«Тері- ағзаның қорғаныс мүшесі» технологиялық сабақ картасы


Кенжегулова Бакыт Советовна
Нахимов негізгі мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

 

.

 

Пәні:Дүниетану

САБАҚ:1 сабақ

 

 

 

 

 

 

Мектеп: Нахимов негізгі мектебі
Күні: Мұғалімнің аты- жөні: Кенжегулова Б.С.
СЫНЫП: 3 Қатысқандар саны:   Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: Тері- ағзаның қорғаныс мүшесі
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)  Терінің негізгі қорғаныс қызметін атқаратынын  түсініп, талқылау және сезім мүшесі ретінде қорытындылау

 

Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
·         Тері негізгі қорғаныс атқаратынын білу

 

Оқушылардың басым бөлігі:
·         Тері  қызметі туралы түсіну
Кейбір оқушылар:
Терінің  сезім мүшесі ретінде зерттеу жұмысын жүргізу
Оқу деңгейінің даддағдылары. Білу және түсіну. Қолдану.
Бағалау критерийі

 

Ø  Терінің атқаратын қызметі  туралы айтады, талқылайды

Ø  Тері адам денесінің сыртқы қабығы,тері арқылы не

Ø  Сезетіндерін біледі

Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер
Саңылау, күн өту, үсік шалу,
Алдыңғы оқу Адам денесін тері жауып тұратынын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы

5 мин

 

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық  ахуал.

Мен кіммін?

Мысалы: Бір оқушының көзін байлап, сыныптағы оқушылардың біреуін ұстап алуы керек. Оның кім екенін алақанын сипап сезу арқылы тауып алуы керек.

-Қолдарынан сипаған кезде не сездің.

 

 

 

 

 

ТЖ) Үй тапсырмасын тексеру  «Миға шабул» әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасын  пысықтау. Топқа бөлу: Жүрек

Бас

 

1 топ. Ағза мүшелерін атау және оның қызметі туралы түсінік беру.

2 топ. адамның ішкі мүшелерінің атауларын табу.

Спорт түрлерін атап беру. Не себепті оқушы спортпен шұғылдануға тиіс?

Ой толғаныс.

–          Аамның ішкі мүшелерін не жауып тұрады?

Денің сау болсын десең  әрдайым…………………шұғылданған дұрыс

Ағзаның ойдағыдай дамуы   үшін……..қажет

 

 

 

 
Ортасы

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 мин

 

 

Жаңа  сабақ.Тері  адам денесінің сыртқы жабыны.Ол мықты серпімді болады. Бұл адамның жеңіл және еркін  қозғалуына мүмкіндіктерін  береді.Тері арқылы біз ыстық  пен суықты,тегіс пен бүдырды, үшкір заттарды, ауырғанды жіне денеге тиген нәрсені сеземіз.Тері  сипап сезу мүшесі.

Бейнебаян көрсетіледі.(адамның дене мүшелері, тері туралы.)

Сыртқы қабат.

Үстіңгі қабат теріні қатты бқлшектердің газдардың, сұйықтардың әсерінен сақтайды.

Ортаңғы қабат.

Терінің бұл қабаты қан тамырлар мен жүйке талшықтардың таралған ұштарымен торланған

Ішкі қабат.

Май ұлпасынан түзіледі, ол ағза мүшелері үшін оқшаулағыш қабат, қоректік заттар мен энергияға қойма болып есептеледі.

Сурет бойынша адам дене мүшелерін атап көреиік.

Сергіту сәті.

Алғашқы көмек беру түрлерін көрсету.

Оқулықпен жұмыс.

1 топ. Терінің атқаратын қызметін теріп жазу.

2 топ. Терінің құрылысын теріп жазу.

Терінің жарақаттану себептерін жазу.

Семантикалық карта.

Деңгейлік тапсырмалар:

 

 

АКТ
Аяқталуы

5 мин

Рефлексия: «Түсіну шыңы» әдісі бойынша әр оқушы

–          Сабақтан не алғаны туралы 10 сөз жазады;

Үйге тапсырма:

Мәтінді оқу.

Сұрақтарға жауап беру.

 «Мен досыма қалай көмектесем?»деген әңгіме құрастыру.

 

 

 
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
·      Мен сабақта нақты дәлелдер келтіре отырып жоспарлаймын

·      Мен дарынды оқушыға осы сабаққа байланысты 5 ребус құрау ойдан және жекленген тапсрма арқылы жоспарлаймын

·      Оқушылардың меңгергенін тексеру «Басбармақ» арқылы жоспарлаймын ·      Музыка
Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.  Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
 
Қорытынды бағамдау

 

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1:

 

2:

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?