Открытый урок сценарий


Мырзабекова Марина Кенесбековна
преподователь по биологии
Кызылординская область, Кармакчинский район, Город Байконур №277 школа-лицей

Биология
Сыныбы: 10 күні   25.01.

What date is it today
Сабақ реті:
Сабақ уақыты:

Тарау:
Организмнің көбеюі және жеке дамуы
Сабақтың тақырыбы

Lesson topic is
Организмдердің жеке дамуы (онтогенез) түсінігі. Бөліну, өсу, жасушалардың жіктелуі, органогенез, көбею, қартаю, организмнің өлуі.

Ontogenesis. Individual development of organisms
Сілтеме:
Интернет желісі.www.youtube. қызықты зоология
Стратегия
1.Оқушының биологияға деген қызығушылығын арттыру мақсатында 7 модульді тиімді пайдалану

Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
Оқытуды бағалау және оқу үшін бағалау
АТҚ қолдану
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту
Оқытуды басқару және көшбасшылық
Сабақтың мақсаты:
Организмнің дамуы, жеке тұлғаның қалыптасуы, оған әсер ететін факторлар туралы түсінік қалыптастырады. 2. Оқушылардың онтогенез, адами қасиеттер туралы түсінігін, дүниетанымын кеңейтеді. 3..
Сабақтың міндеттері
Организмдердің жеке дамуы (онтогенез) түсінігімаңыздылығы туралы білім беруді дамыту.

Топпен , жеке жұмыс жасауды жалғастыру;эмбрион постэмбрионды бір- бірінен айырмашылығын
көрсету
Өз бетінше тұжырым, қорытынды жасауға, еркін жауап қатуға үйренеді, салауатты өмір салтына тәрбиеленеді
Сабақтың типі
Оқушыларға жаңа материалды игерту
Сабақтың әдіс-тәсілі
Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс тәсілдер Сын тұрғысынан ойлау.
БЛУМ таксономиясы бойынша.Талдау, салыстыру, жартылай зерттеушлік.
Негізгі түйін
Онтогенез – жеке даму және оның негізгі кезеңдері.

Табыс критерийлері
Оқушылар ұрықтанудың дамуы мен кезеңдерінің белгілі бір заңдылықтар негізінде өтетіндігін түсінеді
Күтілетін нәтижесі

(орта мерзімді жоспардан алынады)
Оқушылар ұрықтанудың дамуы мен кезеңдерінің белгілі бір заңдылықтар негізінде өтетіндігін түсінеді. Басқалардың және өз пікірін сыни тұрғыда бағалайды. Шығармашалық қабілеттері байқалады. Топтабірлесежұмысжасайды.
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған жаттығу
Ресурс
Ұйымдас

тыру кезеңі

1 мину

Goodmorning
Оқушыларды түгендеу
Келмеген оқушылар туралы мәлімдеу
Топқа бөлу. Оқушыларды мұғалім өз қалауы бойынша 3 топқа бөлу.Топтың аты,топ басшы, тайм кипер, баяндаушы сайланады, топ ережесі  құрылады.
Оқушылар 3 топқа бөлінеді

Топтың атын баяндайды,

Білу

Үй тапсырмасын тексеру

3минут

Checking up the homework
Үй тапсырмасы (Ой қозғау) Нені білеміз?
1. Тозаңқап, тозаң түтікшесі, аналық түйін, аталық жіпше дегенді қалай түсінесіңдер, сипаттама беріңдер.
2 Қосарланып ұрықтанудың мәні неде? Оның негізін кім қалады?
3.  Вегетативті, генеративті ұғымдар қандай мағына береді?
Жауап береді
Түсіну

12мин
Жаңа сабақ Іздену Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқып талдайды

Топ бойынша баяндайды

Қолдану Анықтау

5мин

«Ұрықтың даму» видеосы

Terminology
embryo
эмбрион

postembryon
постэмбрион

ontogenesis
ортогенез

blastula
бластула

gastrula
гаструла

нейрулла

Виде алдындағы , видеодан кейінгі сұрақтар
Талдау

7 мин

151 беттегі кестені талдау

Ұрық қабаттары
Ұрық дамуыңдың қай кезеңінде түзіледі
Қандай ұлпалар мен мүшелер түзіледі
Эктодерма

Энтодерма

Мезодерма

Оқушылар талдайды
Сергіту

1 минут
Денені ырғаққа келтіру қозғалысы
Денені ырғаққа келтіреді
Жинақтау

3мин
«Қай тұжырым дұрыс?» айдарының сұрақтарына жауап беріңдер.
1.Ұрықтанған жұмыртқа жасушасы зигота деп аталады. +
2.Бластула сатысында ұрық ұсақ жасушалар түрінде топтасып , блостомерлер деп аталады. _
3.Бластула екі қабатты ұрық. +
4.Гаструланың даму барысында үшінші ұрық жапырақшасы мезодерма +
5.Нейруладан кейінгі саты гаструла._
6.Жануарлар өмір бойы өсе береді. _
7.Шала түрленіп дамитын түрлерде метаморфоз болмайды_

Қорытынды
5 мин
«Суреттер сыр шертеді»
оқулықтағы 149 бет 93 суреттермен жұмыс істеу.
Бағалау

2мин
Өзіңді бағала. Рефлексия “Мен қалай жұмыс жасадым?”
Мен қалай жұмыс жасадым?
Бірін-бірі, топты бағалайды
Топты бағалайды
Үйге тапсырма

1 мин
§ 35  оқу. Тақырып соңындағы деңгейлік тапсырмалармен жұмыс