«Ферма»


Сансызбаева Толкын Зарыпкановна
Өскемен қаласы әкімдігінің «№6 Орта мектебі» КММ қазақ тілі мен әдебиет пән мұғалімі

Мұғалім:

Пәні :

Сабақ тақырыбы
Сансызбаева Толкын Зарыпкановна

Қазақ тілі

Ферма

Күні :

Сынып:
1 сынып

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.Тыңдаған мәтінді естиді, және қимыл арқылы білдіреді.

2.Жаңа сөздердің мағынасы мен айтылуын түсінеді.Таныс сөздерді буынға   бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді.

3.Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

Күтілетін нәтижелер
Барлық оқушылар орындай алады: тыңдаған мәтіндегі сөздерді қайталайды. Барлық сөздерді буынға бөліп оқи алады және қимыл арқылы көрсетеді.
Оқшылардың көпшілігі орындай алады: Көпшілігі сұраққа жауап бере алады. Буынға бөліп оқиды және сөздердің мағынасын түсінеді.
Кейбір оқушылар орындай алады: мәтіндегі сөздерді түсінеді, қойылған сұрақтарға  жауап береді және сөз тіркестерін құрай алады.
Әдіс-тәсілдер
Сұрақ жауап, әңгімелеу, түсіндіру, топпен жұмыс.

Тақырыпқа қатысты сөздік қор:

Қой, ешкі, шошқа, жылқы, қоян, есек, түйе, қаз, тауық үйрек, балапан.

Ресурстар
АКТ.  оқулық, жануарлардың суреттері, карточкалар, түрлі- түсті бағдаршам.

Пәнаралық   байланыс

Дүниетану, ән сабағы.

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин.

-амандасу,

-түгендеу

Мұғаліммен амандасуы

Үй тапсырмасын тексеру

2 мин.

Ңң, Өө,Ұұ, Үү дыбыстары мен әріптерін қайталау. Осы әріптерге байланысты өткен сөздерді қайталату.

Сабақтың барысы

Кіріспе

4 мин.

«Шаттық шеңбері» арқылы шеңберге тұрамыз бір бірімізге тілек айтамыз.

АКТ арқылы «Манон» мультфильмін көрсету.

Тақырыпты ашу.

Оқушылар бүгін қандай тақырыпты өтетінімізді табады.

Сабақтың басы

3 мин.

5 мин.

Үй жануарларымен үй құстарының суреттері арқылы  дыбыстарын салып топтарға бөлінеміз.

1 топ                            2 топ

Үй құстары         үй жануарлары

Топта жұмыс істеу ережесін айту: 5 Т

1. тыныштық

2. талап

3. тазалық

4. татулық

5. тәртіп

1- тапсырма. Сөздікпен жұмыс жүргізу.

Жаңа сөздерді қайталатып оқыту, буынға бөлу.

қой, еш-кі, си-ыр, жыл-қы, шош-қа, е-сек, та-уық, қаз, үй-рек.
Оқушылар үй жануарлардың дыбысын келтіреді.

Топқа бөліну

Барлығы  орындауы тиіс

10 мин.

2 мин.

3 мин.

3 мин.

2-тапсырма. Мәтінмен жұмыс.

Ферма.

Бұл ферма. Фермада үй жануарлары  мекендейді. Олар: қой, ешкі, сиыр, жылқы, шошқа, есек.  Үй құстары: тауық, әтеш, қаз, үйрек бар. Маған үй жануарлары ұнайды.

Сергіту сәті: «Қошақан» әніне билету.

Жазда апамның аулына барып едім қыдырып,

Бір қошақан алдымнан шықты келіп жүгіріп.

Шекер ме екен?, бал ма екен?

Қошақаным қайда екен?

Кеттім оны сағынып.

Қошақаным қайда екен?!

3- тапсырма

Тиісті әріптерді қойғызып жазу (карточкада) орындату

Ешк…, жыл..ы, тауы…, …йрек т.б.

4- тапсырма артық суретті тап.

Оқушыларға оқыту

Топпен орындайды

Сабақты қортындылау

5 мин.

-Мынау не?

-Мынау сиыр.

-Мынау не?

-Мынау қой.

-Мынау не?

-Мынау жылқы.

қой

сиыр

жылқы

Суреттермен сөздерді сәйкестендіру (топ ішінде)

Бағалау

3 мин.
Бағдаршам арқылы бағалау

-Тақырыпты түсіндік пе?

-Жаңа сөздердімеңгердік пе?

-Кім түсінген жоқ?

Оқушылар сабақты меңгерулеріне қарай бағдаршамның түсін таңдайды

Үйге тапсырма

Беру

3 мин.
Жаңа сөздерді қайталау. Буынға бөліп оқу.
Күнделіктеріне жазғызу