Сабақтың тақырыбы: Менің ата-анам.
Қайралапова Майнура Сабитовна
Солтүстік Қазақстан Облысы, Шал ақын ауданы, Сергеев қаласы Академик Евней Арыстанұлы Букетов атындағы мектеп-гимназиясының қазақ тілі әдебиеті мұғалімі
Мақсаты: Білімділік: Тақырыптың мазмұнын ашып ,оқушыларға
түсіндіру. Оқушылардың білімдерін кеңейту.
Дамытушылық:Оқушылардың жүйелі түрде жауабын алу,
қисынды ойлау қабілеттерін.тілін дамыту.
Тәрбиелік:Өз ата-аналарын құрметтеуге,сыйлауға
тәрбиелеу.Өз отбасын бағалауға үйрету.
Көрнекіліктері: тақырып бойынша суреттер, кесте,қимасөздер,
шығармашылық ағашы, сиқырлы сандық
Әдіс-тәсілдері: әңгімелеу, сұрақ-жауап, қайталау, іздену,ойын
Пәнаралық байланысы: ана тілі,өзін-өзі тану
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы:
Психологиялық дайындық жүргізу: оқушылар бір-біріне жылы сөздер, тілектер айтады . балалар бүгін сабақта сендерге сәттілік ,жақсы оқушы болуға ,төрт пен бес бағаларын алуға тілеймін/
І. Ұйымдастыру кезеңін өткізу: / доппен өткіземін/
-бүгін аптаның қай күні?
-кеше аптаның қай күні болды?
-ертең аптаның қай күні болады?
-демалыс күндері қандай?
-қазір қандай жыл мезгілі?
-күз айларын кім атайды?
-қазір күздің қандай айы?
-бүгін қарашаның нешесі?
ІІ.Үй жұмысын тексеру: оқушылар «әже» өлеңін мәнерлеп оқиды
ІІІ Жаңа сабақ:
-Балалар, өмірдегі ең қымбатты,ардақты жаңдар Әке мен Ана. Ата-аналарды сыйлау, құрметтеу, қадірлеу әрқайсымыздың парызымыз.Қуанышымызға бірге қуанып, қайғымызға ортақ болатын, ол біздің анамыз. Ата-аналардың ақылын тыңдап, берген кеңесін бұлжытпай орындап жүрсеңдер, онда сендер жақсы, тәрбиелі, әдепті оқушылар болып шығасыңдар.
Жаңа сөздермен жұмыс:
*балалар, қазір ең бірінші сабақ барысында кездесетін жаңа сөздермен танысайық:
1)парыз-долг
ақылды-умный
қуаныш-радость
тәрбиелі- воспитанный
сүйкімді-обаятельный
еңбекқор-трудолюбивый
ақкөңіл-добрый
2)жаңа сөздермен жұмыс жүргізу.
3)оқушылар жаңа сөздермен сөз тіркесін құрайды
/інім тәрбиелі,ақкөніл анам,еңбекқор әкем,қарындасым ақылды/
*Суретпен жұмыс:
жаңа сөздерді пайдаланып, оқушылар сурет бойынша сөйлемдер
құрастырады.(баяу әуен ойнайды)./ суреттер беріледі/
Мысалы:-Менің әкем еңбекқор.
-Сіңлім өте ақылды.
-Сергіту сәті (қара жорға)
5)-Ал, балалар, біз ата-аналарымызды қадірлеу, сыйлау керек екенін
білеміз.Ал сендер ата-аналарыңды жақсы көресіңдер ме? сыйлайсыңдар
ма? құрметтейсіңдер ме?
-Ал барлық жылы сөздер неден шығады деп ойлайсыңдар?/жүректен/
-Ендеше, ата-аналарына жүректен шыққан қандай жақсы сөздер айта
аласыңдар? (қолдарына жүрек беріледі, оны балалар қолдан қолға беріп
ата-аналар туралы жылы сөздер айтады)./мейрімді,ақылды,сүйікті/
6)-Балалар, кім өз ата-анасы туралы әңгімелей алады?/Монолог/
7)Тапсырмалармен жұмыс жүргізу:
*оқушыларға қима қағаздарда ата-ана тақырыбына байланысты сөздер
беріледі, олар дұрыс сөйлем құрастырады.
-Менің анам дүкенде жұмыс істейді.
-Менің әкем инженер.
-Менің анам ауруханада дәрігер болып жұмыс істейді.
8)дәптермен жұмыс
*бір оқушы тақтада «ана» сөзін жіктейді.
Менің анам
Сенің анаң
Сіздің анаңыз
Оның анасы
*екінші оқушы «әке» сөзіне фонетикалық талдау жасайды.
ә/ке-екі буын,ашық
ә-дауысты дыбыс, жіңішке, ашық, езулік
к-дауыссыз, қатаң
е-дауысты дыбыс, жіңішке, ашық, езулік
*оқулықпен жұмыс : /б.75 1 тапсырма/
1-ші тапсырмадағы берілген диалогті оқып шығамыз
*тапсырма: кестедегі отбасы мүшелерін тап.
Қарындас,ана,әке,әже,ата,сіңлі,іні,аға,әпке,қыз,ұл,тәте
-Сергіту сәті.
9)«Әкем» сөзіне акроөлең құрастыру.
/кітаптың сөздігінде сөздерді іздежазады/
Ә-әже,әтеш
К- күз,көз
Е –есек,есік
10)«Сиқырлы сандық» ойынын жүргізу.
-Балалар, тақтада нені көріп тұрсыңдар?
-Сандықты
-Бұл жай сандық емес, сиқырлы сандық, оның ішінде ғажайып сұрақтар
бар, егер сендер бұл сұрақтарға дұрыс жауап берсеңдер, менен сыйлық
аласыңдар.
*1ден-10-ға дейін сана
*Бір жылда неше ай бар?/12/
*Көптік жалғауларды ата,мысалы келтір/лар,лер,дар,дер,тар,тер/
*Аптада неше күн бар, атап шық?/7/
*Бір жылда неше мезгілі бар?/4/
*Неше буын бар?/3/
*Неше тән әріптерді білесін?/9/
/ жауап берген үшін сыйлық беремін/
ІV.Класстерді құрастыру арқылы сабақты бекіту:
ана
сүйкімді
мейрімді
V.Рефлексия: шығармашылық ағашта балалар гүлдер, жемістер арқылы
өздерінің көңіл-күйлерін білдіреді.
Жемістер- балаларға сабақ өте ұнады көнілді болды
Жасыл жапырақ- балаларға сабақ ұнады, бірақ бір нәрсе түсінбеген сияқты
Сары жапырақ- түк түсінген жоқпын,ештене ұнамады
VI.Үйге тапсырма беру:б. 74 3 тапсырма,б.76 5 тапсырма
VII.Бағалау.