«Менің Отаным-туған өлкем!»


Аксакалова Нафиса Бахтияровна
КМҚК «Қостанай ауданының Затобол кенті әкімінің аппаратты мемлекеттік мекемесінің «Петушок» бөбекжай – бақшасы» тәрбиешісі

  Мақсаты:  Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері туралы білімдерін дамыту. Өз туған өлкемізді танып білуге, жақсы көруге, өз еліне, туған өлкеге деген сүйіспеншіліктерін, патриоттық сезімдерін қалыптастыру. Балалардың туған өлкеге деген түсініктерін кеңейту. Балаларға суреттегі қарапайым тақырыптарды жеткізе білуге үйрету.

Сөздік жұмыс: Туған өлке

Полилингвальный компоненті: балық – рыба – a fish, өзен-река – river , көк-голубой- blue

 

Кіріспе бөлімі:

–          Балалар қараңдаршы бізге қонақтар келіпті. Сәлемдесейік.

–          Сәлеметсіздерме!

–          Балалар біз және қандай тілде амандаса аламыз?

–          Орыс тілінде Здравствуйте! Ағылшын тілінде Goode mooning!

–          Жарайсындар балалар! Енді шеңберге тұрайық.

–          Туған деген сөзде нені түсіненсіндер?

–          Дұрыс айтасындар туған ана, туған әке, туған аға , туған жер деп түсінуге болады.

–          Ал туған жер дегенде нені түсінесіндер?

–          Балалардың жауабы тыңдалады.

 

Негізгі бөлімі:

Балалар ұйымдастырылған оқу іс-әрекетімізді әнұраннан бастаған себебіміз бүгін біз, Отанымыз-Қазақсан және туған өлкеміз Затобол ауылы туралы айтамыз.

Суретпен жұмыс.

-Балалар біздің республикамыз қалай аталады?

-Біздің отанымыздың президенті кім ?

-Қазақстан республикасының рәміздерін атаңдаршы?

– Қазақстан республикасының елордасы қай қала?

Жарайсыңдар.

Балалар жана біз отанымыз туралы еске түсірдік. Ал енді өзіміздің туған өлкеміз Қостанай облысы, Затобол ауылы жайлы айтамыз.

Балалар біздің тұрып жатқан жеріміз, туған өлкеміз қалай аталады?

Жарайсындар балалар. Біздің ауылымыз өзеннен шыққан ұрпақтың атын алды.

Ал біздің өзеніміз қалай аталады?

-Өзеніміз Тобол деп аталады , өзеннің келіп шығуы бір аңызға байланысты « кедей бір жігіт пен оның жақсы көрген қызы Аят пен байланысты екен.

Ал ауылымыздың аты Тобол өзенінің артында орналасқан үшін Затобол деп атап кеткен Ата-бабаларымыз.

 

Телефонға қоңырау шалынады:

-Балалар құтқару қызметінен қоңырау шалып, біздің Тобол өзеніне баруымызды өтінді.

-Көмекке барамыз ба?

 

Сергіту сәті: балалар сөз мазмұнына қарай қимыл жасайды.

 

-Міне өзенгеде келдік. Балалар құтқарушылр бізден не көмек сұраған екен?

-Дұрыс , өзенді қоқыстан тазартуға шақырған екен.

-Балалар ластанған су дегенде нені түсінеміз?

-Ал су қандай болу керек балықтардың өмір сүруі үшін?

-Мына балықтар қандай балықтар кім біледі?

-Дұрыс айтасындар!

-Балалар біз табиғат аясына келген екенбіз, табиғатта жүру ережелерін ұмытқан адамдарға тийым салу белгілерін қалдыруды ұсынамын.

 

Қорытынды бөлімі:

-Балалар әр қайсын айтып беріндерші сендердін салған суреттерің табиғатта жүру ережелері нені білдіреді?

-Сендерге бүгінгі сабақ ұнадыма?

-Несімен?

Балалардың жауабы.

 

Затобол – менің туған үйім!

Гүлде-жайна туған жерім!

 

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Тәрбиеші соңынан сөйлемдерді қайталайды.

Түсінеді:табиғатта жүру ережелерін сақтау.

Қолданады: Қазақстанның символдары туралы, оның астанасы, президенті туралы білімдер алды.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *