«Ц дыбысы» технологиялық сабақ картасы

Кенжегулова Бакыт Советовна
Нахимов негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: қазақ тілі Мектеп: :  Жарқайың ауданы,  Нахимов негізгі мектебі

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: : Жазылым.

Ортақ тақырып: «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Кенжегулова Бакыт Советовна
Сынып: 3 Қатысқандар:-
Қатыспағандар саны:-
Сабақтың тақырыбы Ц дыбысы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 3.3.1.1. сызбаны қолдана отырып, тірек сөздер арқылы әңгімелеу мәтінін салыстыру, сипаттау, көмекші сөздер арқылы пайымдау мәтінін құрап жазу.
Сабақ мақсаттары

 

 

Барлық оқушылар: Мәтін түрлерін  әңгімелеу;

Көптеген оқушылар: Мәтін түрлерін салыстыру,сипаттау;

Кейбір оқушылар: Мәтін түрлерін ауыстырып жазу.

Бағалау  критерийлері
  1. Мәтін түрлерін әңгімелейді;
  2. Мәтін түрлерін салыстырады, сипаттайды;
  3. Мәтін түрлерін ауыстырып жазады.
Тілдік мақсат

 

Пәнге қатысты лексика мен терминологиясы:

цирк, көшпелі, тұрақты, шабандоздар , акробаттар, клоундар

Диалог пен жазуға пайдалы сөз тіркестері:

Цирк қызықтары

Құндылықтарды дарыту Ортада өзін- өзі ұстай білу, сыйластық  қарым –қатынас.
Пәнаралық байланыстар дүниетану
Алдыңғы меңгерілген білім Мәтін түрлерін біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

1 мин

 

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

(Ұ)  Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал «Жылулық лебізі»

 

 

(Ұ) «Серпілген сауал» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталау.

(Ұ) «Миға шабуыл» стратегиясы.

Сөзжұмбақты шешу арқылы оқушылар барлық сөздерде кездесетін дыбысты табады, сабақтың тақырыбын болжайды.

Мұғалімнің ауызша бағалауы

 

 

 

 

 

 

Доп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Флипчарт, сөзжұмбақ

Сабақтың ортасы

1 мин

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

 

Тірек сөздер «сипаттау», «әңгімелеу» арқылы топқа бөлу.

 

 

(Т) Оқулықпен жұмыс. «Сұрақ – жауап» әдісі

Оқушылар кітаптағы мәтінді оқиды. Мәтін түрлерін ажыратады.

 

Дескриптор:

– мәтіндегі негізгі ойды түсінеді;

– мәтін түрін ажыратады;

Кері байланыс:

 «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс жүзеге асады.

 

Сергіту сәті «Қызыл өрік»

 

 

 (Ұ) « Оқулықпен жұмыс. “Цирк”мәтіні

Оқушылар мәтінді оқып “Түртіп алу” әдісін қолдану ,мәтін түрлерін ажырату.

Дескриптор

– Мәтінің түрін ажыратады

– Мәтіннен мағынасын түсінбейтін сөздерді табады;

Кері байланыс  “Желкенді қайық”

 

 

 

(Ұ)  «ц», «с» әріптерін жазады.

Интербелсенді тақтаға шығарылған мәтінге оқушылар тиісті «ц» мен «с» әріптерін жазады.  Осы әріптерге сөздер құрастырып  жазу.

 

Дескриптор:

– «ц» мен «с» дыбыстарын ажыратып жазады;

– «ц» мен «с» дыбыстарына сөздер құрастырып жазады.

 

(Ж) «Мозаика» әдісі

Берілген сурет қиындыларын жинау

Дескриптор:

– сурет қиындыларын жинайды

-сурет бойынша мәтін құрастырады

– мәтін түрін анықтайды

 

Тірек сөздер

 

Оқулық

 

 

 

 

 

Видео

 

Интерактивті тақта, дәптер

 

 

 

Интербелсенді тақта, дәптер

 

 

 

сурет қиындылары

Сабақтың соңы

1 мин

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

 

 

Рефлексия: 

«Бағдаршам» әдісі

«Қызыл» – түсінбедім;

«Сары» – түсінбеген сұрақтар бар;

«Жасыл» – барлығы түсінікті.

 

 

 

 

Үйге тапсырма:

Ø   «ц» әрпі бар 10 сөз жазып келу;

Ø  «ц» әрпі бар 10 сөзге дыбыстық талдау жасау.

 

 

Қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар