Бөлшектерден тұратын сандар тізбектері есептер шығару


Қалдыбай Маржан Сағынғалиқызы

Қостанай облысы Арқалық қаласы  №4 жалпы орта білім беретін мектеп математика пәні мұғалімі

Мектеп
Қостанай облысы Арқалық қаласы  №4 жалпы орта білім беретін мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Қалдыбай Маржан Сағынғалиқызы

Тақырыбы:

Сабақ
Бөлшектерден тұратын сандар тізбектері есептер шығару
Күні,айы:

13.03.2019
Мұғалімнің аты-жөні:  Қалдыбай Маржан
Сынып: 5»А»
Сабаққа қатысқан оқушылар саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
5.5.1.5

бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып есептер  шығару;

5.2.3.4

бөлшектерден тұратын тізбектердің заандылықтарына есептер  шығару;

5.2.3.5

ондық бөлшектерге арифметикалық амалдар қолданып есептер  шығару;
Сабақ мақсаты
Барлық оқушылар:

Тақырыптар  туралы түсініктерін дамытады қалыптастады

Оқушылардың басым бөлігі:

Қандай?сұрағына түс атауларын қолданып  сұраққа дұрыс жауап бере алады.Қандайда бір заттың түсін атай алады.
Кейбір оқушылар:

Логикалық ойлау қабілеті мен есептеу дағдыларын жетілдіру, өз бетінше еңбектену, белсенділіктерін арттыру, пәнге қызығушылығын ояту, оқушылардың құзыреттілігін қалыптастыру
Құндылықтарға баулу

өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, көшбасшылық, табандылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту;
Пәнаралық байланыс

Тақырып бойынша алдыңғы білім
Ондық бөлшектерге амалдар қолдану
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңдері
Жоспарланған жұмыс
Ресурстар
Сабақтың басы
Жіктеу бойынша  саралау. Аралас топ

Топқа бөлу:

Қызыл, жасыл, қызғылт  ленталар тақта жанына ілінеді. Оқушылар қалаған түстерін таңдайды. Әр лентаның түсі халыққа қызмет ететін банк логатиптеріне сәйкес қойылған.

І топ:   қызыл лента- Каспий банкі

ІІ топ:  жасыл лента- Халық банкі

ІІІ топ: қызғылт лента- Евразия банкі

Оқушылар топқа бөлініп отырады. Парта ортасында банк логатипі жасырылған банк қойылған. Оқушылардың тапсырманы дұрыс орындағанына қарай топтың банкісіне   мұғалім  монета салып отырады

ҚБ:                                                                                                                 – сабақтың әр кезеңінде мұғалім монеталармен бағалап отырады;

-сабақ соңында қай банк қанша тенге жинағанын есептейді

 

«өте жақсы»       «жақсы»        «орташа»

Үй тапсырмасын пысықтау.

«Қарлы кесек» әдісі өткен тақырыпты пысықтау әр топқа екі сұрақтан қойылады

1.Бөлшек қандай элементтерден тұрады?

2.  Дұрыс бөлшек деген не?

3.Бұрыс бөлшек деген не?

4.   Аралас сан деген не? Кері сандар деген не?

5. Аралас санды бұрыс бөлшекке қалай айналдырады?

6.   Ондық бөлшек деген не?  Қандай амалдар қолданылады?

ҚБ:

– жауап берген оқушыны келесі топ  мүшелері бағалайды;

– интербелсенді тақтада слайдта көрсетіледі;

 

«Миға шабуыл» әдісі арқылы  есептер шығарту

1-топ

4,8*10=48;        0,1*308=30,8;                                                       53*0,1=0,53      12*0,01=0,12.

 

2- топ

1.      0,45: 0,3=1,5       4) 2,66 : 3,8 = 0,7

2.      1,41: 0,15 =9,4

3.      2,25 : 1,5 =1,5

3-топ

1.      5) 0,385 : 0,77 = 0,5     3) 5* 1,5 = 7,5

2.      6) 1,064 : 0,14 = 7,6       4) 4,6 * 0,4 = 1,48

Дескриптор

Ондық бөлшекті натурал санға бөлуді,көбейтуді жазады
Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу және көбейтуді  ережесін түсіндіреді
Есептер шығару жолдарын жазады
ҚБ:

–          топтар өзара  бағалайды;

–          дұрыс жауабын тақтадан қарайды;

 

 

Интербелсенді тақта                                  1 слайд

https://goo.gl/images/5Wf62H

https://goo.gl/images/4jZfVF

https://goo.gl/images/oDvqDC

 

2 слайд:

Монеталар

https://goo.gl/images/QuNFPd

 

 

 

3 слайд
Сабақтың ортасы
Оқулықпен жүмыс.Тақтаға әр топтан бір оқушыдан шығып есеп шығарады.

№1007(1,2)

№1009(1,3)

№1010(1,3)

 

Қалыптастырушы бағалау «Ауызша»

 

Түртіп алу стратегиясы.

карточкада берілген есептерді шығару)

І топқа тапсырма

,  берілген бұрыс бөлшектерді аралас сан түрінде жазыңдар

ІІ топқа тапсырма

берілген аралас сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар

ІІІ топқа тапсырма

1. Дұрыс бөлшектерді  былай  ٧  белгілеңдер.

2.Бірге  тең  бөлшектердің  астын  сызыңдар

3. Бұрыс  бөлшектерді  былай # белгілеңдер

Дескриптор:  Білім алушы

·         ережені тұжырымдайды;

·         ереженің дұрыс, бұрыстығын ажырата алады

ҚБ:                                                                                                                      – әр топ өзара бірін – бірі бағалайды;                                                     – мұғалім дұрыс жауаптарын инетербелсенді тақтадан слайдта көрсетеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойлау дағдыларының деңгейі:  білу, түсіну, қолдану

І топ: Каспиий банк

Семантикалық карта.

Жауаптары

 

Есептер
4,41
6,13
9,5
14,82:1,56

+
11,034:1,8

+

0,882:0,2
+

Дескриптор: Білім алушы

·         ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді табады;

·         жауаптарын сәйкестендіреді

ІІ топ:  Халық банк

Салыстыру тесті

Берілген деңгейлік тапсырмаларға сәйкес жауапты көрсет

Тапсырмалар
а
б
в
Деңгей
Жауаптар
0.45
2.4
6.15
А
4.8:2 =

б

В
1.23*5=

в
С
1.5*1.5:5=
а

Дескриптор: Білім алушы

·         ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлуді табады;

·         жауаптарын сәйкестендіреді

ІІІ топ: Евразия банк

Математикалық диктант

Дұрыс жауапты көрсетiңдер:

0.58*0.2=0152

0,58*0,2=0.116  +

Толықтырыңдар:

1.      Тең бөлшек бұрыс бөлшек немесе алымы бөлімінен үлкен бөлшекті бұрыс бөлшек  деп аталады.
2.Бүтін бөліктен  және алымы мен бөлімінен тұратын сан арала сан деп аталады.

Дескриптор: Білім алушы

·         Ондық бөлшекті ондық бөлшектің мәнін табады;

·         ережені тұжырымдай алады;

ҚБ:                                                                                                                      – әр топ өзара бірін – бірі бағалайды;                                                     – мұғалім дұрыс жауаптарын инетербелсенді тақтадан слайдта көрсетеді.                                                                          Оқушылар тексеріп, дұрыс жауаптарын санайды мұғалім монеталар үлестіреді.

Жалпы сыныпқа тест жұмысы.

Тестік тапсырма.

1.Ондық бөлшектерді көбейт  0,7•0,3;

А)2,1  В) 0,21 С)2,01

2. Есепте 5,6•1,2;

А)6,72   В)67,2   С)672

3. Ондық бөлшектерді көбейт:4,5•0,2

А) 0,9  В)0,09  С)9

4.Азайтуды орында  15,3-0,3;

А)5  В)15 С) 10

5.Есептеңдер 4-2,6;

А)2,6  В)1,4 С)6,6

6.Есепте 0,8•4,6;

А)3,68 В)36,8 С)0,368

7.Есептеңдер 0,6·8;

А)4,8 В)0,48 С)4,08

8.Көбейтуді орында 0,08·400;

А)0,32   В)3,2 С)32

9.Ондық бөлшектерді көбейт  5,6·0,1;

А)56  В) 0,56 С)5,6

10. Есепте  4,79·100;

А)0,0479 В)0,479 С)479

Дескриптор: Білім алушы

·         Ондық бөлшекті ондық бөлшектің мәнін табады;

·         ережені тұжырымдай алады;

ҚБ:                                                                                                                      – әр топ өзара бірін – бірі бағалайды;                                                     – мұғалім дұрыс жауаптарын инетербелсенді тақтадан слайдта көрсетеді.                                                                          Оқушылар тексеріп, дұрыс жауаптарын санайды мұғалім монеталар үлестіреді.

Жұмыс дәптері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 слайд
Сабақтың соңы
Әдіс: «Шапалақ» әдісі

1-орташа,                    2-жақсы,                     3-өте жақсы
Кері байланыс:

-тапсырмалар орындау кезінде  қандай қиындықтар болды ?                                                                                           -кестені толтыруда неге назар аудару керек?

Қорытынды:

Әр топқа 100 теңге беріледі. Олар өз ара ақылдаса отырып, топ арасында жақсы атсалысқан біреуіне беруге шешім шығаруы керек. Осы арқылы топ ішіндегі «үздікті» анықтайды.

Әдіс: «Жүз теңге» әдісі

Мұғалім берілген тапсырмалар бойынша топтарда тапсырмаларды орындаған оқушыларды бағалап,одан кейін әр топта жиналған монеталарды санап, көп тенге жинаған топ мүшелеріне  «Үздік банк» қызметкерлері атағын береді.

 

Үй тапсырмасы: №1007,№1009

 

Кері байланыс:  Табыс ағашы

Нені білдің?

Не  түсініксіз болды?

Сабақ несімен қызықты болды?

 

 

8 слайд

«Шапалақ» әдісі

&tbnid=UEIOWPK9SO     6IQM&vet=1&docid
Қосымша ақпарат
Қорытындылау
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға  тапсырманы күрделендіруді  қалай жоспарлайсыз?
Бағалау – Оқушылардың  үйренгенін  тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пəнаралық байланыс; денсаулық жəне қауіпсіздік, АКТ- мен байланыс, құндылықтармен байланыс (тəрбие элементі)
Жіктеу  саралау

Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырып, оқу үрдісін ұйымдастыруда қызыл, жасыл, көк ленталар тақта жанына ілініп, оқушылар қалаған түстерін таңдайды.                                                     Қызыл лента- Каспий банкі, жасыл лента- Халық банкі,                                              көк лента- Евразия банкі болып бөлінді.Әр кезеңде оқушылар тапсырманы дұрыс орындауына қарай топтың банкісіне  монета салып өз тарапымнан бағалау жүргізіп отырдым.

«Шапалақ» әдісі

1-орташа, 2-жақсы, 3- өте жақсы

«Жүз теңге»

Әр топқа 100 теңге беріледі. Олар өзара ақылдаса отырып, топ арасында жақсы атсалысқан біреуіне беруге шешім шығаруы керек.

Осы әдістер бойынша оқушылар өзара және топ бірін- бірі бағалайды

Информатика, экономика және қызығушылықты арттыру барысында қаржылық сауаттылыққа жетеледі

Оқуды жақсартуда зерде-карталар, тұжырым-карталар, математикалық диктант жауаптарын тексеру барысында ақпаратттық- коммуникациялық технологиялар слайд түрінде пайдаланылды.

Өздігінен және топта жұмыс істеуде қажетті тәуелсіздік, жауапкершілік, бастамашылдық, табандылық, қаржылық сауаттылық, шыдамдылық пен толеранттылық сияқты тұлғалық қасиеттерді дамыту

Рефлексия

Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары  тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер  енгіздім және неліктен?
Оқу мақсатын нақты құрып, бағалау критерийі бойынша оқушыларға осы мақсатқа жетуде жекелей, топтық және ұжымдық тапсырмалар беріліп,  жан-жақты мәлімет берілді. Сабаққа пайдаланған әдістер тиімді болды.

Жалпы бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1. Тұжырымдамалық органайзерлер                                                                                                                                                        2. «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

«Сен маған, мен саған» әдісі
«Броундық қозғалыс» әдісі
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

Оқу мотивациясы төмен оқушылармен жұмыстарды түрлендіру керек екенін түсіндім.