«Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер» технологиялық сабақ картасы

Жусупова Райхан Кусаиновна

Нахимов негізгі мектебінің

Математика пәнінің мұғалімі

Тақырыбы: 36-САБАҚ Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер
Күні,айы: Мұғалімнің аты-жөні: 
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты 5.1.1.10

дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату

Сабақ мақсаты Барлық оқушылар:

оқушылыр дұрыс және бұрыс бөлшектің не еенін білгізу және оларды ажырата білуге үйренеді

 

Оқушылардың басым бөлігі:

Есеп шығаруда пайдалана біледі, сабаққа деген қызығушылығын артады, өз бетімен жұмыс жасауға, өзін-өзі бағалауға дағдыланады.

Кейбір оқушылар:

Есептің і мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді,есептер шығарады

 

                                                                      Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс Ресурстар
Сабақтың басы(2-5 минут) Оқушылардың сабаққа дайындығы.

“Сәлемдесу” Сабақ басында оқушылар сынып ішінде әры-бері жүріп, бір-біріне қол беріп, сәлемдеседі, қал жағдай сұрасады.сәлемдесу әр тілдерде  жүргізеді.

Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Үй тапсырмасын тексеру:

№312,№317

Ойын “Кім бірінші?”

 Қайталау сұрақтары:

1. Жай бөлшек дегеніміз не?

2. Жай бөлшектің бөлімі нені білдіреді?

3. Жай бөлшектің алымы нені білдіреді?

4. Жай бөлшектің  негізгі қасиеті?

5. Бөлшектің толықтауыш көбейткіші дегеніміз не?

6. Жай бөлшекті қысқарту?

7. Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды?

8. Дұрыс жай бөлшек дегеніміз не? Мысал келтір.

9. Бұрыс жай бөлшек дегеніміз не? Мысал келтір.

10. Аралас сан дегеніміз не? Мысал келтір.

11. Бұрыс жай бөлшекті аралас санға айналдыру үшін …

 

 
 Сабақтың ортасы (6-15 минут)  

Анықтама: Алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Мысалы:  – дұрыс бөлшектер.

Кез келген дұрыс бөлшек 1-ден кіші.

; 3<7;  < 1;

Анықтама: Алымы бөлімінен үлкен немесе оған тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады.

Мысалы:  – бұрыс бөлшектер. Кез келген бұрыс бөлшек 1-ден үлкен немесе 1-ге тең.

; 8 > 5;  > 1;

Натурал санды алымы бөліміне еселік болатынбұрыс бөлшек түрінде жазуға болады.

Мысалы: 4 санын бөлімі 1, 6, 8, 15 болатын бұрыс бөлшек түрінде жазайық:

4= ; 4=;

Математикалық диктант.

А деңгейлі есептер

1) Дұрыс бөлшектер:

 

2) Бұрыс бөлшектер:

В деңгейлі есептер

№1.

 

№ 2 Натурал санды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар.

Натурал сан 3 5 8 10 16
Бұрыс

бөлшек

Бөлімі 4
Бөлімі 5

 

 

 

Оқулық

 

Аудидиск:

1.8.1;

1.8.2;

1.8.3.

1.8.4.

№1жұмыс дәптері

Қосымша тапсырма:1.7

№1жұмыс дәптер

Сабақтың соңы( 2035мин)

 

 

Деңгейлік тапсырма

А. №326,№328

В.№337,№339

С.№340

Ауызша есеп:

1-есеп

Жай бөлшектердің қайсысы дұрыс, қайсысы бұрыс бөлшектер болатынын анықтаңдар

 

 

 

Дұрыс жай бөлшектер                                            Бұрыс жай бөлшектер

 

 

 

Бүгінгі сабақта не  үйрендің?

1. Дұрыс жай бөлшектер.

2. Бұрыс жай бөлшектер.

3. Қай уақытта бөлшек 1-ге тең?

4. Қандай санды аралас сан дейді?

5. Аралас санның бүтін бөлігі мен бөлшек бөлігі.

Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.

Венн диаграммасы:

 

дұрыс бөлшек   және    бұрыс бөлшек

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
                                                                Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

 

 
Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.