Сағат қайдан пайда болды?


Умбетова Мая Назарклычовна
«№8 «Алтын сақа» балабақшасы» МКҚК инновациялық әдіскері

Мақсаты: Уақыт туралы түсінік беру. Уақыттың адам өміріндегі ерекшеліктері мен таныстыра отырып, маңыздылығы туралы білім беру. Мәнерлеп оқуда, әңгіме құрастыруда өз ойын, өз армандарын нақты және түсінікті етіп жеткізе білу қабілеттерін қалыптастыру. Шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру. Балалардың логикалық ойлау үрдісін арттыру. Топта өзінің іс-әрекетін таңдауына ерік бере отырып, өз бетімен, ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Белгіленген уақыт ( минут, секунд) аралығында тапсырмаларды нәтижелі орындауға үйрету. Үш тұғырлы тіл принціпін ұстана отырып, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, туған өлкесін мақтан ете білуге тәрбиелеу.

 

Сөздік жұмыс: уақыт – время, минут – минута, секунд – секунда, сағат – час, қыс– зима, жетістіктер –достижение

Көрнекілік құралдар:  қажетсіз қалдық материалдардан жасалған сағат түрлері: құм сағат, секундамер, интерактивті тақта, фланелеграф, боялған тастар, қазақстанның жетістіктері туралы суреттер, жыл мезгілдерінің суреттері, кейіпкерлердің бетперделері,

 

Инновация кабинетіне  балалар саппен кіреді. Шеңбер болып тұрады.

Шаттық шеңбері (үш тілде амандасады)

Алақанды ашайық,

Күннің нұрын жинайық,

Таза ауада салайық

Жүрек жылуын жинайық

Жиналған жылы тілектерді

Бір-бірімізге сыйлайық,

Қонақтарға сыйлайық

 

Все мы в группе, как семья

Рады все и ты и я

Очень любим вместе быть

«С добрым утром! » говорить.

 

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

I am good

I am great

I am wonderful

I am good

I am great

I am wonderful

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

I am tired

I am  hungry

I am not so good

I am tired

I am  hungry

I am not so good

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

 

Гүларша:

–  Жарайсыңдар балалар. Бүгін қыстың соңғы күні, 28-ші ақпан. Біз бүгін қыс мезгілімен қоштасатын күніміз.

–         Қыс мезгілінде  неше ай бар?

–         Қыс мезгілінде 3 ай бар

–         Қыс айларын атап шығайықшы.

–         Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан

–         Алдарыңызда көріп тұрғаныңыздай мына суреттерден, тастардан коллаж жасап, бүгінгі ауа-райын күнтізбеге бейнелейікші…

Ал енді қазір қысты көз алдымызға елестетейікші? Қыста біз не көрдік? Не сездік?

–         Мен таңертең балабақшаға келе жатырғанда жерде қар жататын еді.

–         Мен балабақшаға Санжардың анасымен  келе жатқанын көрдім.

–         Мен көшеде жүрген итті көрдім

–         Мен аула сыпырушы атайға «Сәлеметсізбе!» – дедім….

–         Қар жамылған ағаштарды көретін едім.

–         Қар жамылған ғимараттарды көрдім.

Сурет салынған тастарды рет-ретімен орналастыру арқылы, қыс мезгілін еске түсіре отырып, 6 бала коллаж жасайды.

Гүлжан:

Енді бізде қыс мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін еске түсіре отырып, алдымыздағы суреттерден мольбертке коллаж жасайықшы…

«Қыс мезгілінің ерекшеліктері» коллажы жасалады.

Коллаж жасауға 7  бала қатысады. Балалар аталған сөздерді ағылшын тілінде айтады:  бұлт- cloud  ағаш-tree, үйлер-houses, көліктер-cars, қар-snow, аққала-snowman, құс-bird

Нұрсауле:

Календарь толтыру (2 бала )- ауа-райын белгілейді және апта күндерін атап шығады. Қыс мезгіліне байланысты мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар айтады.

 

(Интер белсенді тақтада) Қыс  ханшайымы:

–         Сәлеметсіңдерме балалар, қонақтар!

Мен сізге қыстың соңғы күнінде ерекше сыйлықпен келдім. Қазір мен сіздерге жұмбақ жасырамын, егер жұмбақтың жауабын тапсаңыз, сандықшаның ішіндегі сыйлықты сізге тарту етемін.

Жұмбақ:   Темір қайшы – қос қайшы,

Шығыршықсыз бос қайшы.

Еңбеккерге дос қайшы,

Еріншекке қас қайшы

Өтпейді бір бос күні  ( сағат )

 

Қыс ханшайымы сиқырлайды. (Сағаттардың дауыстары шығады.) Бәріміз сағаттар әлеміне  түсеміз.

Интер белсенді тақтадан Күн сағаты сағаттың шығу тарихы туралы баяндайды.

Тәрбиеші: Балалар біз қайда келдік? Не көріп тұрмыз?

Балалар: Біз сағаттар көрмесіне келдік.

Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келеме?

Балалар: Ия

Тәрбиеші: олай болса сіздер фишка таңдау арқылы, өз орталықтарыңызға барасыздар.

Қызыл түсті фишка таңдағандар – көркем әдебиет орталығына Джилкибаева Гуларшин Өмірханқызына.

Жасыл  түсті  фишка таңдағандар – есеп орталығына Атағазы Нұрсауле Жетібайқызына.

Сары түсті фишка таңдағандар- сөйлеуді дамыту орталығына Каржаубаева Гулжан Аманкуловна

 

Есеп орталығы

Қараңдаршы балалар күн сағаты бізге қандай тосын сый дайындап қойды екен. Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келе ме?

Балалар: ия

(сағат тұрады) Балалар бұл не? Неге ұқсайды?

–         Сағатқа

Дұрыс айтасыңдар, сағатта нелер болады?

–         Сандар, тілдер

Сағаттың қысқа тіл –сағатты, одан ұзағырақ – минутты, одан да ұзағырақ – секундты көрсетеді. Білесіңдер ма балалар сағаттың беті циферблат деп аталады. Оның үстінде не орналасады?

–         Тілдер.

Мында қандай тілдер жетіспейді?

Секундтық, минуттық тілдер.

Дұрыс айтасыңдар, ендеше алдарыңыздағы секундтық тапсырмаларды орындайық.

Секундқа тапсырма

1.Геомертиялық пішінге ұқсас затты тап.

2.Пішінге қарай орналастыр.

3.Жемістер мен көкөністер.

4.Көліктің бөлігін тап.

5.Апта күндерін ретімен орналастыру.

 

Жарайсыңдар, балалар! Күн сағаттың тапсырмаларын дұрыс орындап шықтыңдар. Мында Күн сағаттың минуттық тапсырмалары да бар екен, оны құм сағаттың көмегімен орындайық. Сіздің қандай шапшаң екеніңізді тексерейік. Уақытты қаншалықты тиімді пайдаланады екенсіңіз.

 

Минутқа тапсырма

 

Қағаз қайшымен жұмыс ( 2 шеңбер, 2 үшбұрыш, 2 тіктөртбұрыш).

 

 

 

 

Көркем әдебиет орталығы

Тәрбиеші: Балалар, мынау еліміздің тәуелсіздік жылдарында жеткен жетістіктерінің көрмесі. Мұнда нелерді көріп тұрсыңыз?

–         Бәйтерек, пирамида, бидай өнімдері, малдың жүнінен тоқылған қол өнер бұйымдары…

Қараңдаршы балалар Күн сағаты бізге қандай тосын сый дайындап қойды екен. Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келе ме?

Балалар: ия

Секундтық тапсырмаларды орындайық:

1.Нан дастарханға қалай келеді?

(Суреттерді рет-ретімен қойып шығады, әр бала тапсырмаға тақпақ айтады).

Нан ардақты адал ас

Ешкім онан аттамас

Ақ дастархан үстінде

Қол жумай оны ұстамас

 

2.Ғарышкерлер суреттерінің ішінен Қазақстан ғарышкерлерін тауып рет – ретімен қоямыз.

 

Арман қуып жасынан,

Көктен көзін алмаған.

Ұшқыш болды жасұлан,

Аспанда еркін самғаған.

 

Талай істе ғажаптың,

Құлаш ұрды алысқа.

Туған ұлы қазақтың

Тұңғыш ұшты ғарышқа!

 

 

3.Астананың монументтерін табу.

 

Заман жаңа, ел жаңа,

Күлімдеген кең дала

Өз Астанам – өз ордам,

Сүйенерім сен ғана.

 

4.Қазақстан байлықтарын картаға қойып шығу.

 

Далам бүгін түрленді

Тұр жайқалып ақ бидай

Маңғыстаудың белінде

Мұнай бұрқақ атады.

Жерім-көркем, бай далам,

Төрт түлігі тең өскен.

 

5. Мерекелік сағат

Мереке келді деп

Жайдары адамдар

Құттықтап бір-бірін

Құшақтап өбеді

 

Минутқа тапсырма

Тәрбиеші:

–         балалар қалай ойлайсыңдар 1 секундта адамдар неге үлгереді?

–         Бір қадам, бір шапалақ, көзді жұмып-ашу,…

–         1 минутта гүл  суаруға, ….

–         1 сағатта анамыз тамақ пісіп үлгереді, үйді жинап үлгереді….

 

 

 

Сөйлеуді дамыту орталығы:

 

Балалар бізге күн сағаты тосын сый қалдырған. Бұл сағаттар жұмыстан шыққан, яғни тоқтап қалған. Іске қосу үшін тапсырмалар орындаймыз. Түсініктіме балалар?

Бүгінгі біздің оқу қызметіміз ерекше болмақ. Жана көрмеде сендер не көрдіңіздер?

–         Біз жаңа көрмеде сағаттар көрдік.

Сағат ағылшын тілінде «clock» қайталаймыз «clock», «clock», «clock»

Балалар сендер сағаттың өлшем бірліктерін білесіңдерме?

–         Ия… секунд, минут, сағат

Дұрыс айтасыңдар. Сағаттың өлшем біліктері секунд, минут, сағат.  Ағылшын тілінде секунд-second, минут-minute,сағат- hour

1 секундта не істеуге болады білесіңдерме?

–         1 Секундта – ол  бір шапалақ, бір қадам, бір көзді жұмып ашу, бір секіру, орнынан тұру.

example: 5 seconds – 5 clap

Ертегілерден қандай ертегілер білесіңдер?

Маша мен аю, дара, қызыл телпек, …

–         Дұрыс айтасыңдар….

Олай болса сендер Дара ертегісіндегі кейіпкерлер болғыңыз келеме?

–         Ия!!!!

Ал онда қандай кейіпкерлер бар? Білесіңдер ма?

–         Дджулия, Дара, Диего, Боти, Рюкзак, Карта

Ал онда қазір біз бәріміз кейіпкерлерді таңдап, ертегілер еліне түсеміз (балалар өздеріне ұнаған кейіпкерлерді таңдайды). Балалар қараңыздар қасымызда кім жоқ? Қай досымыз жоқ?

–         Джулия яяяяя

 

–         Білесіңдерме бүгін джулияның туған күні, тосын сый жасау үшін мен Джулияны сағат 5-ке шакырдым. Олай болса балалар, мына тоқтап қалған сағаттарды жандандырып, уақытты білейік.

Тапсырманы мұқият тыңдаңыздар! Сәйкес келетін 2 суретті тауып тілдерін байланыстырасыңдар. Жұмыс уақыттарың секундомермен өлшенеді.

Жарайсыңдар, балалар! Күн сағаттың тапсырмаларын дұрыс орындап шықтыңдар. Сағат бізде 3 болды.

Қане балалар Джулияның туған күніне сыйлық жасаймызба?

–         Ия.

Джулия (түлкі) кенеттен кіріп келеді. Достарым  мен туралы ұмыттыңдарма? Мында не болып жатыр?  Неге мені  бүгін туған күніммен құттықтамадыңдар? Мен жаңа естіп қалдым, сендер сағат туралы айттыңыздар. Менде атамнан мұра боп қалған құм сағат бар. Сендерге берейінба?

ия …..

–          Жо- жок бермейін әуелі сендер менің тапсырмамды орындасаңдар сендерге сыйға беремін.

–         Тақтада көрсетілген тапсырмаларды сұрақ-жауап арқылы орындайды

–         Сейчас какое время года?

–         Зима.

–         Правильно

–         Кто знает стихотворение про зиму?

 

–         Какое время дня?

–         Утро.  Мен ағылшын тілінде таң туралы тақпақ білемін!

Good morning, Good morning

Good morning to you

Good morning, Good morning

I am glad to see you!

–         Как вы все хорошо знаете? Я вам подарю,  вы только не потеряйте часы!

–         Хорошо

–         Балалар мынау құм сағат, ағылшын тілінде оны hourglass деп атайды. біз қазір осы құм сағатты пайдаланып тапсырма орындап көрейікші? Құралдарды пайдаланып сағатқа ұқсас суреттерден сағат жасаймыз.  –Қане бастадық….

–         Құм сағат туралы мәлімет.

Баяғыда адамдар уақытты күн сағатына қарап білген. Уақытты күн сағатына қарап білу өте қолайсыз болды. Өйткені ауа-райы күн сайын жақсы бола келмейді. Бұлтты, жаңбырлы күндері уақытты біле алмайсың. Осындай проблема болмау үшін адамдар құм сағатын ойлап тапты. Құм сағаты екі шыны саүыттан тұрады. Олардың тұтасқан тар мойыны болады. Құм жоғарғы сауыттан төменгі сауытқа сусып ағады. Содан кейін сағатты аналдыру керек. Айналдырғаннан кейін процесс басынан басталады. Құм сағаты уақытты дәл көрсетеді. Бірақ та оларды белгілі бір уақыттан кейін айналдыру керек.

–         Балалар  минуттық жұмыстарын аяқтайды. Сырттан қатты соғылған сағат даусы естіледі.

Сергіту сәті (қазақша)

 

Тәрбиеші: көрмеге назар аударайық (жетістіктер)

Тәрбиеші:  Балалар қалай ойлайсыңдар сағат бізге не үшін қажет?

Балалар: Уақытты тиімді пайдалану үшін,балабақшаға кешікпеу үшін.

Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, тағы да серуенге, түскі асқа кеш қалмау үшін қажет.

Балаларға 3-4 сұрақ қойылады?

–         Ал енді жаңа оқу қызметінде не туралы айтылды?

–         Қазақстанның жетістіктері туралы

–         Ал рсындай жетістіктерге қалай жеттік, не арқылы жеттік деп ойлайсыңыз?

–         Тәуелсіздік арқылы жеттік.

–         Жақында өткен Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығын еске түсірейік.

–         Балалардың жауабы

–         Мына сурет неге ұқсайды?

–         Карта – сағатқа

–         Онда балалар мына керемет карта сағатымызды тәуелсіздіктің жетістіктерімен толықтырайық.

–          (Тәуелсіздіктің сағаты жасалады)

Тақпақ: Олжас «Тик-ток»

 

Ән: «Тик – так»

(Қонақтарға сыйлықтар тарату)

 

Мақсаты: Уақыт туралы түсінік беру. Уақыттың адам өміріндегі ерекшеліктері мен таныстыра отырып, маңыздылығы туралы білім беру. Мәнерлеп оқуда, әңгіме құрастыруда өз ойын, өз армандарын нақты және түсінікті етіп жеткізе білу қабілеттерін қалыптастыру. Шығармашылық белсенділіктерін қалыптастыру. Балалардың логикалық ойлау үрдісін арттыру. Топта өзінің іс-әрекетін таңдауына ерік бере отырып, өз бетімен, ұжыммен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Белгіленген уақыт ( минут, секунд) аралығында тапсырмаларды нәтижелі орындауға үйрету. Үш тұғырлы тіл принціпін ұстана отырып, отансүйгіштікке, еңбекқорлыққа, туған өлкесін мақтан ете білуге тәрбиелеу.

 

Сөздік жұмыс: уақыт – время, минут – минута, секунд – секунда, сағат – час, қыс– зима, жетістіктер –достижение

Көрнекілік құралдар:  қажетсіз қалдық материалдардан жасалған сағат түрлері: құм сағат, секундамер, интерактивті тақта, фланелеграф, боялған тастар, қазақстанның жетістіктері туралы суреттер, жыл мезгілдерінің суреттері, кейіпкерлердің бетперделері,

 

Инновация кабинетіне  балалар саппен кіреді. Шеңбер болып тұрады.

Шаттық шеңбері (үш тілде амандасады)

Алақанды ашайық,

Күннің нұрын жинайық,

Таза ауада салайық

Жүрек жылуын жинайық

Жиналған жылы тілектерді

Бір-бірімізге сыйлайық,

Қонақтарға сыйлайық

 

Все мы в группе, как семья

Рады все и ты и я

Очень любим вместе быть

«С добрым утром! » говорить.

 

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

I am good

I am great

I am wonderful

I am good

I am great

I am wonderful

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

I am tired

I am  hungry

I am not so good

I am tired

I am  hungry

I am not so good

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

Hello, hello, hello how are you?

 

Гүларша:

–  Жарайсыңдар балалар. Бүгін қыстың соңғы күні, 28-ші ақпан. Біз бүгін қыс мезгілімен қоштасатын күніміз.

–         Қыс мезгілінде  неше ай бар?

–         Қыс мезгілінде 3 ай бар

–         Қыс айларын атап шығайықшы.

–         Қыс айлары: желтоқсан, қаңтар, ақпан

–         Алдарыңызда көріп тұрғаныңыздай мына суреттерден, тастардан коллаж жасап, бүгінгі ауа-райын күнтізбеге бейнелейікші…

Ал енді қазір қысты көз алдымызға елестетейікші? Қыста біз не көрдік? Не сездік?

–         Мен таңертең балабақшаға келе жатырғанда жерде қар жататын еді.

–         Мен балабақшаға Санжардың анасымен  келе жатқанын көрдім.

–         Мен көшеде жүрген итті көрдім

–         Мен аула сыпырушы атайға «Сәлеметсізбе!» – дедім….

–         Қар жамылған ағаштарды көретін едім.

–         Қар жамылған ғимараттарды көрдім.

Сурет салынған тастарды рет-ретімен орналастыру арқылы, қыс мезгілін еске түсіре отырып, 6 бала коллаж жасайды.

Гүлжан:

Енді бізде қыс мезгілінің өзіне тән ерекшеліктерін еске түсіре отырып, алдымыздағы суреттерден мольбертке коллаж жасайықшы…

«Қыс мезгілінің ерекшеліктері» коллажы жасалады.

Коллаж жасауға 7  бала қатысады. Балалар аталған сөздерді ағылшын тілінде айтады:  бұлт- cloud  ағаш-tree, үйлер-houses, көліктер-cars, қар-snow, аққала-snowman, құс-bird

Нұрсауле:

Календарь толтыру (2 бала )- ауа-райын белгілейді және апта күндерін атап шығады. Қыс мезгіліне байланысты мақал-мәтелдер, жаңылтпаштар айтады.

 

(Интер белсенді тақтада) Қыс  ханшайымы:

–         Сәлеметсіңдерме балалар, қонақтар!

Мен сізге қыстың соңғы күнінде ерекше сыйлықпен келдім. Қазір мен сіздерге жұмбақ жасырамын, егер жұмбақтың жауабын тапсаңыз, сандықшаның ішіндегі сыйлықты сізге тарту етемін.

Жұмбақ:   Темір қайшы – қос қайшы,

Шығыршықсыз бос қайшы.

Еңбеккерге дос қайшы,

Еріншекке қас қайшы

Өтпейді бір бос күні  ( сағат )

 

Қыс ханшайымы сиқырлайды. (Сағаттардың дауыстары шығады.) Бәріміз сағаттар әлеміне  түсеміз.

Интер белсенді тақтадан Күн сағаты сағаттың шығу тарихы туралы баяндайды.

Тәрбиеші: Балалар біз қайда келдік? Не көріп тұрмыз?

Балалар: Біз сағаттар көрмесіне келдік.

Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келеме?

Балалар: Ия

Тәрбиеші: олай болса сіздер фишка таңдау арқылы, өз орталықтарыңызға барасыздар.

Қызыл түсті фишка таңдағандар – көркем әдебиет орталығына Джилкибаева Гуларшин Өмірханқызына.

Жасыл  түсті  фишка таңдағандар – есеп орталығына Атағазы Нұрсауле Жетібайқызына.

Сары түсті фишка таңдағандар- сөйлеуді дамыту орталығына Каржаубаева Гулжан Аманкуловна

 

Есеп орталығы

Қараңдаршы балалар күн сағаты бізге қандай тосын сый дайындап қойды екен. Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келе ме?

Балалар: ия

(сағат тұрады) Балалар бұл не? Неге ұқсайды?

–         Сағатқа

Дұрыс айтасыңдар, сағатта нелер болады?

–         Сандар, тілдер

Сағаттың қысқа тіл –сағатты, одан ұзағырақ – минутты, одан да ұзағырақ – секундты көрсетеді. Білесіңдер ма балалар сағаттың беті циферблат деп аталады. Оның үстінде не орналасады?

–         Тілдер.

Мында қандай тілдер жетіспейді?

Секундтық, минуттық тілдер.

Дұрыс айтасыңдар, ендеше алдарыңыздағы секундтық тапсырмаларды орындайық.

Секундқа тапсырма

1.Геомертиялық пішінге ұқсас затты тап.

2.Пішінге қарай орналастыр.

3.Жемістер мен көкөністер.

4.Көліктің бөлігін тап.

5.Апта күндерін ретімен орналастыру.

Жарайсыңдар, балалар! Күн сағаттың тапсырмаларын дұрыс орындап шықтыңдар. Мында Күн сағаттың минуттық тапсырмалары да бар екен, оны құм сағаттың көмегімен орындайық. Сіздің қандай шапшаң екеніңізді тексерейік. Уақытты қаншалықты тиімді пайдаланады екенсіңіз.

Минутқа тапсырма

Қағаз қайшымен жұмыс ( 2 шеңбер, 2 үшбұрыш, 2 тіктөртбұрыш).

 

Көркем әдебиет орталығы

Тәрбиеші: Балалар, мынау еліміздің тәуелсіздік жылдарында жеткен жетістіктерінің көрмесі. Мұнда нелерді көріп тұрсыңыз?

–         Бәйтерек, пирамида, бидай өнімдері, малдың жүнінен тоқылған қол өнер бұйымдары…

Қараңдаршы балалар Күн сағаты бізге қандай тосын сый дайындап қойды екен. Сағатты тиімді пайдаланып жұмыс жасағыңыз келе ме?

Балалар: ия

Секундтық тапсырмаларды орындайық:

1.Нан дастарханға қалай келеді?

(Суреттерді рет-ретімен қойып шығады, әр бала тапсырмаға тақпақ айтады).

Нан ардақты адал ас

Ешкім онан аттамас

Ақ дастархан үстінде

Қол жумай оны ұстамас

 

2.Ғарышкерлер суреттерінің ішінен Қазақстан ғарышкерлерін тауып рет – ретімен қоямыз.

 

Арман қуып жасынан,

Көктен көзін алмаған.

Ұшқыш болды жасұлан,

Аспанда еркін самғаған.

 

Талай істе ғажаптың,

Құлаш ұрды алысқа.

Туған ұлы қазақтың

Тұңғыш ұшты ғарышқа!

3.Астананың монументтерін табу.

 

Заман жаңа, ел жаңа,

Күлімдеген кең дала

Өз Астанам – өз ордам,

Сүйенерім сен ғана.

 

4.Қазақстан байлықтарын картаға қойып шығу.

 

Далам бүгін түрленді

Тұр жайқалып ақ бидай

Маңғыстаудың белінде

Мұнай бұрқақ атады.

Жерім-көркем, бай далам,

Төрт түлігі тең өскен.

 

5. Мерекелік сағат

Мереке келді деп

Жайдары адамдар

Құттықтап бір-бірін

Құшақтап өбеді

 

Минутқа тапсырма

Тәрбиеші:

–         балалар қалай ойлайсыңдар 1 секундта адамдар неге үлгереді?

–         Бір қадам, бір шапалақ, көзді жұмып-ашу,…

–         1 минутта гүл  суаруға, ….

–         1 сағатта анамыз тамақ пісіп үлгереді, үйді жинап үлгереді….

 

 

 

Сөйлеуді дамыту орталығы:

 

Балалар бізге күн сағаты тосын сый қалдырған. Бұл сағаттар жұмыстан шыққан, яғни тоқтап қалған. Іске қосу үшін тапсырмалар орындаймыз. Түсініктіме балалар?

Бүгінгі біздің оқу қызметіміз ерекше болмақ. Жана көрмеде сендер не көрдіңіздер?

–         Біз жаңа көрмеде сағаттар көрдік.

Сағат ағылшын тілінде «clock» қайталаймыз «clock», «clock», «clock»

Балалар сендер сағаттың өлшем бірліктерін білесіңдерме?

–         Ия… секунд, минут, сағат

Дұрыс айтасыңдар. Сағаттың өлшем біліктері секунд, минут, сағат.  Ағылшын тілінде секунд-second, минут-minute,сағат- hour

1 секундта не істеуге болады білесіңдерме?

–         1 Секундта – ол  бір шапалақ, бір қадам, бір көзді жұмып ашу, бір секіру, орнынан тұру.

example: 5 seconds – 5 clap

Ертегілерден қандай ертегілер білесіңдер?

Маша мен аю, дара, қызыл телпек, …

–         Дұрыс айтасыңдар….

Олай болса сендер Дара ертегісіндегі кейіпкерлер болғыңыз келеме?

–         Ия!!!!

Ал онда қандай кейіпкерлер бар? Білесіңдер ма?

–         Дджулия, Дара, Диего, Боти, Рюкзак, Карта

Ал онда қазір біз бәріміз кейіпкерлерді таңдап, ертегілер еліне түсеміз (балалар өздеріне ұнаған кейіпкерлерді таңдайды). Балалар қараңыздар қасымызда кім жоқ? Қай досымыз жоқ?

–         Джулия яяяяя

 

–         Білесіңдерме бүгін джулияның туған күні, тосын сый жасау үшін мен Джулияны сағат 5-ке шакырдым. Олай болса балалар, мына тоқтап қалған сағаттарды жандандырып, уақытты білейік.

Тапсырманы мұқият тыңдаңыздар! Сәйкес келетін 2 суретті тауып тілдерін байланыстырасыңдар. Жұмыс уақыттарың секундомермен өлшенеді.

Жарайсыңдар, балалар! Күн сағаттың тапсырмаларын дұрыс орындап шықтыңдар. Сағат бізде 3 болды.

Қане балалар Джулияның туған күніне сыйлық жасаймызба?

–         Ия.

Джулия (түлкі) кенеттен кіріп келеді. Достарым  мен туралы ұмыттыңдарма? Мында не болып жатыр?  Неге мені  бүгін туған күніммен құттықтамадыңдар? Мен жаңа естіп қалдым, сендер сағат туралы айттыңыздар. Менде атамнан мұра боп қалған құм сағат бар. Сендерге берейінба?

ия …..

–          Жо- жок бермейін әуелі сендер менің тапсырмамды орындасаңдар сендерге сыйға беремін.

–         Тақтада көрсетілген тапсырмаларды сұрақ-жауап арқылы орындайды

–         Сейчас какое время года?

–         Зима.

–         Правильно

–         Кто знает стихотворение про зиму?

 

–         Какое время дня?

–         Утро.  Мен ағылшын тілінде таң туралы тақпақ білемін!

Good morning, Good morning

Good morning to you

Good morning, Good morning

I am glad to see you!

–         Как вы все хорошо знаете? Я вам подарю,  вы только не потеряйте часы!

–         Хорошо

–         Балалар мынау құм сағат, ағылшын тілінде оны hourglass деп атайды. біз қазір осы құм сағатты пайдаланып тапсырма орындап көрейікші? Құралдарды пайдаланып сағатқа ұқсас суреттерден сағат жасаймыз.  –Қане бастадық….

–         Құм сағат туралы мәлімет.

Баяғыда адамдар уақытты күн сағатына қарап білген. Уақытты күн сағатына қарап білу өте қолайсыз болды. Өйткені ауа-райы күн сайын жақсы бола келмейді. Бұлтты, жаңбырлы күндері уақытты біле алмайсың. Осындай проблема болмау үшін адамдар құм сағатын ойлап тапты. Құм сағаты екі шыны саүыттан тұрады. Олардың тұтасқан тар мойыны болады. Құм жоғарғы сауыттан төменгі сауытқа сусып ағады. Содан кейін сағатты аналдыру керек. Айналдырғаннан кейін процесс басынан басталады. Құм сағаты уақытты дәл көрсетеді. Бірақ та оларды белгілі бір уақыттан кейін айналдыру керек.

–         Балалар  минуттық жұмыстарын аяқтайды. Сырттан қатты соғылған сағат даусы естіледі.

Сергіту сәті (қазақша)

 

Тәрбиеші: көрмеге назар аударайық (жетістіктер)

Тәрбиеші:  Балалар қалай ойлайсыңдар сағат бізге не үшін қажет?

Балалар: Уақытты тиімді пайдалану үшін,балабақшаға кешікпеу үшін.

Тәрбиеші: Дұрыс айтасыңдар, тағы да серуенге, түскі асқа кеш қалмау үшін қажет.

Балаларға 3-4 сұрақ қойылады?

–         Ал енді жаңа оқу қызметінде не туралы айтылды?

–         Қазақстанның жетістіктері туралы

–         Ал рсындай жетістіктерге қалай жеттік, не арқылы жеттік деп ойлайсыңыз?

–         Тәуелсіздік арқылы жеттік.

–         Жақында өткен Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығын еске түсірейік.

–         Балалардың жауабы

–         Мына сурет неге ұқсайды?

–         Карта – сағатқа

–         Онда балалар мына керемет карта сағатымызды тәуелсіздіктің жетістіктерімен толықтырайық.

–          (Тәуелсіздіктің сағаты жасалады)

Тақпақ: Олжас «Тик-ток»

Ән: «Тик – так»

(Қонақтарға сыйлықтар тарату)

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *