Ынтымағы жарасқан отбасы

Бейсембаева Аинур Онласбековна
«Жаңаталап» жалпы орта білім беретін мектеп» КММ мектеп алды даярлық тәрбиешісі

Сабақ:  Қарапайым математика

Тақырыбы:Ынтымағы жарасқан отбасы. Алдыңғы. Кейінгі
Мектеп:  «Жаңаталап»
Күні: 22.11.2018ж
Мұғалімнің аты-жөні:А.Бейсембаева
Мектепалды  дайындық сынып: «Ә»
Қатысқан оқушы  саны:
Қатыспаған  оқушы саны :
Оқыту мақсаттары
Кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын түсіну.

Күтілетін нəтижелер
Барлық тəрбиеленушілер:
-кез келген сан үшін алдыңғы жəне кейінгі санды айту.
Көптеген тəрбиеленушілер:
10 ға дейінгі кез келген сандарды бірге арттырса, одан кейінгі сан шығатынын біледі.
Кейбір тəрбиеленушілер:
алдындағы жəне одан кейінгі санды анықтайды, сызық арқылы қосады.
Тілдік мақсаттар
Тындалым, айтылым, жазылым

Пəндік лексика жəне терминология:-кейінгі, алдыңғы.

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

– Осы санға қатысты кейінгі сан қалай туындайтынын жəне осыған қатысты алдыңғы сан қалай туындайтынын түсіндір.

– Қалай ойлайсың, алдыңғы жəне келесі сандар орындарын ауыстыра ала ма?

– Санаудың қандай түрлерін білесің?

Жазу:

-түрлі түсті қарындаштармен бояу, біріктіру сызықтарын жүргізу.
Алдыңғы білім
Заттардың  алдында немесе  артында орналасқанын біледі.
Құндылықты дарытту

6 санын 1санынаарттырғанда шыққан 7 санының ұғымын түсіндіру.

Критерий бағалау
Кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан шығатынын анықтайды.

АКТ қолдану дағдылары
Ноудбук, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс
Қызықты математика, Құрастыру
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Ресурстар
Сабақтың ортасы 3–3минут

6–3 минут

9–5 минут

14–5 минут

19–2минут

21–5минут

Сабақтың аяғы 26-30минут
Ертегілер әлеміне саяхат

“Мақта қыздың отбасы мен мысық”

Жұптық жұмыс

1- Сиырдың тапсырмасы

Берілген  үйшіктегі сандарды  атап, сол атаған сандарды білетінін    үйшіктің   ішіне нүкте қою  арқылы дәлелдейді.

Жарайсыңдар деп бағалау

Нүктелерді  дұрыс қойса 1 бал.

Топтық жұмыс

2-Жапырақтың  тапсырмасы

1-10 сан аралығындағы сандарды реттілігі бойынша  сызба арқылы қосып жазады.

Реттілігі бойынша сызба арқылы қосып

жазса 1бал

«Смайлик»   арқылы бағалау.

3- Су әкеле жатқан қыздардың тапсырмасы

1+1=    2+1=     3+1=      4+1=     5+1=    6+1=

Қыздарды4 тапсырмасын  орындаса 1бал

Жарайсыңдар деп өз тарапымнан бағалаймын

4-Дүкеншінің тапсырмасы

Әліппе дәптермен жұмыс

“Кір жаю” әдісі бойынша   отбасы мүшелерін  вагондарға үлкенінен кішісіне қарай орналастыру.

Дұрыс орналастырса 1 бал.

“Басбармақ” арқылы бағалау                                  5-Тауықтың тапсырмасы                   Геометриялық фигураларды ата.                            Әр  фигураларды  танып, атаса 1 бал.                     6-Тышқанның тапсырмасы Миға шабуыл 1.Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір стакан шиені жеп қойды. Неше стакан қалды? 2 .Шешесі түскі тамаққа 2 сопақ нан сатып әкелді. Түскі тамақтан кейін 1 сопақ нан қалды. Түскі тамақ кезінде қанша нан желінді? 3. Екі жылқының неше тұяғы бар ?                                                                 7-тапсырма  Амалдарды қол қимылдары арқылы  көрсету.

Кері байланыс

суреттер

үлестірмелі қағаз

Гүл, көбелек

Суреттер, үлестірмелі қағаз

Қимыл қозғалыс арқылы

Әліппе-дәптер

смайлик