МАТЕМАТИКА ПӘНІНЕН САБАҚТАР ТОПТАМАСЫ


Молдрахмет  Рая Қанапияқызы

Қостанай облысы, Қостанай ауданы “Семенов орта мектебі” ММ математика пәнінің мұғалімі 

 8 Математика олимпиада тапсырмалары

Мақсаты: Оқушылардың математикадан білім, білік дағдыларын тексеру, пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

 

1. М – АВС үшбұрышына іштей сызылған шеңбердің АС қабырғасымен Ажанасу нүктесі. АМ=р–ВС екенін дәлелдеңіз. Мұндағы, р – АВСүшбұрышының жарты периметрі.

10 ұпай

2. Кейбір бүтін х, у сандары үшін 3х+2у саны 23-ке бөлінеді. 17х+19у саны да 23-ке бөлнетінін дәлелдеңіз.

9 ұпай

3. сыныпта 40 оқушы бар. Туған күндерін ең болмаса 4 оқушы тойлаған ай табылатынын дәлелде.

5 ұпай

4. 100-ді алты тоғыз арқылы жаз.

4 ұпай

5. Тиімді тәсілмен есепте: Топтамадағы сабақ тақырыптары:
1. Жай бөлшектерді азайту
2. Үшбұрыштың түрлері
3. Бір айнымалысы бар квадрат теңсіздіктерді шешу 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді азайту2. Сабақтың түйінді мақсаттары және оқыту талабына қол жеткізу тәртібі: Жай бөлшектерді азайтуды үйрену
3. Белсенді сабақ беру тәсілдері мен сабақтағы жұмыс түрі:
Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс
4. Сабақтың нәтижелері (Оқушылар білетін, түсінетін болады және жасай алады):
Білу: Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін білетін болады (барлығы);
Түсіну: Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту ережесін білетін болады (барлығы);
Қолдану: Есеп шығаруда ережені қолдана алатын болады (көпшілігі);
Талдау: Бөлімдері бірдей және әртүрлі бөлшектерді азайтуды ережесін өздері құра алады (көпшілігі);
Жинақтау: Жай бөлшекті азайтуға айналадан мысал келтіре алады (кейбіреуі);
Бағалау: Өзгенің және өзінің жұмысына баға бере алады (кейбіреуі);
5. Өзіне оқыту үшін бағалау кіретін бағалау (әрбір оқушыны оқыту туралы білу):
Мадақтау, жұптарда өзара бағалау, топтарда өзара бағалау
6. Жоспарлау барысында әр оқушының сұраныс — талабын есепке алу:
Мен тапсырма мақсатына қол жеткізуге көмектесемін. Тапсырманы ерте орындаған оқушыға қосымша тапсырма беремін.
7. Ресурстар мен жабдықтар (алдын ала тапсырыс беру қажет тех. құрылғылар тізімі): пауер пойнт, үлестірмелер, жұмыс парақтары

Барысы:
1 — қадам: Ой қозғау /Ортақ жеке жұмыс/
2 — қадам: Тұсаукесер
3 — қадам: Оқулықпен жұмыс
4 — қадам: Мұғалім – оқушы /жұптық жұмыс/
5 — қадам: Тест жұмысы /жеке жұмыс/
6 — қадам: Сергіту
7 — қадам: Математикалық домино /топтық жұмыс/
8 — қадам: Бағалау, қорытындылау

Ұйымдастыру. Сыныпты үш топқа бөлу
І. Кіріспе
1. Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады?
2. Бөлімдері әр түрлі бөлшектер қалай қосылады?
3. Аралас сандар қалай қосылады?

ІІ. Тұсаукесер

1. Болат қарбызды тең 5 бөлікке бөлді. Оның 3 бөлігін ыдысқа салып, 1 бөлігін жеді. Ыдыста қарбыздың неше бөлігі қалды?
2. 2 шеңбер берілген. Осы шеңберлердің бөлігін алып тастағанда неше бөлігі қалады?
ІІІ. Негізгі бөлім

Жаңа сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді азайту
Ережелері:
— Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, ал сол бөлімнің өзін қалдыру керек.
— Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді азайту үшін:
1. бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру керек;
2. бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесі бойынша азайту амалын орындау керек.
— Натурал саннан бөлшекті азайтқанда азайғыш натурал санды азайтқыш бөлшектің бөліміне тең бұрыс бөлшек ретінде немесе натурал санды бір бүтінге кемітіп, бөлімі азайтқыш бөлшектің бөліміндей аралас сан түрінде жазу керек.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *