«Ғажайып математика».


Шонова Айжан Айтбековна

№11 Қарлығаш бөбектер бақшасы тәрбиешісі

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Күні:

Тәрбиеші: Шонова А.А.

Топ: «Күншуақ»                                                

Білім беру саласы:Таным

Бөлімі: ҚМТҚ

Тақырыбы: «Ғажайып математика»                                                                                                                                   

Мақсаты: 5 көлемінде сандық есептеуге үйрету. Сандарды тура және кері санау.

Міндеттері:

Білімділік: Тілін дамыту жұмыстарын жалғастыру, іс-әрекет дағдыларын меңгерту;

Дамытушылық: Балалардың әлемнің тұтас бейнесін түсініп, геометриялық пішіндер туралы  ұғымдарын тиянақтап, түстерді ажыратуға, қарым-қатынас жасауға көмек көрсету;

Тәрбиелік: Сыйластықты қалыптастыру.

Үлестірмелі материал: Заттық суреттер, санау материалдары,сандар карточкасы, цифрлар карточкасы, геометриялық пішіндер, үшбұрыш, төртбұрыш, сандар.

Көрнекіліктер: Текшелер,таяқшалар,суреттер

Әдіс-тәсіл:Түсіндіру,сұрақ-жауап,демонстрациялық,практикалық.

Үш тілдік: Бір-один-one, екі-два-two, үш-три-three, төрт-четыре-four, бес-пять-five.

Билингвалды компонент: Көп және аз -много и мало

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің  іс –әрекеті Балалардың іс -әрекеті Есеп + Есеп –
Ой қозғайтың себептер Балалар, бүгін бізге қонақтар келіпті, қане амандасайықшы.                         Шаттық шеңбері: Балалар шеңберге тұрып, өлең жолдарын айтып қимылмен көрсетеді.     Сәлеметсіңдер ме                                          Здраствуйте                                                                        Hello                                                                                                                             Арайлап таң атты Алтын сәуле таратты.                                              Жарқырайды күніміз,                                                     Жарқырайды даламыз. Қайырлы таң достарым, Қайырлы таң апайлар.    
Ізденіс – ұжымдық-негізі                   Балалар біз сендермен «Ғажайып математика» әлеміне саяхатына барамыз. Үстел басына барайық. Математика сабағында біз не үйренеміз? Не өтеміз? -Дұрыс, айтасыңдар!Сендер сандарды білесіңдер ме?Ендеше, қазір меннің бағымда күнбағыстар өсіп тұр. Бірақ, оларды рет-ретімен қойып көрейікші? Біздің балалар сандарға байланысты санамақтарда біледі. Кәнекей Мәдиді тыңдайықшы. -Менің қолымда сыйқырлы кубик бар, ол жайғана емес.Оның сандары бар екен. Ойынның шарты: Мен сендерге лақтырамын, түскен санды маған атап бересіңдер. -Бәріміз, кәнекей тақтаға қарайықшы, бұл не балалар? -Геометриялық пішіндер дегенім не? Осы пішіндер туралы бізге Расул,Надина,Жомарт тақпақтарынды айтып беріңдерші.   Сергіту сәті Тақтаға назар аударамыз, кеңістікті бағдарлауға   Келесі ойын: «түрлі-түсті баспалдақ» деп аталады.Алдарында тұрған үйлестірмелі карточкаларды алып, жұмыс жасаймыз. -Қандай түстер бар баспалдақта? Балалар: төртбұрыш, үшбұрыш, дөңгелек.Балалардың жауаптары тыңдалады: уақыт,пішіндер,кеңістік, сандар -Нариман, күнбағыстарды рет-ретімен қояды.Балалар үш тілде санап береді. -Геометриляқ пішіндер Бір дегенім-бірлік, Онсыз болмас-тірлік.                                                     Екі дегенімін-еңбек,                                                         Еңбек бәрін –жеңбек.                                      Үш дегенім-үлес.                                               Үлес үшін-күрес,                                             Төрт дегенім-терме.                                   Тұрған жақсы-ерте,                                      Бес дегенім-белең.                                             Сан үйреніп келем.    Домалақпын, домалақпын,                                 Дөңгелек боп домаладым.                                        Ай сияқты,күн сияқты                               Шар сияқты домалақпын.                    Ж:Төртбұрышпын,төртбұрышпын.       Төрт қабырғасы бар бұрышпын,                         Қай жағынан қарасаңда,                           Төрт қабырғам тең бұрышпын.                                                           Р:Үшбұрышпын, үшбұрышпын,                          Үш қабырғам бар бұрышпын,                Төртбұрыштан аз болсам да,                           Орны бөлек үшбұрышпын.   Балалардың жауаптары тыңдалады. Баспалдақтың түрлі-түстерін көлем бойынша қойыфп шығады.
Рефлексиялық түзету -Бүгінгі оқу іс – әрекетінде немен таныстыңдар? Қол ұстасып тұрайық, Шеңберді біз құрайық Көріскенше күн жақсы Сау саламат болайық    

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Сандарды тура және кері санауды;

Түсінеді:  1- 5 ке дейін санауды, заттар санын цифрмен сәйкестендіруді, заттарды топтастыруды;

Қолданады: 5 цифры мен санын.