Дүниетану пәніен қысқа мерзімді сабақ (2 сынып)

Ақмола облысы,Степногорск қаласы,Бестөбе кенті

Маханова Айтжамал Серікбайқызы

Бастауыш сынып мұғалімі

2-ші сынып дүниетану пәніен қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Топырақ
Жалпы мақсаты  Топырақ оның  қасиеті мен маңызы, құрамы,құнарлылығы жайында түсінік ұғым қалыптастыру
Оқу нәтижесі  Білу:Тас пен топырақтың айырмашылығын айту

Түсіну:Топырақ құрамында не бар?

Қолдану:Топырақты қалай  құнарландыруға  болады?

Талдау: Оқулықпен жұмыс.  Топырақтың   табиғаттағы  жіне адам өміріндегі маңызы тақырыбын оқу

Жинақтау:Топырақ құммен саздан  тұрады. Неғұрлым  шірінді  көп болса, соғұрлым  құнарлы болады

Түйінді идеялар Оқушылардың қызықты ақпарат арқылы мәліметтермен танысуы, жұмыс жасауы.
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары

 

Мұғалім немен айналысады Оқушылар немен айналысады
1.Ұйымдастыру кезеңі

А)сергіту сәті

Б)топқа бөлу

 

2.Үй тапсырмасын тексеру

 

 

 

 

3.Қызығушылықты ояту

«Жер» сөзі қандай мағынаны білдіреді?

«Ой шақыру» әдісі

 

 

4.Мағынаны тану

а)Мәтінмен жұмыс

 

 

 

 

ә)топтық жұмыс

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

б)Қосымша ақпарат

слайдпен  жұмыс

 

б)Практикалық жұмыс

 

 

 5.Ой толғаныс

 6.Үйге тапсырма

 7.Бағалау  

 

8.Кері байланыс

 

 

1.а )Оқушылар сергіту сәтін барлығы бірігіп орындайды

б) Сурет құрастыру арқылы топқа бөлінеді

 

 

2 Су туралы жазылған көркем шығармалардан (өлең, әңгіме, ертегі) үзіңді оқыту.

Өз біліміңді тексер.

Су табиғатта қандай күйде кездеседі?

 

3. «Топырақ» сөзіне сызба құрастырады

 

 

«Топырақ – тіршілік бесігі» дегенді қалай түсінесің?

 

 

4.а) Оқушылар бөлінген 2 топ бойынша  мәтінмен танысады

1. Оқылған мәтіннің мазмұны бойынша әңгіме жүргізу.

2. Оқушылар мәтіннен топырақтың құрамын баяндайтын жерді белгілейді

 

ә) Оқушылар екі топқа бөлініп, мәтін мазмұны бойынша кесте құрастырып толтырады:

-бірінші топ топырақтың бұзылуы туралы айтылған жерді тауып белгілейді, кестеге жазады;

-екінші топ топырақты тыңайту жұмысы туралы айтылған жерді табады, кестеге жазады.

1 топ. Бұзу 2-топ. Топырақты қорғау
Жаңбыр Өсімдіктер
Су ағыны ағаштарды қатарлап егіп, «тірі бегеттер»
жыралар Жасау
Жел беткейлерге өсімдік, ағаштар отырғызу, т.б.
адамдардың іс-әрекеті жаңа көшет
ормандарды отау топырақты өңдеу

 

б)Оқушыларға мәтінмен танысқан соң, қосымша ақпарат беріледі. ( слайдпен  жұмыс)

 

Практикалық жұмыс топ бойынша жүргізіледі. Әр топ өз тәжірибесін орындап, топырақтың қасиеттерінің бірін дәлелдейді. Нәтижесінде мынадай сызба шығады

 

«Ғажайып қойма» тақырыбында  әңгіме құрастыру

Сарамандық жұмыс. Үйлерінің маңынан топырақ алып,оның  құрамын тексеріп  байқау

Жиынтық бағалау

Оқушыларға

білемін білгім келеді Үйрендім

кестесін  толтырткызу арқылы кері байланысқа түсу

Ратарс әдісі

Дереккөздер және жабдықтар: оқулық, әдістемелік  құрал,нұсқаулық,ғаламтор,Интерактивті тақта, энциклопедия, видеоролик
Сабақты бағалау:  Формативті бағалау-ынталандыру,

Жиынтық баға

Кері байланыс

Сабақ бойынша өзгертулер

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.