Сайыс сабағы: “Ең білгір…”


ГУ Коргалжынская школа гимназия
Акмолинская область Коргалжынский район с. Коргалжын 
Учитель математики Беисова Сауле Жайлаубаевна

Білімі: жоғарғы С.Сейфуллин атындағы
Целиноград мемлекеттік  педагогикалық институты.

Мамандығы: математика пәнінің мұғалімі

Жұмыс орны: Қорғалжын  мектеп-гимназиясы

Мақсаты:

  1. Оқушылардың математикаға қызығушылығын арттыру.
  2. Ойлау қабілетін арттыру
  3. Есте сақтау қабілетін шындау
  4. Ой-өрістерін кеңдеу.

Ойын реті

1-бөлім. “Ойлан тап”

2-бөлім “Ойлы болсаң озып көр”

3- бөлім“Жалғасын тап”

4- бөлім “Бұл кім?”

5- бөлім “Алтын қоржын”

Психологиялық сергіту сәті

Көп ойнаған бала болады,

Көп ойлаған дана болады.

Ойлан тап

1-ші сұрақ.  қандай фигураның ауданының формуласы?

А. Шаршы;     б. Үшбұрыш;       В.Төртбұрыш;

2-ші сұрақ.    V=abc қандай фигураның көлемінің формуласы

А. Куб;      б. Тік бұрышты паралллелепипед;   в. Төрбұрыш;

3-ші сұрақ. Бұрыштын тең екі бөлікке бөлетін сәуле қалай аталады?

А. Түзу;     б. Кесінді;    в. Биссектриса;

4-ші сұрақ.  Бүтін және бөлшек  өрнектерді қандай өрнектер деп атайды?

А. Бүтін өрнектер;     б. Рационал өрнектер;     в. Бөлшек өрнектер;

5-ші сұрақ. 

А. (8-с)(8-с);     б.(8+с)(8-с);    в. (8+с)(8+с);

Ойлы болсаң озып көр

1 –сұрақ. Бөлмеде 5 ит, 4 торғай, 3 шыбын бар. Бөлмеде неше аяқ бар?

А. 12;    б.46;    в.42;

2-сұрақ. Данышпан мен 44 жас, 44 жұма, 44 күн, 44 сағат өмір сүрдім-деген екен. Данышпан неше жаста?

А.44 жас    б. 88 жас    в.   94 жас

3-сұрақ. Жараста 7 таяқша бар еді, ол біреуін екіге бөліп алды. Жараста неше таяқша қалды?

А. 6;    б. 7;     в.8;

4-сұрақ.  Шахеризада саны деп кай санды атайды?

А. 1001;    б.101;   в.100;

5-сұрақ. 390 минут шамамен неше сағатқа тен?

А.7;    б. 6 ;    в.8;

Жалғасын тап

1-сұрақ. Білікті бірді жығады білімді …жығады.

А.100;    б. 10;     В.1000;

2-сұрақ. Тойған жерге … кел.

А.5;    б.10;    в.9;

3-сұрақ. Ер жігіттің … жұрты болады.

А.3;    б.4;   в.7;

4-сұрақ.   7 рет өлшеп .. кес.

А. 7;  б. 1;    В. 9;

5-сұрақ   Досыңды 3 күн сынама …сына.

А. 3 жыл;    б.4 жыл;  в.1жыл;

Бұл кім????

Экранда ұлы математиктің суреті бейнеленген. VII –ғасырда Германияда туған. Мұғалім сабақ үстінде оқушыларға “1-ден 100- ге дейінгі натурал сандардың қосындысын” табуды тапсырыпты. Сонда бір бала 5050-ге тең деп жауап беріпті.

Сол бала аты әлемге жайылған математик болған екен. Бұл кім?

1

А. Эйлер;      б. Гаусс;     В. Р. Декард;

Экранда француз оқымыстысы философ және математигінің суреті бейнеленген. Бұл математик ең алғаш рет тік бұрышты координаталар жүйесін ашқан, оң және теріс сандар туралы түсінік берген ғалым. Бұл кім?

 2

А. Пифагор;    б. К. Гаусс;     в. Декарт;

Швейцарияның арақатынастары туралы ашқан  ғалым. Бұл кім?

3

А. Эйлер;    б. Декарт;    В. П. Ферма;   

Грек оқымыстысы мектепке оқытылатын геометрия “Негіздер” деп аталатын математик оқулығын жазған ғалым. Бұл кім?

4

А. Эвклид;    б.Ферма;    в. Эйлер;

Бөлу амалының алғаш (:) таңбасын ашқан, пропорцияның  қазіргіше жазудын енгізген неміс физигі, өнертапқышы, әрі математигі. Ол кім?

5

А. Эйлер;     б.Лейбниц;    в. Пифогор;

Алтын сандық

Мына гүлдердің қайсысы математик әйелдің құрметіне аталған?

Новый рисунок (2)

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *