Иық бұйымдарының корытындылау сабағы (ашық сабық)


Мукашева Нархан Исламовна
Жамбыл облысы Т.Рысқұлов ауданы Өрнек ауылы.Алғабас шағын орталықты орта мектебінің технология пәнің мұғалімі

Сабақтың мақсаты:    оқушылардың алған білімдерін жетілдіру шығарма-

білімділік :     шылық  тұрғыда қолдана білуге баулу

Дамытушылық:           қазіргі замандағы техника мен технология туралы бі-

лімін кеңейту

Тәрбиелік:                     ұйымшылдыққа,бір-біріне көмектесуге,ұжымшыл-

дыққа үйрету,байқампаздығы мен зейінін арттыру,

тапқырлыққа жылдамдыққа баулу

Оқудың әдіс-тәсілі:     – жүйелі оқыту әдісі

–         көрнекілік плакаттар қолдану

–         мұғалім тарапынан қадағалау

–         жартылай шығармашылық әдіс оқушылардың про-

блеманы өз бетінше шешу (ойын нәтижесіне жету) оқыту формаларды топтық (ойындық тапсырмаларды топпен шешу)

Сабақтың түрі:             ойын сабақы

Пәнаралақ байланыс: қазақ тілі,трих, сурет

Сабаққа қажетті

Құрал-жабдықтар7      – тест сұрақтары

–         венн диаграмамасы

–         жейдені даярлау технологиясы

–         мозайка ойыны

–         кубизм стратегиясы

Сабақтың барысы:      1.Ұйымдастыру кезеңі

І.Үй жұмысын тексеру:

«Ким? Не? Қашан?» ойны арқылы сабақтың тақырыбын ұжым болып ашу.

Ойынымыздың шарты бойынша тақтада жасанды гүлдер астында бүгінгі сабақтың тақырыбы жасырылған, гүлдер жапырақтарында сұрақтар берілген.Тақтаға шыққан оқушы бір гүлден, сұраққа тез әрі нақты жауап беруі керек.Гүл жапырықтарының сұрақтарына жауап беру барсында гүл

шоқтары құрастырылады.Осы ойын арқылы бүгінгі, яғни жасырылған әріптер ашылады.Ойынның нәтижесінде «қортындылау сабағы» сөзі тақтаға жазылып шығады.

ІІ.Жаңа материал бойынша түсінгендерін зерттеу кезеңі.Кіріспе нұсқау,

Оқу барсын біз өткен тараулар бойынша қайталау сабақтары негізінде өткіземіз.Әр ойын шарты бойынша тапсырмалар беріледі.Сендердің міндеттерін ұйымдасқан түрде ұжым болып тапсырианы шешу,нәтижесіне жету.Мұнда мынадай тараулар қарастырылады.

-Киімге қойылатын талапар

-Стиль дегеніміз не?

-Түнгі көйлек тігідің технологиясы?

Екі топ ақылдаса отырып басшы сайлайды.Үстелді айнала отырып, ақылдасады және ұйымдаса отырып кестелер шешеді.

І Венн диаграмасын толтыра отырып, ойлау қаблетін жан-жақты дамытады.

Мата

ІІ.Тестик ойын- « Бинго» ойыны.

Ойын ойнау тәртібі екі сектор беріледі, әр секторда он тест сұрақтан тұрады.Бір сұраққа бірнеше жауап нұсқаулары беріледі.Оқушылар өздері дұрыс тапқан нұсқаны сан түрде белгілейді.

Бинго

Сектор 1           1111222222

А) Матафактурасы дегеніміз не?

1.Матаның беткі құрылысы

2.Матаның астарының құрылысы

3.Матаның тоқуы

4.Матаның хроматикалық түстеримен боялуы

В)Қайсы өлшеммен әйелдер киімнің өлшемі анықталады?

1.Қ.а          2. М.а          3.А.е               4.Б.у

Ә) Иық бұйымдарын ата?

1.Тон, камзол

2.Шалбар, камзол

3.Белдемше, тон

4.Белдемше, костюм

Б) Ерлер киімінде түймелектің орны қалай бағыталады?

1.Солдан оңға

2.ораға

3.оңнан солға

4. шетке

Г) Иық бұйымдарының айырмашылығы неде?

1.Етегі

2.Мойын, қолтық ойындылары

3.белі

4.қаттамалары

Ж) Силуэт түрлерін көрсет

1.Тұтас құрастырылады

2.тік қынамалы

3.жеңді, жеңсіз

4.жағалы,жагасыз

С) Қамзол қандай материалдан тігіледі?

1.Сәтін,жібек                         3.атлас,сәтін,жібек

2.пүліш,барқыт                     4.драп,пүліш,шұға

И)Бел бүкпесі қалай тігіледі?

1.басынан ортасына қарай                        3.басынан ұшына қарай

2.ортасынан екі ұшына қарай                   4.ұшынан ортасына қарай

Е) Матаның пайдалы қасиеттерін ата?

1.түсі                  2.ауа ылғалды өткізгіштігі

3.сапалы            4.қалың жұқалығы

Бинго

Сектор 2               4133213422

А) Киімді модельдеу дегеніміз не?

1.Сәндік сызықтары                   2.силуэт сызықтары

3.жоба жасау                               4.жаңа киім әрлеу

Ә) Матаның сәндік қассиеттерін ата?

1.Түсі созылмалы                     2.шаң өткізгіштігі

3.ауа өтгізгіштігі                      4.ылғал өткізгіштігі

Д) Қойлектік маталарды ата?

1.Жібек         2.мақта          3.синтетикалық     4.зығыр

Г) Сәннің неше түрі бар?

1.Үш түрі               2. төрт        3.бес          4.екі

Ж) Көркемдік сәндеумен кімдер айналысады?

1.Суретші көркемдеушілер              2.көркемдеуші инжинер

3.эскиздеушілер                                4.суретші конструктор

З) Техникалық сәндеу ненің көмегімен жасалады?

1.Көркемдік әшекей                        2.жасанды мата

3.эскиз, сурет, фото                         4. аксессуар

Е) Жапсырма үшін қандай маталар қажет?

1.Жүн маталар                 2.жасанды мата

3.жібек мата                     4.алтын, күміс мата

С) Өсімдіктерді көркемдеп әшекейлеу қалай аталады?

1.Фетоизаин                            2.фитодизаин

3.дизаин                                  4.фотодизаин

И) Сәукеленің басты құрамындағы бөлігін ата?

1.Түсі                 2.ауа ылғалды өткізгіштігі

3.сапалы            4.қалың жұқалығы

ІІІ.Үшінші ойынға кірісер алдында оқушылар екі топ құрайды

«Мозайка ойыны»

Ойынның  шарты берілген уақытта топ мүшелері кесінділерден, бөлшектерден керекті фориаларды сызбаларды жинақтайды.Онда киім бөлшектерінің лекалолары бар.

1.Жейде қандай өлшемдер қолданады

2.Қай өлшемнен жейде өлшемі анықталады?

3.К.:б Өлшемі не үшін өлшенеді?

4.Алдыңғы бойдың бел сызығына дейінгі ұзындығы

5.Қосымша өлшем не үшін қоланады?

Екінші топ матаның фактурасының суретін құрастырады

1.Тігін машинасының негізгі бөлшектері?

2.Б.у.өлшемі не үшін өлшенеді

3.Жеңіл киімдер ассортиментін ата?

4.Тігін машинасы неше тамшы маймен майланады?

5.Машинаның ине нөмері, жіп нөмерін ата?

ІV.Үлкен ұжымдық топқа тапсырма .Берілген сурет бойынша тігін машинасының бөлшектерінің аттарын дөңгелектерге реттілікпен толтыру

Алдынғы бөлігі

Орта түсі

Қолы

Жауабы.

1.Шөрнек құрылысы

2.Басы,табаны

3.Мата жылжытқыш

4.Жіп тартқыш

5.Жіп бағыттағыш

6.Жең қап (рукав)

7.Жіп орағышқа арналған өзек

8.Жіп орағыш

9.Айналма дөңгелек (маховое колесо)

10.Тігіс ұзындығын көрсеткіш

11.Кері жүріс тетігі

12.Тігіс адым реттегіш тұтқа

13.Жең қап тіреуі

14.Тұғыр (платформа)

15.Жіп бағыттағыш

16.Ысырмалы пластина

V. «Кубизм» стратегия бойынша тапсырманы шешу.Кубиктің төрт жағына  төрт бағыттағы тапсырмалар берілді.

Жұмбақты шеш.

1.Жоқ өзінде бас та, қаста мойында.Ұзындығы жазулы тұр бойында.(см.лента)

2.Классикалық стиль дегеніміз не?

3.Романтикалық стиль дегеніміз не?

4.Фольклорлық стиль дегеніміз не?

 

Жейде даярлау технологиясы
Алдыңғы бой        Артқы бой           Жаға

 

Бөлшектерді көктеу алғашқы өлшеу
Ақауларды жөндеу
Тігін машинасымен жұмыс

Ылғалды жылумен өңдеу
Сәндеп әшекейлеу, киюге даярлау
Қортынды.

Ал,қыздар бүгін иықты бұйымдарды қортыңдылау, бекіту сабағы арқылы жейде пішу технологиясынан өлшем алу әдісі, тігу әдісін меңгердіндер.Сонымен қорыта келгенде жейде тігу барсында біз қандай талаптар орындаймыз?

 

Шығын аз                                                        Жасалуы көркем

 

Бұйымды мөлшері                                                                      Жасалуға қажетті

жас ерекшелігіне сай                                                                  материал жеткілікті

Мата аса

Қымбат емес

 

Жарнама:

Жейдеге қарашы,

Әдемі қандай ыңғайлы,

Алтын саусақ әпкесі

Сіңлісіне арнап тігіпті.

Үйге тапсырма: Қазақтың ұлттық тағамдарының ерекшелігін оқу.Реферат жазу.

Оқушыларды бағалау.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *