Сабақ тақырыбы: Отан отбасынан басталады


Изделеева Галия Аудановна
учитель казахского языка и литературы ГУ «Кушмурунская средняя школа № 121 отдела образования акимата Аулиекольского района»

Сабақ: Отан отбасынан басталады

Мектеп:  Әулиекөл ауданы әкімдігінің білім бөлімінің 121 Құсмұрын орта мектебі

 

Күні: 2018 ж
Мұғалімнің аты – жөні:    Изделеева Галия.Аудановна.
Сынып : 6
Қатысқандар:
Қатыспағандар:0
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Т1.Тірек сөздер, мәтіннің бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты және көтерілетін мәселені болжау.

А2. Тақырып бойынша диалогті  бастау, жалғастыру, аяқтаудың ұлттық сөз әдебі  мен сөйлеу этикеті формаларын білу.

Ж4.Мәліметтерді  жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер  жасау.
Сабақ мақсаттары

 

Барлық оқушылар орындай алады:
Мәліметтерді жинақтай алады, тақырып бойынша постер, сызба кестелерді жасайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Тақырып бойынша  диалогты бастап, жалғастырып, аяқтай алады. Шығармаларды түсінеді, негізгі ойды анықтайды. Сөйлеу этикет формаларын пайдалана біледі.
Кейбір оқушылар орындай алады:
Сөйлеу этикет формаларын пайдаланып, тақырыпқа байланысты мәтін мазмұнымен салыстыра алады, қарама-қайшы ақпараттарды анықтай  біледі. Алған білімін өмірде қолдана алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:

Мәтіндерден деректі және дерексіз зат, көптік мәнді есімдерді ажырата білу,  жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Отаншылдық, патриот, ел, Астана, туған жер, ыстық, Президент, мемлекет.
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Туған жер, патриот болу, біздің ауыл, шағын отбасы, қазақ елі, ыстық ел, шығарсалу.

 

 

·    Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

·    Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

·    Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

·    Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?

Талқылауға арналған сұрақтар:
Отан  неден басталады?-Біздің отанымыз қандай екен? (кең, байтақ)

-Отан әркімде нешеу болады екен?

-Отанды немен салыстырсақ болады?

-Отан неден де ыстық болады екен? (мақалды жалғастырып айтқызу)
Не себепті Отан отбасынан басталады деп ойлайсыз?

ишара:

 

екенсіңдер!

Жарайсың!  Өте жақсы, белсенді  сынып
Алдыңғы оқу:
Алдынғы сабақты бүгінгі сабақпен  ұштастрып «Сандық» әдісі арқылы тыңдалымды, айтылымды іске асыру,оқушылардың жақсы көңіл күйлерін ынтымақтастық атмасфераны қалыптастыру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы

5
Алдынғы  сабақты бүгінгі сабақпен  ұштастрып «Сандық» әдісі арқылы тыңдалымды, айтылымды іске асыру,оқушылардың жақсы көңіл күйлерін ынтымақтастық атмасфераны қалыптастыру

«Табиғи тәсіл» арқылы Б.Шукеновтың«Отан Ана» әнді тыңдатып, бүгінгі сабаққа қатысын тапқызу. Бүгінгі сабақ не жайында болады деп ойлайсыз?Бейнеролик арқылы зейіндерін шоғырландыру..

Мақсаты Сабаққа деген ынтасын қалыптастыру,оқушыларды ортақ жұмыс жасауға бағыттау

Оқушыларды үш түрлі фигура арқылы топқа бөлу.

Бейнеролик көрсету.

«Отан Ана»Батырхан Шукенов

Топқа бөлу

Фигура тарату
Ортасы

27 мин

Кері байланыс:

5 минут

«Аударма» әдісі

Жаңа сөздермен жұмыс жүргізу Сөздерді екі тілге аудару.
КішіОтан – малая Родина.
Тұрғанүйі – дом, в котором живет
Бақытты – счастливый
Көршілер– соседи
Табиғат – природа
Қорғау – защишать
Қажет – нужен

1 тапсырма -«Пазл»әдісі.

Пазылды құрау арқылы сурет шығады, суреттің артындағы тапсырмаларды орындайды.

