Информатика  пәнінен сабақ “Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмысы”


Ханбиби Уринбаева

Мақсаттары:

Оқушылардың алған білімдерін дамыту. Берілген тапсырмалады өз беттерімен орындай отырып сыни ойлауға, мәселенің шешімін таба білуге дағдыландыру.

Оқыту нәтижесі

Алгоритм түрлерін біледі, ажырата алады. Алгоритмді сөзбен және блок – схемамен жаза алады.

Түйінді идея

Өркенім өссін десең, кекшіл болма, кесапаты тиер еліңе. (Қазыбек би)

 

Кезеңдері Сабақ мазмұны Ресурстар
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру 1.Амандасу.

Маңдайдағы  жазу  тренингі

Топқа бөлу

     Амандасады.

Бір оқушының маңдайына бүгінгі сабақққа қатысты термин жазылып оқушыларға сұрақ беру  арқылы   оқушы терминді табу керек.

Оқушылар 1-ден 3-ке дейін саналып, 4 топқа бөлінеді.

Қима қағаздар
Үй тапсырмасын сұрау Өткен тақырыпты қайталау «Қарама-қарсы

шабуыл» әдісін қолдану. Топтар өткен сабақта танысқан тақырып бойынша сұрақтар дайындайды. Сұрақ алмасу.

·         1-топпен 2-топ бір-біріне сұрақтарын қояды. 3-топпен 4-топ бір-біріне сұрақтарын қояды;

·         1-3, 2-4 топтар сұрақ алмасады;

·         1-4, 2-3 топтар сұрақ алмасады.

 

Мүмкін сұрақтар.

Алгоритм дегеніміз не?

Алгоритмді жазудың неше әдісі бар?

Алгоритмні неше түрі бар?

Алгоритмді геометриялық фигураларды пайдаланып өрнектеу қалай аталады?

Сызықтық алгоритм дегеніміз не?

Тармақталу алгоритмінде блок схемада пайдаланатын геометриялық фигураны ата.

Шарт дегеніміз не?

Циклдік  алгоритмінің неше түрі бар?

Сұрақ жазылған қағаздар

Интерактивті тақта

Қолдану Деңгейлік тапсырмалар.

1.  Көйлек тігу алгоритмін ретімен орналастыра отырып оны сөздік формада  өрнекте.

1

2.Суретке қарап блок – схема құрастыр. Алгоритмнің қай түріне жатады?  Кімнің сөзі?

2

3.Алгоритмнің қай түріне жатады?

Блок – схемасын құр.

3

1.      Қарындашты ұштау алгоритмін пайдаланып  блок схеманы толықтыр.

Алгоритмнің қай түріне жатады?

Новый рисунок (24)

Оқушылар өз беттерімен тапсырмаларды орындайды.

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта, қима қағаздар
Сергіту Көзге электрондық жаттығу Жаттығуларды көзбен қайталайды Интерактивті тақта
Қорыту Новый рисунок (23) Семантикалық картаны толтырады.

 

 

 

 

 

 

Интерактивті тақта, қима ағаздар.
Бағалау Бағалау критерийлері тақтаға ілінеді:

1.Тапсырмаларды өз бетімен оқытушының көмегінсіз орындау.

2. Деңгейлік тапсырмалардың барлығының қамтылуы.

3. Уақытты үнемдеуі. Шапшаңдық. (т.б. критерийлер оқушылардың ұсыныстары бойынша қосылады)

11. Бағалау парағын толтыру.

 

Оқушының аты-жөні:_______________________________________________

 

Өз бағам
1-ші оқушы қойған баға
2-ші оқушы қойған баға
3-ші оқушы қойған баға
Мұғалімнің бағасы
Қорытынды баға
Үйге тапсырма §12. Алгоритм құрудың тәжірибелік жұмыс .

№5 тапсырма. 72 бет

Күнделіктерін алып тапсырмаларды жазады Күнделік, оқулық

 

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *