолға қалам алайық,

Оқулықты ашайық.

Тапсырманы орындап,

Бестік  баға алайық!

Возьмем- ка в руки ручку,

Открываем книжку.

Решаем задачу,

Получаем пятерку!

Take up a pen

Open the book

Solving  the test

End get five

«Жұптық» диктант

1 нұсқаның оқушылары шығады

Оқу,іс,аң,өнер,ойын

Жазған сөздер тексеріледі.Осы түбір сөзге жұрнақ жалғап жазыңыздар.

4- жаттығу.Жұмбақты көшіріп жазып,жұрнақ,жалғау жалғанған сөздерді белгіле.

Ойын «Сөз ойла»

Мақсаты: Ж дыбысынан басталатын сөз жаз.( мұғалімнің осы нұсқауынан кейін,әрі қарай аяқталған дыбыс бойынша сөздер тізбегі жалғасып кетеді) жаз,зымыран.нан,намыс

Дәптерге күннің жадын, тақырыпты жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаттығулар жазады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтін жасайды.

 

Қорытын

ды

 

 – Сабақ соңында жанадан түсіндірілген ұғым ауызша пысықталады. Сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма 5-жат,ереже,125-бет Күнделіктеріне жазып алады
Рефлексия

 

Кері байланыс орнату

Таудың суретіне өздерін «орналастыру»

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.