1 топ. Сурет бойынша  қатысты сөз тіркестерін  құрастыру.

2 топ.Сурет және тірек сөздермен постер құрау

 

3 топ. Сурет бойынша диалог құрау.

Тапсырманы орындап болғаннан соң әр топтан  бір оқушы шығып қорғайды.

 

Бағалау  критерийі
Дескриптор
Сюжетті  сурет-тер бойынша әңгіме

құрастыру
Сурет бойнша сөз тіркесін құрай алды
постер құрай алады
Диолог құрады
Сұрақты қоя білді
Сөйлеу этикет формаларын пайдаланып жауап бере алады
Қалыптастырушы бағалау

«Бес саусақ қол» әдісі арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

-жақсы

-орташа

– төмен

 

Топтар бір-бірін қолдың суретін  көтеру арқылы бағалайды.

1-2

2-3

3-1

«Саралап оқыту » әдісі : Мәтін бойынша жұмыс. Блум таксономиясы бойынша қарапайымнан күрделіге бағытталған сұрақтар жазылган түймедақ күлтелері таратылады. Оқушылар сұрақтарга жауап бере отырып,түймедақтың күлтесін толықтыра алды

.

 

«Отан отбасынан басталады» деп айтып кеткен ата-баба сөзінде терең мән-мағына жатыр. Шын мәнінде, әрбір отбасы өзінше бір Отан.

Oтбасы дeген сөздің өзінe терeң үңіліп көpeйікші. Ол біздің жанымыз жабыpқағaнда, қуaнышқa бөленгенде ішкі тебіpеністеpімізді бөлісетін және өзімізді eң epкін, жaйлы сeзінeтін бaспaна, жылы ұямыз. Отбасы шағын Отан. Оның басшысы отбасының қамқоршысы мен тіреуі – әке. Әке отбасына қатысты бар мәселелерді шешіп, өз отбасының намысын қорғау жолында бар күш-жігерін салады. Сондай-ақ, отбасы мүшелерінің де өзіндік атқаратын міндеттері бар. Баршамыздың осы ұядан ұшып шығатынымыз шындық. Отбасына деген сағыныштың жүрек түкпірінде мәңгілік сақталатыны, оның бізді ақ үрпек балапан шағымыз-дан жылы бауырына басатыны, бізді мәпелеп, өмірдің  қатал заңына тәрбиелейтіні.

 

Бағалау  критерийі
Дескриптор
Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беру
Білу
Түсіну
Қолдану
Сондықтан отбасы мүшелері бір-бірі үшін жанын қиюға да даяр тұрады. Сол сияқты Отанды қорғау да әр азаматтың азаматтық парызы. Отанымыз  алдындағы азаматтық борышымызды орындау мақсатында бар күш-жігеріміздісалып аянбай еңбекетсек, бір-бірімізбен етене жақын болсақ, біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін дейтін тамаша бірлікті сақтайалсақ, онда біз бағындармайтын биік жоқ.

Тірек сөздер: жайлау,ауыл,дала,салт –дәстүр,тау,киіз үй.

Сабақтың соңы

(8  мин)

Левелттің өзін-өзі бағалау әдісін басшылыққа алу
«Себетке гүл жинау» әдісі арқылы бүгін мен не істедім (сабақта)? Сұрағына жауап береді. (Бүгін сабақта істеген жұмысын ой елегінен өткізеді).

Қосымша ақпарат

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс –Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі).
Сабақта  барлық оқушының қажеттіліктеріне қарай түрлі әдіс – тәсілдермен оңайдан күрделіге  қарай тапсырмалар  берілді. Қабілеті жоғары оқушыларға өздерінің ойларын еркін, сыни тұрғыда аша алатындай тапсырмалар берілді
Жалпы сабақ барысындағы белсенді оқыту әдістеріне негізделген тапсырмалардың  барлық кезеңдерін орындап болғаннан кейін, оқушылар топта бірін-бірі бағалайды және критерийалды бағалау әдісін қолданамын
Әдебиет, АКТ-мен байланыс, Құндылықтармен байланыс
Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері

орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2: