Жаңартылған білім мазмұны- жаңашылдыққа басталады

Муханбетова Жанат Бакытжановна

КММ «Заречный тұрғын алабы мектеп-балабақша  кешені» бастауыш мектеп мұғалімі
                                

Коучинг сессия тақырыбы «Жаңартылған білім мазмұны- жаңашылдыққа басталады»

Жалпы мақсаты: 1.Жаңартылған білімнің мазмұнымен таныстыру; 2. Қатысушы мұғалімдерге бірлескен топтық жұмысты жүргізу арқылы коучинг сапасын көтеру және өзара әрекеттестікті нығайту. 3.Нәтижеге бағытталған ойлаудың алты деңгейіне сай жоспар құруға дағды қалыптастыру; ҚМЖ құруда Блум таксономиясы ,7 модуль арқылы жоспарлай отырып, оқушыларды сын тұрғысынан ойлатуға ең тиімді тәсіл екеніне көз жеткізу
Оқыту нәтижесі: 1.Мұғалімдер жаңартылған білім туралы өз көзқарастарын топтық талқылауға сала отырып,тұжырымды ой қорытады.2.Мұғалім бойындағы кәсіби-педагогикалық сапаларды арттыру,жетілдіру жөнінде ой қорытады.
Түйінді идея ХХ ғасырдың мұғалімі ХХІ ғасырдың оқушысын оқыту үшін ұстанымын өзгерту қажет!Бірлескен топтық жұмыс – мұғалімдер үшін ынталандырушы күш.
Ресурстар: Компьютер, интербелсенді тақта,, плакат, маркер, стикер,тақырыптық үлестермелі материалдар,
Коучинг-сессияның өту барысы
Коучинг сабағының өтілу кезеңдері Уақыты-40-45 мин

Коуч пен коучингке қатысушылардың іс-әрекеті.
Мұғалімдерге психологиялық ахуал туғызу

3-5 мин «Сәтті жыл» тренингі.Әр мұғалім биылғы оқу жылы немен қуанышты, ерекше екенін бір сөйлем арқылы жеткізу.
Топқа бөлу 2 мин 1-топ «Жарайсың»,«Ғажап»,«Ерекше» «Мен саған сенемін», 2-топ «85%-100%» «65%-84%» «40%-64%» «39%-10 %» (қалыптастырушы, жиынтық бағалау)
«Миға шабуыл»             Коуч сөзі                     10 мин         5 мин                                 «Құпия сөз» әдісі.             Суреттегі заттар бойынша 1 «жуан сұрақ», 1«жіңішке сұрақ» дайындау -жұппен жұмыс -топпен жұмыс А)Жаңартылған білім бағдарламасының ең бірінші ерекшелігі пән мазмұнының спиральді берілуі.Спиральділік қағидаты бойынша құрылған білім беру бағдарламасы Джером Брунердің «Білім беру үдерісі» (1960) атты еңбегінде қарастырылған танымдық теорияға негізделеді. Брунердің жұмысына негізделген спиральді білім беру бағдарламасының негізгі ерекшеліктері: оқушы мектепте оқыған кезде тақырыпты немесе пәнді бірнеше рет қайталап оқиды, мұнда тақырыптар әртүрлі деңгейде қайталанады, кейде бір тоқсан аясында, кейде әр тоқсан сайын;әрбір қайталап оқыған сайын тақырыптың немесе пәннің күрделілігі арта түседі, мұнда тақырыптар әрбір келесі деңгейде алдыңғыға қарағағанда анағұрлым күрделі әрі тереңдетіліп оқылуы тиіс;жаңа білім алдыңғы біліммен тығыз байланысты және бұған дейін алынған ақпарат тұрғысынан қарастырылады, мұнда деңгей жоғарылаған сайын, тақырыптың күрделілігі артып отыруы керек ә)«Айтылым,жазылым,тыңдалым,оқылым» оқу дағдысының мазмұнын ашу.Орамалмен оқушының көзін,ауызын,құлағын ,қолын жауып,қайтадан ашу арқылы қандай іс-әрекет байқалғанын әңгімелеу.
Топтық жұмыс.Постер қорғау 10 мин   10 мин               1.«Топтастыр» әдісі. Берілген сөздерді  2-топқа топтастыру Дәстүрлі оқыту үлгісі Жаңартылған білім үлгісі  2.«Ротация» әдісі 1-топ..Блум таксономиясы: білу,түсіну,қолдану,талдау,жинақтау,бағалау 2-топ .7 модуль:сыни ойлау,көшбасшы,акт,дарынды оқушы, жас ерекшеліктері,бағалау,диалогтық оқыту . «Бала мен ойыншық»Баланың іс-әрекетін ретімен айту. Мысалы, көреді….1-сұрақ: Бала жаңа ойыншықты әкеліп берсе қандай әрекетке барады?Білу: көредіТүсіну: ойнайдыҚолдану: жүргізеді (атады)Талдау: сындырадыЖинақтау: қайта жинайды (жөндейді)Бағалау: басқа түрлі жаңа ойыншық сұрайды.Коуч түсіндірмесі- Ойландыңыздар. Бүгінгі коучингтің тақырыбы Сын тұрғысынан ойлау турасына болмақ.Яғни бала ойыншықты көргенде қандай әрекетке барса да ойлана отырып істейді. Сондықтан біз де сабағымызды жоспарлауда оқушыларды біртіндеп жеңілден күрделіге қарай ойландыруымыз керек. Бенджмен Блумның төрағалығымен жасалған ойлау деңгейі оқушылардың білім алуына үлкен үлес қосатынына сенемін. 3.Топтық жұмыс 1-топ. Қысқа мерзімді жоспарын блум таксономиясы бойынша құру 2-топ Қысқа мерзімді жоспарын .7 модуль бойынша құр
Презентация 5 мин Бүгінгі айтылған құнды пікірлерден ой түйіп, негізіг ұғымдар мен түсініктерді саралау мақсатында тақтаға назар аударулаарыңызды сұраймыз.
Кері байланыс 5мин

Хан шатырыкері байланыс  Мен үшін құнды болды, себебі…..  . Бүгін мен  өзіммен ….алып кеттім, себебі…..   .

Қорытынды рефлексия 2 мин





Бүгінгі пікір алмасудан қандай ой түйдіңіз? Коучинг сессиядан алған әсерлеріңіз? Сізге не ұнады немесе ұнамады? Қатысушылар шаттық шеңберінде тұрып әңгімелейді
Қорытындылау Коуч сөзі



2 мин

Сіздердің белсенділіктеріңіз бен ұшқыр қабілеттеріңіздің арқасында бүгінгі кездесуіміз әдемі мәресіне жетіп отыр.