Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану.

Бохан Силау

Сергеевка орта мектебінің ұстазы

Сабақтың тақырыбы:

Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану.

Мектеп:Сергеевка орта мектебі
Күні: Мұғалім: Бохан Силау
Сынып: Қатысқан: Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Жаңа білімді түсінеді, оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жаңа тақырып мазмұны туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:              

Тақырып мазмұнын түінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:                

Есеп шығара алуды.

Бұрыннан бар білімдері Сұрақтарға жауап бере алады.
Жоспар
Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі

«Кездесу» ойыны

Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.

Қызығушылықты ояту

Тест шешу

 

Таныстыры

лым.

 

 

Ортасы

 

 Жаңа сабақ

Фотоэффект құбылысн түсіндәру. Эйнштейн формуласы. Фотоэффект құбылысын техникада пайдалану.

Тақырып бойынша дайындалған ресурстар.
Сергіту сәті «Кенгуру» ойыны.

Қатысушылар екі топқа бөлінеді. Бір кенгуру тұрып тұрады, екіншісі – оған арқасымен тұрады, сосын отырып тұрады. Екі қатысушы да қолдарынан ұстайды. Әрбір жұптың міндеті осы тұрғыда, қолдарын айырмай, бөлмені секіріп, айналып шығу. (Қатысушылар рөлдерімен алмасады, сосын жұптарымен алмасады).

Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Кестені толтырады

Білемін Білдім Білгім келеді
     

 

Кестені толтырады. Қорғайды.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?          

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?

 

 

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

 

Не ұнады? Неліктен?
   

 

 

 

 

 

Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

 

Бөліктің оң жағына Сол жағына
Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады. Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?