Сайыс сабағы: “Ең білгір…”
ГУ Коргалжынская школа гимназия
Акмолинская область Коргалжынский район с. Коргалжын
Учитель математики Беисова Сауле Жайлаубаевна
Білімі: жоғарғы С.Сейфуллин атындағы
Целиноград мемлекеттік педагогикалық институты.
Мамандығы: математика пәнінің мұғалімі
Жұмыс орны: Қорғалжын мектеп-гимназиясы
Мақсаты:
- Оқушылардың математикаға қызығушылығын арттыру.
- Ойлау қабілетін арттыру
- Есте сақтау қабілетін шындау
- Ой-өрістерін кеңдеу.
Ойын реті
1-бөлім. “Ойлан тап”
2-бөлім “Ойлы болсаң озып көр”
3- бөлім“Жалғасын тап”
4- бөлім “Бұл кім?”
5- бөлім “Алтын қоржын”
Психологиялық сергіту сәті
Көп ойнаған бала болады,
Көп ойлаған дана болады.
Ойлан тап
1-ші сұрақ. қандай фигураның ауданының формуласы?
А. Шаршы; б. Үшбұрыш; В.Төртбұрыш;
2-ші сұрақ. V=abc қандай фигураның көлемінің формуласы
А. Куб; б. Тік бұрышты паралллелепипед; в. Төрбұрыш;
3-ші сұрақ. Бұрыштын тең екі бөлікке бөлетін сәуле қалай аталады?
А. Түзу; б. Кесінді; в. Биссектриса;
4-ші сұрақ. Бүтін және бөлшек өрнектерді қандай өрнектер деп атайды?
А. Бүтін өрнектер; б. Рационал өрнектер; в. Бөлшек өрнектер;
5-ші сұрақ.
А. (8-с)(8-с); б.(8+с)(8-с); в. (8+с)(8+с);
Ойлы болсаң озып көр
1 –сұрақ. Бөлмеде 5 ит, 4 торғай, 3 шыбын бар. Бөлмеде неше аяқ бар?
А. 12; б.46; в.42;
2-сұрақ. Данышпан мен 44 жас, 44 жұма, 44 күн, 44 сағат өмір сүрдім-деген екен. Данышпан неше жаста?
А.44 жас б. 88 жас в. 94 жас
3-сұрақ. Жараста 7 таяқша бар еді, ол біреуін екіге бөліп алды. Жараста неше таяқша қалды?
А. 6; б. 7; в.8;
4-сұрақ. Шахеризада саны деп кай санды атайды?
А. 1001; б.101; в.100;
5-сұрақ. 390 минут шамамен неше сағатқа тен?
А.7; б. 6 ; в.8;
Жалғасын тап
1-сұрақ. Білікті бірді жығады білімді …жығады.
А.100; б. 10; В.1000;
2-сұрақ. Тойған жерге … кел.
А.5; б.10; в.9;
3-сұрақ. Ер жігіттің … жұрты болады.
А.3; б.4; в.7;
4-сұрақ. 7 рет өлшеп .. кес.
А. 7; б. 1; В. 9;
5-сұрақ Досыңды 3 күн сынама …сына.
А. 3 жыл; б.4 жыл; в.1жыл;
Бұл кім????
Экранда ұлы математиктің суреті бейнеленген. VII –ғасырда Германияда туған. Мұғалім сабақ үстінде оқушыларға “1-ден 100- ге дейінгі натурал сандардың қосындысын” табуды тапсырыпты. Сонда бір бала 5050-ге тең деп жауап беріпті.
Сол бала аты әлемге жайылған математик болған екен. Бұл кім?
А. Эйлер; б. Гаусс; В. Р. Декард;
Экранда француз оқымыстысы философ және математигінің суреті бейнеленген. Бұл математик ең алғаш рет тік бұрышты координаталар жүйесін ашқан, оң және теріс сандар туралы түсінік берген ғалым. Бұл кім?
А. Пифагор; б. К. Гаусс; в. Декарт;
Швейцарияның арақатынастары туралы ашқан ғалым. Бұл кім?
А. Эйлер; б. Декарт; В. П. Ферма;
Грек оқымыстысы мектепке оқытылатын геометрия “Негіздер” деп аталатын математик оқулығын жазған ғалым. Бұл кім?
А. Эвклид; б.Ферма; в. Эйлер;
Бөлу амалының алғаш (:) таңбасын ашқан, пропорцияның қазіргіше жазудын енгізген неміс физигі, өнертапқышы, әрі математигі. Ол кім?
А. Эйлер; б.Лейбниц; в. Пифогор;
Алтын сандық
Мына гүлдердің қайсысы математик әйелдің құрметіне аталған?
Метки: Сайыс сабағы: “Ең білгір...”