Ұйымдастыру кезеңі
Көңіл күйлерін қалай?
Бір-бірімізге қарап жымиямыз.
Артикуляциялық жаттығу
(шарбақ, тәтті тосап, сағат, )
Оқушылардың алдарында қағаз жатады. Ал балалар қағазды
алып, үрлейміз. Нені көріп тұрсыңдар? (бауырсақ) дұрыс айтасыңдар. Бауырсақ
ертегісіне қош келдіңдер!!!
Ерте-ерте ертеде шал мен кемпір болыпты. Бір күні шал
кемпіріне: бауырсақ пісірші,- депті.
Кемпір: жарайды, -деп қамыр иледі. Қамырдан бауырсақ
қуырды.
Бауырсақ суысын деп оны терезеге қойды.
Бір кезде бауырсақ домалап кетті.
Домалап келеді, домалап келеді,- алдынан қоян шықты.
-Бауырсақ, бауырсақ мен сені жеймін.
-сонда бауырсақ:
-жемеші мені, – деп жалынады.
Қоян: менің тапсырмамды орындасаң мен сені жемеймін,
-деді
Ал, балалар, бауырсаққа көмектесемізбе?
Ол үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.
Үй жұмысын қайталатқызу.
Өткен сабақта біз қандай әріпті жаздық? Дұрыс
айтасыңдар –н- әрпін.
-Н- әріпін қайталатқызу.
-Н- әріпіне қатысты суреттер.
-нан, нар, лимон, шана т.б яғни н әріптері сөздің
басында да, ортасында да, соңында да тұрады.
(бауырсақ домалап
кетеді) жарайсыңдар балалар сендер жарадыңдар
-бауырсақ домалап келеді, домалап келеді. Алдынан
қасқыр шығады. Бауырсақ, бауырсақ, -мен сені жеймін.
-сонда бауырсақ:
-жемеші мені, – деп жалынады.
қасқыр: менің тапсырмамды орындасаң мен сені жемеймін,
-деді
Ал, балалар, бауырсаққа көмектесемізбе?
Ол үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.
Қасқырдың дауысы қалай шығады?
РРРРРРРРРРРР ррррррр
Қане бәріміз қайталап көрейікші
Р дауыссыз дыбыс.
Р әріпін тақтаға жазып көрсетемін.
Оқушы тақтаға барып жазады.
-Тактилді әдіс бойынша –р- әріпін жаздырту
-жіппен жаздырту
Бауырсақ орманның ішінен домалап
келе жатқанда шөптің тікенектері қолдарын қажалайды.
Біз қолымызға жаңғақ алып қолымызға жаттығу жасаймыз.
-дәптерге
жаздырту.
(бауырсақ
домалап кетеді) жарайсыңдар балалар сендер жарадыңдар
-бауырсақ домалап келеді, домалап келеді. Алдынан аю
шығады. Бауырсақ, бауырсақ, -мен сені жеймін.
-сонда бауырсақ:
-жемеші мені, – деп жалынады.
аю : менің тапсырмамды орындасаң мен сені жемеймін,
-деді
Ал, балалар, бауырсаққа көмектесемізбе?
Ол үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.
-р- әрпі бар қағаздарды балаларға таратамын. Олар ермексазды алып үстінен
басып шығу керек. Ал ермексаздың үстінен трубочканың қиындыларымен
безендіреді. (қолдың ұсақ моторикасына арналған тапсырма)
– р әрпін әдемі тастармен безендіру
– р- әрпі бар суретті бояу
Сергіту сәті:
Ормандағы аюдың
Құлпынайы көп екен
Теріп, теріп аламыз
Қалтамызға саламыз.
(бауырсақ домалап кетеді) жарайсыңдар балалар сендер
жарадыңдар
-бауырсақ домалап келеді, домалап келеді. Алдынан түлкі
шығады. Бауырсақ, бауырсақ, -мен сені жеймін.
-сонда бауырсақ:
-жемеші мені, – деп жалынады.
Түлкі : менің тапсырмамды орындасаң мен сені жемеймін,
-деді
Ал, балалар, бауырсаққа көмектесемізбе?
Ол үшін тапсырмаларды орындауымыз керек.
Әріптердің ішінен –р- әріпін тауып алып, түймемен белгілеу.
-р- әріпін пазл
ретінде жинау;
Қорытынды: а4 қағазды таратамын.Ол қағазда
май шаммен жазылған әріп бар, бірақ ол көрінбейді. Балалар гуашпен бояған
кезде ол әріп пайда болады.Қандай әріп шықты? Дұрыс айтасыңдар –р-
әріпі шықты.
(бауырсақ домалап кетеді) жарайсыңдар балалар сендер
жарадыңдар
Бауырсақ келе жатқанда ойланып қалады. Оданша мен атам
мен әжеме барайын дейді. Аман-есен үйіне оралады.
Балалар сен дер сабаққта жақсы жұмыс істедіңдер.
Жарайсыңдар!!! Сендерге бауырсақ ертегісінен әжеміз бауырсақ пісіріп сендерге
берін жіберді. Сабақтан кейін сендерге бауырсақ таратамын. Сабақ аяқталды..
|
(слайд 1)
Слайд 2
|