«Батыр туса-ел ырысы. Қобыланды батыр»


Байкенова Жанат Абибуллаевна

№47 жалпы білім беретін орта мектебі бастауыш класс мұғалімі

Описание: C:\Users\Жансерик\Desktop\IMG-20180530-WA0027.jpg

                                  №47 жалпы білім беретін орта

                                                               мектебінің бастауыш класс мұғалімі

                                                               Байкенова Жанат Абибуллаевна                                                                                                                                                                                   

Пән: Әдебиеттік оқу

Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Сынып: 3                                                                                                                            Сабақ тақырыбы Батыр туса-ел ырысы.Қобыланды батыр                                                           Оқу мақсаттары:          

3.2.7.1  мұғалімнің көмегімен шығармадағы әдеби көркемдегіш  құралдарды (теңеу, эпитет, кейіптеу) табу

3.2.6.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті, мінез-құлқының өзгеру себептерін мәтіннен дәлелдер келтіріп бағалау                                                                                                                                               3.3.3.1 шығармашылық жұмысын сурет/сценарий түрінде ұсыну                                                        Бағалау критерийлері:  

 Жырдың мазмұныны түсінеді;

Жыр мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;                                                   Кейіпкерлердің портретін сипаттайды;                                                                Кейіпкерлердің іс-әрекетіне қарап мінез-құлқына баға береді;                                                                   Жырдан көркем сөздерді табады;                                                                      Шығармашылық жұмысын сурет түрінде ұсынады                                               Ресурстар:Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.                                                                                                                                                 Әдіс-тәсілдер:Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.                                                                                                                             Пәнаралық байланыс:Музыка,қазақ тілі.                                                                   Сабақтың жоспары.                                                                                                               Сабақ барысы Сәлемдесу.                                                                                               Топқа бөлу

Ширату тапсырмасы:«Өзгертулерді тап!» әдісі

1.Жұптар қарама-қарсы тұрып, бір-біріне 10-15 секундтай қарап алады.

2.Сырт айналып, бір-біріне арқаларын түйістіріп тұрады.                   3.Оқушылар шаштарының жатуын өзгертіп, сыртқы киімін, сырға немесе көзілдірігін шешіп немесе киіп, сыртқы пішіндерін көңіл-күйлерін өзгертулері керек.

4.Бір-бірлеріне қарап, сол өзгертулерді анықтайды

Мұғалім:

-Біз не істедік? (Сипаттадық),

-Не байқадыңдар?

-Демек, біз бүгінгі сабақта кейіпкердің портретін сипаттап, оның іс-әрекеті мен мінез-құлқының өзгеру себептерін жырдан тауып, бағалаймыз.Жырда кездесетін көркем сөздерді табуып, шығармашылық жұмысымызды сурет түрінде ұсынамыз.

ҚБ «Смайликтер»

Сабақтың ортасы. Ел жұрттың арманы сыртқы жаулардан қорғану тыныштықта өмір сүру.Халық шығармаларының көлемді,көрнекті тағы бір түрі батырлар жыры пайда болды.Жырды өзі шығарып, өзі айтушы адамды жырау деп, ал жырды жаттап алып айтушы, таратушы адамды жыршы деп атайды.

  (Ж) 1-тапсырма

Халық шығармасы Басты кейіпкер Не мадақталған? Көлемі қандай? Неліктен?
       

ҚБ «Бір- бірін бағалау»

Интербелсенді тақта.«Қобыланды батыр»жырынан үзінді.

(Ж,Т) «Қобыланды батыр»жыры

«Стоп кадр» әдісі

Оқушыларға мәтін таратылып беріледі. Стоп кадр әдісі арқылы мәтінді мұқият оқиды. Кейіпкерлердің іс-әрекетін айтады.

1) «Қобыланды батыр»жырын оқиды

2)Мәтінді оқып отырған кезде белгілі бір сигнал беріледі, белгі берілген кезде «стоп кадр» деп біреуді түртіп қалғанда тоқтаған жерінде кейіпкердің іс-әрекетін айтады.

3) Мәтін аяқталғанша дейін  осылай жалғасады.

Саралау:Тапсырма барлық оқушыға ұсынылады,бірақ әртүрлі нәтиже күтіледі.

ҚБ «Қол шапалақтау»

3-тапсырма .Дәптермен жұмыс

Сергіту сәті. «Қара жорға»

4-тапсырма. (Т)

1-топ «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

 Сұрақтарға жауап береді. Көркем сөздерді табады.

-Жырдағы оқиға қай батырлар жайында құрылған?

-Қобыландының тұлпары қалай аталады?

Жауға аттанған Қобыланды  жырда қалай суреттелген?

-Қобыланды жекпе – жекке кіммен шығады?

Саралау: тапсырма бойынша саралау жүргізіледі. Көркем сөздерді табуда оқушыларға қолдау көрсетіледі, топта бірлесіп жұмыс жсайды.

 2-топ.«Сәйкестендір» әдісі

Жырға және сұрақ деректерге сүйеніп суреттегі батырларды сипатта. Сипаттауда жырдағы көркем сөздерді қолдану туралы ескертіледі. Мысалы;қабағы тастай түйіліп, ақсұңқар құстай шүйілді, нар түйедей бақырды,түлкідей көзі жайнайды.

Саралау: Кейіпкерге сипаттама береді

Топта балалар жеке жұмыс жасайды 

3-топ. .«Суреттер сөйлейді» әдісі

Жырдың мазмұны бойынша қандай сурет салауға болатыныны оқушылардан сұралады. Оқушылар топта бірлесіп сурет салады.

Саралау: Тапсырма бойынша қойылған сұрақтарына жауап береді.

Барлық оқушылар бағаланады

ҚБ «Бас бармақ»

Тапсырманы өте жақсы деңгейде орындаған оқушыны бас бармақ арқылы бағалау

Сабақтың соңы. Кері байланыс «Білім қоржыны»

Описание: C:\Users\Администратор\Downloads\20161124_115003.jpg

Үйге тапсырма: «Қобыланды батыр » мәнерлеп оқу                                                        

Сабақ бойынша рефлексия

Барынша қолдау көрсететіноқушыларға:Сұрақтарға жауап береді. Орташа қолдаукөрсететін оқушыларға:Батырларды сипаттау        Қолдауды аз қажет ететін оқушыларға: Суреттеу арқылы өз ойын жеткізеді                                                                                                                                              Бағалау: «Бас бармақ»әдісі                                                                                                     Рефлексия: Сабақ мақсаттары қол жетімді болды                                                               Үлгерімі төмен оқушылармен жүргізген саралау тиімді болды                                         Берілген уақыттан ауытқу болған жоқ.                                                                   Жоспарға өзгеріс енгізілген жоқ                                                                                                         Қорытынды бағамдау                                                                                                                 Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?                         1: «Стоп кадр»әдісін қолдану кезінде.                                                                                                         2: «Суреттер сөйлейді» әдісін қолдану кезінде                                                                                                Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?                                                                                                                                                          1: Әртүрлі деңгейде тапсырмалар көп дайындау. Әдіс-тәсілдерді түрлендіру.                                                                                                                             2:Сабақты жоспарлауда оқушылардың  кері байланысы қолданылды.             Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?                                             Оқушыларға көркем сөздерді табуға арналған тапсырма беруге