100 көлемінде ауызша қосу және азайту


Жатканова Жазира Галымбаевна

Қостанай облысы Арқалық қаласы “Арқалық қаласы әкімдігі білім бөлімінің  Кейкі батыр  атындағы №4 жалпы  білім беретін мектебі” ММ бастауыш сынып мұғалімі

Сабақтың тақырыбы: 10.10.2019ж 100 көлемінде ауызша қосу және азайту  
СЫНЫП:  2   Қатысқан оқушылар  саны:    Қатыспаған оқушылар саны: 0
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 22.1.1.1 100-ге дейінгі сандардың құрылу жолын түсіну; 100 көлеміндегі сандарды тура және кері санау; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтау
Сабақ  нәтижесі:   Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.     Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау  критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Музыка, қазақ тілі.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы 5  минут Психологиялық ахуал қалыптастыру:  3 минут «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз?       «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг.
Жаңа білім 10 минут           Білу және түсіну Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.  «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша  өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар  алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.               Оқулық, мәтіндер.
Ортасы 10 минут             Қолдану Дәптермен жұмыс.   Сыныптағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. Топтық талқыға салады,ойланады.
Сергіту сәті 2 минут Сергіту сәті “Қара жорға   Видеожазба
Бағалау   5 минут                     Кері байланыс 3 минут «Белгілер» әдісі                           «Белгілер» әдісі. Рефлексия парағы.
оқулықта қалған тапсырманы аяқтау.