«Жеңіскүні. Ұлы ерлікке тағзым»


Жәкенова Гүлхан Біржанқызы

№47 жалпы білім беретін орта мектебі қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

Күні:   Бөлім: «Жеңіс күні. Ұлы ерлікке тағзым» Класс 7 «Ә»
Мектебі: №47 ЖББОМ Пәні: қазақ тілі Қатысты 18
Пән мұғалімі: Жәкенова Г.Б   Сабақтың тақырыбы: «Ұлы ерлікке тағзым» Қатыспағандар  –
Оқу мақсаты 7. Ж5. Тірек сөздерді қолдана отырып, жинақы мәтін жазу;
Сабақ мақсаты: Ж5. Берілген тірек сөздерді орынды қолдана отырып,  жинақы мәтін жазу; ӘТН 2
Бағалау  критерийлері: Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтау; Берілген тірек сөздерді орынды қолдану; Мәтінді тақырыпқа сай жазу;
Құндылықтарды дарыту Елді қорғау, ел үшін ерлік көрсетуге әр дайым дайын болуға баулу;
Пәнаралық байланыстар: Тарих
АКТ қолдану дағдылары Слайд, музыка, ютуб желісі, quzlet
Алдыңғы білім «Ұлы Отан соғысына қатысқан Қазақстандық батырлар»
Зерттеу сұрағы «Ел үшін еткен ерлік еленіп жүр ме?»
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс түрі Дереккөздері
  САБАҚТЫҢ БАСЫ             3 минут     Оқушыларды түгендеу;Көңіл-күйлерін сұрау.Топқа бөлу (оқушылар алдарына тастаған белгілерді (гваздика гүлі, Жеңіс лентасы, Мәңгілік алау) кеуделеріне тағып, сәйкесуіне қарай 3 топқа бөлінеді)   Тақырыпты болжау 1 минуттық үнсіздік видеосы    https://youtu.be/yXxHUv_lvY0   Біздің топқа бөліну түрлеріміз арқылы, жаңағы көрген видео мен іс – әрекет арқылы қалай ойлайсыздар «Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай?»  
САБАҚТЫҢ ОРТАСЫ Мағынаны тану сатысы           3 минут Сұрақтар төңірегінде Ұлы Отан соғысы қай жылдар аралығында болды?Ұлы Отан соғысына қатысқан қазақ батырларынан кімдердің есімін атар едің?«Әлемнің бар сәби балалары, тұрсын тек ұйқысы қанған соң» ән мазмұнындағы осы тіркесті қалай түсінесіз?Ерлікті тек соғыста ғана көрсете ме? Тапсырма алды сұрағы Болжау сұрақ. «Бала батыр» деген тіркесті қалай түсінесіз?       Бағалау «оқ – дәрі» тарату арқылы жүргізіледі
      5 минут         + 3 минут (кері байланысқа) дескриптор бойынша     + 3 минут видео   ҚБ тапсырмасы Берілген тірек сөздерді қатыстыра отырып «Бала батыр» тақырыбында стилді (журналисттік) мәтін жазу Тірек сөздер: Иненің көзінен өткендей, жүрек жұтқан, көзге түртсе көргісіз, қанына сіңген,  қой үстіне бозторғай жұмыртқалаған, қауқары кетіп, қитығына тиіп, қылышынан қан тамған. Дескриптор: Мәтіннің стильдік ерекшелігін сақтайды Берілген тірек сөздерді орынды қолданады Мәтінді тақырыпқа сай жазады   Видео «Қазіргі күннің бала батырлары»         https://youtu.be/N5F03GiieXU          Жазылым тапсырмасы       3 балл
САБАҚТЫҢ СОҢЫ   3 минут Анықтамалық кезең Тұрақты тіркес дегеніміз не? 1Антоним дегеніміз не? 1Синоним дегеніміз? 1Көп мағыналы сөздер дегеніміз?Омоним дегеніміз? 1Омонимнің көп мағыналы сөзден айырмашылығы 1 КОНВЕРТ (2 тапсырма салынған) Сәйкестендіру тесті Тайға таңба басқандай қорқу  Жұлдызы қарсы анық  Зәресі ұшу түк қалдырмау Ақылға салды алдау Жылан жалағандай сөйлемеу  Опық жеу дұшпан Қыздың жиған жүгіндей ыза болу Жұмған аузын ашпау әсем  Тісін қайрау өкіну Көз байлау ойланды   Талдау тапсырмасы Берілген мәтінге морфологиялық (түбір – қосымшасын анықтау) талдау жасаңыз Қазақстандық жауынгерлер Украинаны, Белоруссияны, Балтық бойын, Молдовияны азат етуге қатысты. Мыңдаған қазақ жігіттері Кеңес әскерінің құрамында Шығыс Европа халықтарын Гитлердің тепкісінен азат етуіне ат салысты. Кеңестік Шығыс әйелдері арасынан бірінші болып Ленин орденімен және Алтын жұлдыз медалімен марапатталғандар — шығыстың қос шынары: пулеметші Мәншүк Маметова мен 54-атқыштар бригадасының Мергені (снайпер) Әлия Молдағұлова болды. Кеңес Одағының батыры, Қазақстан республикасының қорғаныс министрі Сағадат Нұрмағамбетов те Берлин үшін ұрыстарға өз жауынгерлерін бастап кірді. Кері байланыс: топтар жұмыстарын алмасып тексереді 1 – 2 – 3 – 1 Quzlet арқылы            2 минут         Анықтама                       Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс       Сәйкестендіру тапсырмасы бойынша 2 балл  (2 қате жауаптан 1 балл шегеріледі)                       Дарынды оқушылармен жұмыс   8 минут     3 балл      
ҚОРЫТЫНДЫ   «Екі жұлдыз, бір тілек»   2 минут Бағалау: «Көшбасшы» «Үздік идея иесі» «Үздік бағалау иесі»   «Шамшырақ» әдісі арқылы майдаргерлерге арнау   Жылжып жылдар өтуде, Естен кетпес бұл күнде. Кешегі өткен сұм соғыс, Қалды елдің есінде.   Қанды майдан есте әлі бәрі де, Батырлардың даңқты ісі әр жерде, Аманаттап армандарын ақ таңға, Кетті ұшып ақ арманның жолында.   Қан майданның жарасы әлі жүректе, Біледі жұрт, таниды оны әр кезде. Айналған ақиқаттың ақ туына, Қаһармандар, батырларым әлбетте.       Балды есептеу арқылы