Кері есептер. (Қайталау)
Гумарова Бақыт Сапарғалиқызы
Теректі ауданы станция Пойма «Бастауыш сынып мектебі» бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың мақсаты: Өткен сабақтың тақырыбына сүйене отырып, амалдарды орындау арқылы кері есептер туралы ұғымды бекіту, дидактикалық ойын арқылы оқушылардың сабаққа қызығушылығын ояту, өзін –өзі және бір-бірін бағалауға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: ертегінің суреттері, дидактикалық материалдар.
Сабақтың түрі: Сұрақ-жауап
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру бөлімі: (1 мин)
(Оқушыларды түгендеп, отырғызамын)
2.Психологиялық дайындық: (2 мин)
-Балалар бүгін күн қандай?
-Жылы.Біздің сыныбымыз жылу болу үшін , біздер күнді құрастыруымыз керек.Әр күннің шуағын тіркеу үшін біздер бір –бірімізге тілек айтайық.
(Оқушылар бір-біріне тілек айтады)
3.Қызығушылығын ояту: (2 мин)
-Балалар тақтада ненің суреттерін көріп отырсындар? (Ешкі, қасқыр, лақтар)
-Бұл жануарлар туралы қандай ертегілерді білеміз?(Жеті лақ)
(Оқушылар жеті лақ туралы ертегіні айтып береді)
-Балалар менде сендерге бір ұсынысым бар.Ертегіні қазіргі заманға сай құрастырсақ, қалай ойлайсыңдар?
4.Үй тапсырманы тексеру. (2 мин)
-Балалар міне жеті лақ және олардың аналары ешкі тату-тәтті өмір сүреді.Бір күні мамасы дүкенге жиналды.Балдарыма алма әкелемін деп.Бірақ есік ашылмай қалды.Ол есікті ашу үшін біздер берілген үй тапсырмамызды тексеруіміз керек.
(Оқушылардың үй тапсырмалары тексеріледі)
-Жарайсыңдар балалар, міне есік ашылды.Ол дүкенге кетіп қалды.Содан кейін не болады? Оларға қасқыр келу керек,бірақ ол менің тапсырмамды орындасаңдар келемін деді.
-Кәне орындаймыз ба?
5.Топқа бөлу: (3мин)
-Балалар бүгін біздер сабақта өзімізді бағалаймыз.Яғни дұрыс жауап берген тапсырмаға өзімізге ұпай қосамыз.
(Оқушыларды топқа бөлу үшін олар есептерді шығару керек.)
Тақтада есеп берілген.
3*4=12 4*3=12 12:4=3 12:3=4
-Ол есептің біздер жалғасын табуымыз керек.Кәне партада берілген жауаптарынан қарап, рет-ретімен жазайық.
(Оқушылар оларды рет-ретімен қойып, оқушылар топқа бөлінді)
6.Өткен сабақты қайталау: (2 мин)
-Балалар бұл есепте не байқадыңдар? (Есептердің орындары ауыстырылған)
-Бұл қандай есеп берілген?(Кері есептер)
-Міне сендер топқа бөліндіңдер, енді өздеріңіз маған осындай есеп сияқты шығара ала –аласындарма?
І топ: ІІтоп: ІІІтоп:
4*5=20 2*6=12 2*8=16
5*4=20 6*2=12 8*2=16
20:5=4 12:6=2 16:2=8
20:4=5 12:2=6 16:8=2
(Оқушылар тақтадағы есепке сүйеніп, осыған ұқсас есепті құрастырады)
-Балалар сендердің алдарында бағалау кестесі тұр, яғни тапсырмаға дұрыс жауап берген оқушы өзіне ұпай жазу керек.Егер оқушы 5-6 ұпай жинаса «5», 3-4 ұпай «4», 1-2 ұпай болса «3» бағалар қойылады.
7.Ауызша есептеу: (3мин)(Оқушылар жауаптарын үш тілде айту керек)
-Жарайсыңдар балалар! Міне алмаларды анасы Ешкі теріп жүргенде оларға кім келеді? (Қасқыр)
-Оған балалар біздің тапсырмамызды орындасаң есікті ашамыз дейді?
-Кәне оған көмектесеізбе?
-Жарайсыңдар!
27: 9=3 2*4=8 16:8=2
6*4=24 30:10=3
4:4=1 14:2=7
18:9=2 15:5=3
-Жарайсыңдар! Дұрыс жауап берген оқушы өзіне ұпай жазуға ұпытпаңыз!
-Мінеки қасқыр олардың үйлеріне кіріп, сосын не болады?
-Ол лақтарды ойнауға шақырады, бірақ лақтар айтады біздің тағы бір тапсырмамызды орындасаң, сенімен ойнаймыз!
8.Фигураның үшбұрыштарын сана: (5мин)
(8) (7) (8)
-Жарайсыңдар балалар! Енді дұрыс жауап берген топ өздеріне ұпай жазуды ұмытпаңыз!
9.Сергіту сәті: (2мин)
-Балалар бәріміз тақтаға қарайықшы! Тақтада не көріп отырмыз?
-Ешкі , жеті лақ және қасқыр бәрі ойнап жүр.Біздер де қосылып олармен бірге ойнаймыз ба?
-жарайсыңдар!
10.Оқулықпен жұмыс: (5 мин)
Балалар енді қасқыр оларға тағы тапсырмаларды берді.Кішкентай лақтарға көмектесеміз бе?
-Жарайсыңдар! Онда бәріміз оқулықтағы 189бет № 4-тті өз бетімен шығарамыз.
Осы тапсырмада өзіміз дәптерімізге шығарамыз.
35+х=200-140 490-х=100+210 200+х=280+600
35+х=60 490-х=310 200+х=880
Х=60-35 х=490-310 х=880-200
Х=25 х=180 х=680
35+25=200-140 490-180=100+210 20+680=280+600
60=60 310=310 880=880
-Жарайсыңдар балалар! Дұрыс жауап берген оқушылар өздеріне ұпай қосуға ұмытпаңыздар!
11.Математикалық диктант : (3 мин)
3*2=6 27:9=3
4*2=8 3*8=24
12:4=3 5*4=20
18:9=3 3*3=9
-Жарайсыңдар балалар! Енді дәптерлерімізді ауыстырып, бір-бірімізді бағалаймыз!
-осы бағаларды тек дәптерге ғана түсіреміз!
№ 5 (5 мин)
(Оқушылар өз бетімен шығарады)
650+(530-210)=970 (650 -210 )+( 240+20)= 700
(560+210)-240=440 1000-650-120=130
-Жарайсыңдар балалар!дұрыс жауап берген оқушылар өздеріне ұпайларды қосуға ұмытпаңдар!
12.Шығармашылық тапсырма: (5 мин)
(Үш топ бір-біріне тапсырма беру керек .Осы тапсырмада оқушылар топпен бір-бірін бағалайды)
13.Сабақтың қорытындысы, рефлексия: (3 мин)
-Жарайсыңдар балалар! Бүгінгі сабақ сендерге ұнадыма?
-Бүгін сабақта біздер не істедік?
Бағалау:
(Оқушылар өздерінің ұпайларын санап, бағаларын айтады)
-Балалар қай жерде ұпайларын жетпей қалды?
Неге?
(Оқушылар жіберілген өз қателерін айту керек)
-Жарайсыңдар осымен сабағымыз аяқталды.
Үй тапсырма: 189 бет № 4 (2 қатар)
Сауболыңыздар!
Резерв:
(Оқушылар өз бетімен есепті шығару керек, оқулықтағы 190 бет № 6)
450-50 * 450-400 1000-400 * 1000-6
678- а * 786-а 120+90 * 340-50
560+40 * 560-40 500+45 * 37+120
Теректі ауданы Станция Пойма
«Пойма бастауыш мектебі»
Бастауыш сынып мұғалімі: Гумарова Бақыт Сапарғалиқызы