Сабақ “Алғашқы ұстазым”

Пән мұғалімі: Нурышева.Н.К.

Пәні Қазақ тілі
Тақырып Алғашқы ұстазым
Мақсаты Оқушылардың «білім», «еңбек» құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту және «сыйластық» ұғымының адамгершілік құндылығы ретіндегі мәнін ашу.Жас ерекшіліктеріне байланысты тапсырмалар беру.Сыни тұрғысынан ойлауын дамыту

 

Күтілетін нәтиже Мәтінді өз бетінше оқып,мазмұнын ұғына алады;сыни тұрғыдан ойлай білуге үйренеді,топта пікірлесіп,ортақ шешімге келуге дағдыланады.Жас ерекшілігіне сай білім меңгеру  деңгейін танытады.Өзін-өзі бағалауға дағдыланады
Кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті Бағалау Ресурстар
Ұйымдастыру кезеңі А)Сәлемдесу.

Ә)Топқа бөлу.

Әр халықтың сәлемдесу түрімен амандасады.

Оқушылар ән шумақтары арқылы бөлінеді.

«Ұстаз»өлеңі
Қызығушылықты  ояту 2.Миға шабуыл.

1. Ұстаз деп кімдерді айтамыз?

2. Сендер кімдерді өздеріңе ұстаз санайсыңдар?

3. Ұстаздарыңды қалай қуантар едіңдер?

3. Әңгімелеу.

« Өнерлі жігіт » аңызын оқып беру.

 

 

Оқушылар қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

Жетон арқылы бағалау

 

Интерактивті тақта

 

Мағынаны тану 5.«Жигсо»әдісі.

1-топ. Мұғалім.

2-топ. Еркебай.

 

Мәтінмен танысады.

Әр топ әуелі жұппен, кейін топпен талдап,ауысып,басқа топқа түсіндіреді.

Үш шапалақ

 

Оқулық

 

 

 

6.Шығармашылық жұмыс.

Әр топ «Менің ұстазым» тақырыбына шағын әңгіме жазып және «Сен ұнатқан ұстаздың өзіңе ұнайтын қасиеттері» туралы айтып беру.

7.Сергіту сәті. Би.

Әр топ  кағазға бейнелеп шығармашылық жұмысын жария етеді.

 

 

 

Би қимылын қайталап,шынығады.

 

Бағдаршам арқылы бағалау

 

А-3, түрлі-түсті қарындаштар

 

 

АКТ

Ой толғаныс 8.Жұпқа бөлу.Жұптық жұмыс.

Әр жұпқа тапсырма беру.

1.Мұғалім туралы диаолг құрау.

2.Септіктің сұрақтары мен жалғауларын ата. «Мұғалім»сөзін септе.

3. «Мұғалім» сөзін тәуелде.

4. «Ұстаз»сөзін жікте.

5. «Мұғалім» сөзіне фонетикалық талдау жаса.

6.Мұғалім,оқушы сөзін буынға бөліп,буын түрлеріне қарай ажырат.

7.Ұзтазға тілек жазу.

 

Сурет қиындылары арқылы жұпқа бөлінеді.

 

 

Оқушылар тапсырмаларын

дәптерлеріне  орындайды

 

Жетон арқылы бағалау

 

Үлестірмелі қағаздар
Қорытындылау 9.Кері байланыс.

«Доп лақтыру»

 

10.Жүректен-жүрекке жылы лебіз білдіру.

 

 

Қойылған сұрақтарға жауап береді.

 

 

Жүрекше арқылы бір – біріне жүрек жарды тілектерін айтады.

 

 

От шашу

 

Доп

 

Жүрек макеті

Бағалау

Үйге тапсырма

Бағалау парақтарын жинап алу

«Мұғалі ол біздің» өлең жаттау.

 

Күнделікке жазып алады.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.