Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару


Шүкірбаева Ақжарқын Өтегенқызы
№21 жалпы орта білім беретін мектеп КММ бастауыш мұғалімі

Бекітемін:

Мұғалімнің аты-жөні: Шүкірбаева Ақжарқын Өтегенқызы
Күні :

Математика: 37-сабақ
Сабақ тақырыбы:
Тиімді тәсілмен қосу және азайту. Есепті әртүрлі тәсілмен шығару
Сынып: 2 «Б»
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Осы мақсат арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
2.1.2.3. ** Қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдану

2.4.3.1. 100-ге дейінгі сандар, 1000-ға дейінгі жүздіктер тізбектерінің заңдылығын анықтау
Сабақ мақсаттары: күтілетін нәтиже, саралау.
Барлық оқушылар үшін:  • тиімді есептеу үшін ауыстырымдылық жəне терімділік қасиеттерді қолданады.

Бірқатар оқушылар үшін: • есептерді əртүрлі тəсілдермен шығарады.
Кейбір оқушылар үшін:  • əртүрлі тəсілдермен шығару үшін есептер құрастырады.
Бағалау критерилері

-тиімді тәсілдерді таңдайды.

-өрнектердің мәнін табады

-сандарды салыстыра алады.

-таңбаларды дұрыс таңдайды.
Тілдік мақсат: Тірек сөздер:
Қосудың терімділік қасиеті, тиімді есептеу, есептерді үш тəсілмен

шығару.
Сыныптағы диалог жазылым үшін сай келетін тіл стилі: «сұрақ-жауап»
Неліктен тиімді екенін түсіндір.

Неліктен есепті үш тəсілмен шығаруға болады?
Алдыңғы оқу:
Екі таңбалы сандар мен шамаларды қосу жəне азайту.
Дағды:
– білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу қабілеті.

– қарым – қатынас дағдылары (тілдік дағдыларды қоса алғанда)
Рухани құндылықтар:
– қарым – қатынас жасау қабілеті.

– жауапкершілік

– өмірмен байланыстыру
Жоспар:
Жоспарланған уақыт есебі
Жоспарланған жаттығу түрлері төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз
Рес-с
Басы:

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Ұ, МК) Ұйымдастыру кезеңі.

Ширату.

1,2,3 қарлығаш боп ұш,

4,5,6 қарлығаш боп қалқы,

7,8,9,10 қарлығаш боп қон.

Оқушылардан  өзінің  сыныптас  достары туралы  не  ойлайтынын,  олардың  мектепке  қандай көңіл күймен келетіні туралы атқызамын.

Қызығушылығын ояту

-Оқушылар бүгінгі сабағымыз ерекше болмақ. Себебі біз саяхатқа шығамыз. Қане, суретке зер салып қараймыз.

Бұл «Математика сарайы»

-Бұл сарайдың ішін аралау үшін бирнеше қақпадан өтеміз.

-Әр қақпаның тапсырмасын орындауға дайынбыз ба?

-Олай болса алдымен математика сарайының қақпасы ашылу үшін алғашқы тапсырма.

Өткенге шолу

Стикердегі өрнек

Оқушыларға ағаштарда стикерге өрнектер жазылып беріледі. Оқушылар стикерді таңдау арқылы өрнектердің мәнін табады.

Қане, назар аудар

Ашыл,ашыл,

Тас қақпа!

-Оқушыларға сиқырлы кілттер беріліп отырады.

«Тас» қақпа

Білу

Жаңа тақырыппен жұмы:  (жұптық жұмыс)

 

Қане, назар аудар

Ашыл,ашыл,

Тас қақпа!

-Оқушыларға сиқырлы кілттер беріліп отырады.

«Ағаш» қақпа

Түсіну

1 – топ                                2 – топ                                     3- топ

9+6+1= (9+1)+6                 7+5+3=(7+3)+5                           18+2+9=(18+2)+9

5+9+5=(5+5)+9                10+2+8=10+(8+2)               16+10+4=(16+4)+10

6+30+4=(6+4)+30            45+7+3=75+(7+3)              75+6+14=(14+6)+75

4-топ                                    5-топ

14+6+5= (14+6)+5           4+6+4=(4+6)+4

7+10+3=(7+3)+10            13+5+7=(13+7)+5

11+9+10=(11+9)+10           19+2+1=(19+1)+2

Қане, назар аудар

Ашыл,ашыл,

Ағаш қақпа!

-Оқушыларға сиқырлы кілттер беріліп отырады.

Дескриптор

· тиімді тәсілді пайдаланады

· өрнектердің мәнін табады.

Қ/Б

Басбармақ әдісі арқылы бағалаймын. Қажет болған жағдайда ұсыныс айтамын.

«Темір» қақпа

Қолдану

1-топ                                             2-топ

(71+16)+9=(71+9)+16=96                   24+(48+6)=(24+6)+48=78

41+(25+9)=(41+9)+25=75               32+(8+19)=(32+8)+19=59

3-топ                                             4-топ

(52+35)+8=(52+8)+35=95               55+(10+5)=(55+5)+10=65

(53+19)+7=(53+7)+19=79               38+(12+2)=(38+2)+12=52

5-топ

47+(3+5)=(47+3)+5=55

21+(9+2)=(21+9)+2=32

Қане, назар аудар

Ашыл,ашыл,

Темір қақпа!

-Оқушыларға сиқырлы кілттер беріліп отырады.

Дескриптор

· тиімді тәсілді пайдаланады

· өрнектердің мәнін табады.

Қ/Б

Бес саусақ әдісі арқылы бағалаймын. Қажет болған жағдайда ұсыныс айтамын.

 

«Күміс» қақпа

Жеке жұмыс

а.  Жемсауытқа 3 сары шымшық, 4 көгершін және 6 торғай қонды. Жемсауытқа барлығы неше құс қонды.

а. Шарты

Шымшық -3

Көгершін – 4              ?

Торғай – 6

Ш: 6+4+3=13

Ж: барлығы 13құс

ә. Шарты

Спорт дүкеніне 30 құрсау, 20 секіртпе және 50 доп әкелінді. Дүкенге барлығы неше спорт құралы әкелінді

Құрсау – 30

Секіртпе – 20                ?

Доп – 50

Ш: (30+20)+50=100

Ж: барлығы 100 құрал

Қане, назар аудар

Ашыл,ашыл,

Күміс  қақпа!

-Оқушыларға сиқырлы кілттер беріліп отырады.

Дескриптор

· Есепті оқи аламын

· есептің шешуін анықтаймын;

· өрнек жазып, жауабын айтамын.

Оқушы өз жетістігін бағалайды:

– Мен есептің мəтінін түсінемін

– Мен есепті шешу жоспарын құрамын.

– Мен сызба түрінде есептің моделін жасаймын.

– Мен екі амалмен орындалатын өрнек жазамын.

– Мен жауабын табамын.

Қ/Б

Шапалақ  әдісі арқылы бағалаймын. Қажет болған жағдайда ұсыныс айтамын.

Ортасы:

Сергіту сәті: ой сергек

Сиқырлы қобдиша

-Оқушыларға кобдиша ұсыныады. Оқушылар суреттегі өрнектерді есептейді.
 

Кері байланыс:
-Жарайсыңдар! Тамаша!

Соңы:
«Алтын қақпа»

Жинақтау

4-тапсырма

Топтық  жұмыс

1- топ                                       2 –топ                                        3-топ

45+64>45+46                     99-8>99-88                             88-55<88-15

34+60>34+6                       77-66>77-16                           45+54>45+45

4-топ                                  5-топ

15+25<25+25                  45+45<45+5

30+30<20+10                  60+0<60+6

Дескриптор

-есептемей салыстыра алады

-таңбаларды дұрыс таңдайды.

Қ/Б

Бағдаршам көздері арқылы бағалаймын. Қажет болған жағдайда ұсыныс айтамын

«Білім» сандығы

Қортынды:

Кері байланыс

Сабақ барысында не қиын болды?

Не оңайға түсті?

Тақтаға жағымды және жағымсыз смайликтер салынған плакттар ілінеді.

Жағымды- түсіндім

Жағымсыз- түсінбедім смайликтеріне стикер жабыстырады.

Дескриптор:

-тиімді тәсілдерді таңдайды.

-өрнектердің мәнін табады

-сандарды салыстыра алады.

-таңбаларды дұрыс таңдайды.
Кері байланыс:
-Жарайсыңдар!
Дифференциация- оқушыларға қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін  тексеру жоспарыңыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қолдауды қажет ететін оқушыларға

9 + 4 =         14 – 7 =        45 + 15 =

Қолдауды қажет етпейтін оқушыларға

Әкесі – 82 кг         ? кг артық

Сырым – 30 кг

Ш:

Ж:
Жұптық жұмысты шапалақтау ,басбармақ әдісі арқылы жеке жұмысты жұлдызшалар арқылы бағалаймын.

Сабақ бойынша рефлекция

Сабақ мақсаттары оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта дифференциация дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңы. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі  аспектісі (оқыту туралы да, ойлау туралы ойланыңыз?)

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, ойлау туралы ойланыңыз?)

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/

қиындықтары туралы не білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?