«Біздің балабақша»


 Тогтосанқызы Жансая
 «Қуаныш» мектеп- балабақша кешені КММ» тәрбиешісі

Тогтосанқызы Жансая

«Қуаныш мектеп-балабақша кешені» КММ – нің қазақ тілінде

оқытатын топтың тәрбиеші.

Жұмыс атауы: «Оқулық беттерінен тыс»

Тақырыбы:  «Біздің балабақша»

 

Мақсаты:Меңгерілетін мәліметтерді түсіну,есте сақтау сапаларын арттыру.өздерін қоршап жатқан әлемі жайлы түсініктерін қалыптастыру.  Бұл топтарда сабақ өткізуге өте ыңғайлы. Әр баланың деңгейіне қарай тапсырма таңдап алуға болады: отаңғы топ балаларға – карточкалары бар қалталар немесе түрлі пішіндегі жануарлар, ал ересек балаларға жазу қабілеттерін қалыптастыратын тапсырмалар ұйымдастыру.

Көрнекі құралдар:  Ертегі кейіпкерлерінің маскалары,Балабақшаның макеті,кубиктар,сергіту сәтінің әуені және т.б

Тәрбиеші: Амандасу балалар мен.Қазақша,орысша,ағылшынша үш тілде амандасу.

Балалар:Қонақтар мен амандасу және тәрбиешімен амандасады.

Шаттық шеңбері:

«Ізгі сөздер»

Біз қандаймыз қандаймыз,

Шұғылалы тандаймыз.

Үлкенге де сіз,

Кішігеде сіз.

Құрметпенен қараймыз.

Тәрбиеші балаларға сұрақтар қояды?

Қызықты сәт.(Үрейлі музыка ойналады)

Мыстан кемпір:

-Мыналар кім?

-Нестеп жүрген адамдар?

-Сендерді кім шақырды?

-Сәлеметсін бе, мыстан!

Тәрбиеші: -Бұл біздің  балабақшада тәрбиеленіп жатқан бүлдіршіндер.

-Бұл жерге сені кім шақырды?

Мыстан: -Сәлеметсіңдер ме?

-Егерде сендер менің тапсырмаларымды орындай алсандар ,-Мен сеңдермен балабақшаға келетін боламын.

-Ал тапсырмаларымды орындай алмасындар мен балабақшаға келмеймін.

Балалар:

– Біз бұл тапсырмаларды орындай аламызғой?

– Біз дайыңбыз мыстан.

Мыстан кемпір балаларға арнап тапсырмалар алаңын дайындап қояды сол кедергілердегі тапсырмаларды балалар орындайды.

1 тапсырма : Математика аланы.

Лэп бук кубик-рубик ойыны.

-Дыбысын тапта атын ата?

Мыстан :Сендер бұл тапсырманы орындау үшін менің қолымдағы кубиктардан шыққан заттардың атын атауларын керек және оны маған суретте көрсетіп берулерін керек.

Балалар: біз орындай аламыз.

2- тапсырма :Тілдік жаттығу.

3.Зымыранды орналастыру:

Тапсырма орындау барысы:

Зымырандарды санау және олардың астына қанша зымыран,сонша итті орналастыру.

Мыстан кемпір: балаларға балабақшалары туралы тақпақтар айтқызады.

Балабақша туралы тақпақтар айту.

Мыстан:Ашулы.

Тәрбиеші: -Біз сенің тапсырмаларынды орындай аламыз мыстан.

Сергіту жаттығуы:Фиксики

3тапсырма:Ертегі әлемі.

Мыстан:-Алдарында тұрған ертегіні құрастырып сол ертегінің атын атап,сахналандырып ойнап беріндер.

Балалар ертегіні құрастырып атын атап сол ертегіні ойнап береді.

Жасырынған ертегі.Бауырсақ ертегісі балалар кейіпкерлерді өз ара бөліп алып ертегіні ойнап берді.

Мыстан: -Сендер жақсы құрастырдыңдар.

Мыстан:

-Енді ертегіні сахналандырып берейік.

Балалар:-Мыстан Біз сенің барлық тапсырманды орындадық.Енді біз балабақшамызды көркейтеміз.

Мыстан: -Балабақша өте тамаша  екен менде сендермен бірге балабақшаға келгім келеді.

Тәрбиеші:-Балалар бізбен бірге мыстан балабақшамызға келсіңбе?

Балалар келіседі.

Тәрбиеші балалараға мына балабақшамызды болашақта қандай болғаның қалайсыңдар? Солай әдемі қылып безендірейік.Енді менің сендерге беретің тапсырман барлығымыз бір үйдің баласындай Балабақшамызды көркейтеік.

Балаларға сұрақтар қойылады.Балалар сұрақтарға жауап береді.

Мыстан:-Рахмет ,балалар маған сендермен өте қызықты болды.Мен енді қайтайын.Қош  сау болындар!

Қорытындылау:Біз бүгін қандай тапсырмаларлы орындадық ?

Ауылымызда қандай әдемі ғимараттар бар?

Ол ғимараттар қалай аталады?

Видеодан балабақшаның макетін жасау кезіндегі баларамен атқарылған жұмыстарды көрсету.

Видео көру.

Балалар қонақтармен үш тілде қоштасады.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *