«Қысқы серуен»
Тилеумаганбетова Куралай
«№8 «Алтын сақа» балабақшасы» МКҚК тәрбиешісі
Мақсаты: Балаларды қыс мезгілімен таныстыру . Жыл мезгілімен таныстыру. Айлармен таныстыру. Сөйлеу мәдениетін дамыту.
Шаттық шеңбері: Армысың Аспан ата!
Армысың Жер ана!
Армысың Көк аспан!
Армысың Достарым!
Бәріміз дос болайық!
Бәріміз тату болайық!
Тәрбиеші:Жарайсыңдар! Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
Балалар: Қыс мезгілі .
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Қыс мезгілінде неше ай бар аттарын атап беріңдерші.
Балалар: Үш ай бар. Желтоқсан, Қаңтар, Ақпан.
Тәрбиеші:Балалар ал, қазір қыс мезгілінің нешінші айы?
Балалар:Екінші айы Қаңтар.
Тәрбиеші:Балалар біз өткен сабақта қандай тақырып өттік?
Балалар: Өткен тақырыпта Фермаға саяхатқа бардық.
Тәрбиеші:Ал, бүгін балалар сендер Орманға саяхатқа баруды қалайсындарма?
Балалар:Иә.
Тәрбиеші: Біз орманға немен барамыз балалар?
Балалар:Пойыз бен барамыз.
Тәрбиеші: Балалар қане бір-біріміздің артымыздан тұрып алайық.
(Балалар бір-бірінің артынан тұрып пойыздың дыбысын салады).
Тәрбиеші: Балалар міне біз орманға да келдік. Бір-біріміздің қолымыздан ұстап алайық әйтпесе адасып кетерміз.
Балалар:Иә.
Тәрбиеші:Балалар орманды көрдіңдерме табиғаты қандай әсем, қандай тамаша. Орманда не көріп тұрсыңдар?
Балалар:Қар жамылған шыршаларды, дала аппақ, қар бар.
Тәрбиеші:Ой балалар мұнда біреу тығылып отырған сияқты
(Қоян шыршының астында жасырынып отырған болады.)
Тәрбиеші:Бұл не балалар?
Балалар:Қоян.
Қоян:Сәлеметсіңдер ме балалар.(Қоян көңілсіз)
Тәрбиеші:Қоян саған не болды, неге көңіл күйің жоқ?
Қоян: Менің ішім пысып жүр, ойын ойнағым келеді, ойын ойнайтын тіпті достарым да жоқ жалығып кеттім.
Тәрбиеші:Балалар қане олай болса қоян мен бірге ойын ойнаймызба?
Балалар қандай ойын ойнасақ болады.
Балалар:Қар лақтырып ойнайықшы.
Тәрбиеші:Олай болса балалар қоян менен бірге қар лақтырып ойнайық.
Балалар:Иә дайынбыз.
(Тәрбиеші, балалар және қоян қар лақтырып ойнайды.)
Тәрбиеші: Балалар қане енді осы қарды шелектерге жинап ойнайық.
Балалар: Жарайды.
Тәрбиеші:Олай болса балалар екі топқа бөлініп тұрып алайық.
(Балалар екі топқа бөлініп тұрып алады, жинаған қарды тәрбиеші бір балаға өлшемін белгілеу үшін тапсырады.)
Ерқанат: Оң қолымдағы шелек ауыр, қары көп екен, ал сол қолымдағы шелек жеңіл екен және аз екен.
Сергіту сәті: Ұзын құлақ ақ қоян,
Есітіп калып сыбдырды.
Ойлы қырлы жерлерден,
Ытқып ытқып секірді.
Қарап еді артына,
Қиығын сап көзінің.
Келе жатқан томпаңдап,
Көжегі екен өзінің.
Тәрбиеші:Балалар қоянның көңіл күйі көтеріліп қалған сияқты, олай болса балалар біздің де балабақшамызға кететін уақытымыз болып қалды. Ендеше балалар қоян менен қоштасып біз жолға шығайық.
Қоян:Балалар сау болыңдар менің көңіл күйім көтеріліп қалды тағыда келіңдер балалар сендермен бүгінгі күнім көңілді өтті.
Балалар:Қоян сау бол.
(Тәрбиеші және балалар пойыз болып балабақшаға келеді.)
Тәрбиеші: Балалар біз қайда бардық?
Балалар: Орманға саяхатқа бардық.
Тәрбиеші:Балалар біз Орманда қоянмен аққала жасауды ұмытып кетіппіз. Олай болса балалар біз топта аққала жасаймыз.
(Балалар аққала жасауға кіріседі).
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар аққала неше бөліктен тұрады?
Балалар:Үш бөліктен тұрады.
Тәрбиеші:Жарайсыңдар балалар. Аққаланың пішіні қандай болады
Балалар:Аққаланың пішіні дөңгелек болады.
Қорытындылау.
Балаларды мадақтау.