Кәмен Оразалин. Абай шаңырағы.


Аскарова Акерке Бериккалиевна
 «№35 жалпы орта білім беретін мектеп»КММ бастауыш сынып мұғалімі

Сабақ мақсаты: Мәтінді түсініп оқу.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Бай мен кедей арасындағы әңгімені оқып, мазмұнын түсіну.
Дамытушылық: Ертегідегі сөз тіркестерінің мән-мағынасын ашып түсіну.
Тәрбиелік: Көре алмаушылық, дүниеқорлық сияты жаман қасиеттерден сақтандыру.
Түрі. Ауызша сабақ – 1
Технология «БжС»
Ауызша – 1 сабақ картасы
1- кезең
Ұйымдастыру.
Ø Мақсатты айту
Ø Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі
1. Өткен тақырып бойынша қарама – қарсы сұрақтар
2. Тірек сөздер
3. Мәтінмен жұмыс
4. ҚҚС
5. СТС
6. ТСҚ
Ø Көшбасшыға сөз
Ø Жылдамдық жаттықтыруы
1. Күнжан
2. Кереге
3. Уық
4. Алаша
5. Сүйек төсек
6. Сырмақ
7. Абай

8.Домбыра

9.Жайлау
2 – кезең
Оқушылардың субъектті іс – тәжірибесін өзектендіру
1) Үй тапсырмасын қайталау. «Баланың айласы» бойынша қарама – қарсы сұрақтарға жауап беру. Матрицамен жұмыс.
Қарама-қарсы сұрақтар:

1.Біреудің қандай ұлы болыпты  ?

2.Ол өзі қандай екен?

3.Баласы жалқау болса да, әкесі ұлыңа не істепті?

4.Кенет әкесіңе не болды?

5.Ол әйеліне не деді?

6.Анасы ұлыңа барып не береді?

7. Анасы ұлыңа не дейді?

8.Қараңғы түскен соң қайда кел дейді?

9.Анасы, ұлыңа әкесіне не деп айт дейді?

10.Баласы анасының айтқанын орындады ма?

11.Кешке әкесіне не ұсынады?

12.Әкесі алтынды қайда лақтырады?

13.Ол ұлыңа не дейді?

14.Ұлы қандай әрекет жасайды?

15.Анасы ұлыңа қандай ақыл айтады?

16.Баласы қандай іс-әрекет жасайды?

17. Қария алтынды қайда лақтырып жібереді?

18.Әкесі баласына не дейді?

19. Осы  кездегі баласының  іс әрекеті?

20.Баласы әкесіне не дейді?

21.Әкесінің баласына берген жауабы?
Тірек сөздермен жұмыс

1. Күнжан
2. Кереге
3. Уық
4. Алаша
5. Сүйек төсек
6. Сырмақ
7. Абай

8.Домбыра

9.Жайлау

1) Оқу, есте сақтау, – 30 сек.
2) Блок жабылды, балалар естерінде қалған сөздерді жазады – 30 сек
3) Тексеру.(6 – 7 сөз) Матрицаны толтыру. Пайызды анықтау
4) Толықтырып жазып алу
5) Көзді жұмып 3 сөзді өшіру, оны тапқызу, сөйлем құру
4 кезең
Ұғынуды ұйымдастыру
Мәтінмен жұмыс
1) Мәтінді оқу (1бетке – 3 мин)
2) Тірек сөздердің мазмұнын ашу.
4’ минут беріледі
5 кезең
Түсінудің біріншілік тексеруі
Қарама – қарсы сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу

Қарама-қарсы  сұрақтар:

1.Абайдың үйін ұстауды кімге тапсырды?

2.Уық,керегені қашан жөндетті?

3.Ағашын қандай түспен бояды?

4.Киізді неден басты?

5.Шебер әйелдер не істеді?

6.Қандай өрнектер таңдалды?

7.Киіз үйді қай жайлауға тікті?

8.Неліктен ол жер таңдалды?

9.Күнжан қонақтарға нені көрсетті?

10.Келген қонақтар кімдер?

11Кәкітай өз ойын қалай білдірді?

12.Киіз үй ішінде нелер қойылған?

13.Қонақтар Күнжанға не үшін риза болды?

14.Әуездің есіне не түсті?

15.Ол Абай туралы не айтты?

16.Кәрім өз ойын қалай білдірді?

17.Қонақтар тілектерін қалай білдірді?

18.Алаша дегеніміз не?

19.Шымши деген не нәрсе?

20.Сүйек төсек деген не нәрсе?

21.Абайдың үй-ішін сипаттап айт?

22.Абай үйі неліктен сәнделінді?

23.Абай туралы не білесің?

24.Абайдың туған жерін айт?

25.Абайдың қандай өлеңін білесің?

 

6 кезең
Біріншілік бекітуді ұйымдастыру
Сыни сұрақтар: Матрица бойынша барлық оқушылар сұралады. Пайызды анықтау. « -» алған оқушыларға көңіл бөлу.
Сын  тұрғысынан  сұрақтар

1.Абай киіз үйін қалпына келтіру  Күнжанға тапсырылды +

2.Уық,керегені жыл бойы жөндеді –

3.Ағашын ақ сырмен бояды –

4.Киіз үйді ақ жүннен басты +

5.Шебер әйелдер басқұр, таңғыш сатып алды –

6.Олар өрнекті өздері таңдады –

7.Киіз үйді Ботақан қонысына тікті +

8.Күнжан қонақтарға ауылды аралатты –

9.Келген қонақтар -Әуез,Кәкітай,Кәрім,Мекайіл,Зәкен+

10.Кәкітай өз ауылын танымай қалды –

11.Қонақтар Күнжанға риза болған жоқ –

12. Кәрім киіз үйді көріп , теріс баға  берді-

13. Киіз үйдің сол жағында сүйек төсек тұр –

14. Үй ішінде қобыз бар –

15. Төр алдында жазылған ақ түсті кілем ,жастықшалар-

16.Күнжанға қонақтар риза болды +

17. Үй ішіне кілем төселген +

18. Әуез  бірден пікірін білдірді.-

19. Кәрім Абай сөзін есіне түсірді –

20. Әуездің қобалжығаның көрген Кәрім,мынау Саржайлаудың сарайы ғой                  деді –

21. Мәтіннің аторы Олжас Сүлейменов-

7 кезең
Талдау
Тақырыптық сөздік қор.
Мәтіннен сөздер немесе мәтіннің мазмұнын жазу.5мин
37 сөз.
1) Матрицаны толтыру
2) Ең көп сөз жазған оқушы сөздерін оқып береді.
3) ТСҚ – ның пайызы есептеледі.
Түйсіну: 4 – 5 белгі – 5 ұпай
3 белгі – 4 ұпай
2 белгі – 3 ұпай
1 белгі – 2 ұпай
Қорытынды сапа нормативі оқушылардың 63% 5 ұпайдан алуы тиіс
Үй тапсырмасы 4 белгіден кем алған оқушылар үйге тапсырма алады

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *