Сыныптан тыс іс-шара «Отанға 25 қайырымды іс»


Оспанова Мадина Рымхановна
Қарағанды облысы білім басқармасының “Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға  арналған облыстық №3 арнайы мектеп интернаты” КММ мұғалім-дефектологы

Мақсаты:Оқушылардың табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін арттыра отырып, табиғатты қорғауға және қамқорлыққа,қайырымдылыққа тәрбиелеу.

Цель: Расширять и углублять экологическую культуру детей; создать условия, побуждающие детей с вниманием и заботой относиться к природе, ко всему живому; привлечение к природоохранной работе.

Барысы:

Ход мероприятия:

Мұғалімнің кіріспе сөзі:

Елбасымыз «Мәңгілік ел» ұлттық идеясында: «Əлемдік бәсекеге төтеп берудің басты шарты‑күшті рух пен білім.Ұшқанда қыранның қанаты талатын ұлан‑ғайыр жерімізді біздің ата‑бабаларымыз қасық қаны қалғанша қорғап, ұрпақтарға «Тәуелсіздік» деп аталатын баға жетпес сый қалдырып кетті. Енді біздегі мақсат‑осынау кең қасиетті қазақ даласын көркейту, бүкіл әлімге таныту, елдігімізді сақтап, ата‑бабаларымыздың аманатын болашақ ұрпаққа жеткізу» ‑ деген еді. Ендеше,біз де өз еліміз бен жерімізді көркейтуге  өз үлесімізді қосу парызымыз деп есептейміз.

Бүгінгі іс-шараның атауы. «Отанға 25 қайырымды іс»  деп аталады.

-Дорогие ребята, сегодня мы окунемся в атмосферу природы. Маленький принц каждое утро приводил в порядок себя и свою планету, и на этом этапе мы призываем вас последовать его примеру. Так что запаситесь терпением и не забывайте, что вы – активное меньшинство, которое создает завтрашний день и спасает планету!

Участники: ребята отряда  “Жас улан” (разделены на 2 команды у каждой команды название, эмблема)

Тапсырма-Задания:

Әр отряд басшылары жүру парақшасын алыңыздар.

Сейчас командиры отрядов подойдите за маршрутным листом

1. Карточка «Өзіңнен баста» – «Начни с себя» сайысы

Команды по очереди отвечают на вопросы.
1. Как называются животные, тело которых покрыто перьями? (Птицы).

2.Жапырақ жоқ бұтасында,қос емен өсіп тұр бір басында?(Бұғы)
3. Как называются животные, тело которых покрыто чешуёй? (Рыбы).
4. Мойны сұрақ белгісі, бұл қандай көл құсы?(Аққу)

5.Как называются животные, тело которых покрыто шерстью? (Звери).
6.Өз атын өзі шақырады? (Көкек).

7.Птенцы, какой птицы не знают своей матери? (Кукушки).
8. Кто путешествует по воздуху на нитке? (Паук).

9.Сылдырдан қорқады,шошынып жортады?(Қоян)
10. У кого на сучке кладовая? (У белки).
11. Какая нить в природе самая тонкая? (Паутина).

12.Үсті толған ине,бірақта қадамайды түйме?(Кірпі)
14.В серебристо-бурых шубах
Из деревьев, веток, глины
Строят прочные плотины. (Бобры).
15. Тықылдатып,мазаны ап.

Ағаштарды тазалап.

Ормандарды емдейді,

Зиянкесті жазалап?(тоқылдақ)
16. Над рекою он в полёте,
Этот чудо-самолётик.
Над водой парит он гладкой,
На цветке его посадка. (Стрекоза).
17. Сулы жерді мекендеп,

Құрлықта да секеңдеп.

Жәндіктерді аңдиды,

Жемге қашан жетем деп.
13. Лежит верёвка,
Шипит плутовка,
Брать её опасно –
Укусит. Ясно? (Змея).
14. Тастан салған үйі бар,

Көшіп жүрер асықпай.

Қыста ұйықтап бұйығар,

Тамақ іздеп асықпай.(тасбақа)
2. Карточка «Марафон добрых дел»

А) «Табиғатқа қамқорлық» – «Забота о природе»

-Мектеп жанындағы «Балалар алаңын»  қоқыстан тазарту,  құс үйшігін орналастыру.

–  Собрать  мусор с территории пришкольной «Детской площадки», повесить скворечник для пернатых друзей. –Кого мы зовем пернатыми друзьями?

 

Б) «Озеленение территории».

-Мектеп алды алаңына шырша талдарын отырғызу.

-Посадка ели на участке перед школой.

3. «Конкурс рисунков»

–  «Жасыл сақшы» тақырыбында суреттер байқауы

-Конкурс рисунков о природе «Зеленый патруль»

4.Қорытындылау. Потведение итогов.

Құрметті оқушылар, біз өз жерімізді,табиғатымызды қорғап, келешек ұрпаққа сақтауымыз керек.Табиғатты қорғау әр адамның парызы. «Таза болса табиғат, аман болар адамзат» демекші әркім өз ауламыздан бастап таза ұстап, табиғаттың байлықтарын сақтауымыз керек. Сендер ағашты сындырмаңдар, құсқа тас лақтырма,орманға от жақпай табиғатқа қамқор болыңдар.

Ребята, мы должны сберечь природу нашей Родины для нас и наших потомков. Охрана природы — святой долг и обязанность каждого. Свято относитесь ко всему живому. Берегите каждое деревце, веточку, каждый цветочек, не рубите деревьев без нужды, не ломайте их. Убирайте за собой

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *