Қазақстандағы ұжымдастыру 9 сынып
19.02.2020
Рысбекова Булды Тайшыкариновна
Амангелді ауданы, Ақсай ауылы, Бүйректал жалпы білім беретін орта мектебі тарих пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: | Қазақстандағы ұжымдастыру 9 сынып |
Сабақтың мақсаты: | Қазақстандағы ауыл шаруашылығын ұжымдастыру туралы білу, негізгі идеясын түсіндіру, алған ақпаратын пайдалана алу дағдысын қалыптастыру. Тарихи санасы қалыптасқан, Отанын шексіз сүйетін, ұлттық рухы жоғары, шығармашыл жеке тұлға тәрбиелеу. |
Сабақтың әдіс-тәсілдері: | Топтық жұмыс, СТО элементтері, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, АКТ |
Күтілетін нәтиже: | Жаңа тақырып бойынша өз бетімен ізденіс жұмыстарын меңгере отырып, өздігінен өзара оқытуға,талдауға,сыни көзқарастары қалыптасады.Қазақстанда күштеп ұжымдастырудың зардаптарын танытуда негізгі идеясын түсінеді, алған ақпаратын пайдалана алу дағдысы қалыптасады. |
Сілтеме | 9 сынып «Атамұра» 2013ж Б.Ғ Аяған, М.Ж Шаймерденова 9 сынып Қазақстан тарихы. Электронды оқулық, |
Ресурстар | Электронды оқулық, постер, маркерлер,дидактикалық таратпа материалдар, слайд |
Сабақ жоспары: | І. Ұйымдастыру кезеңі: мақсат қою,топқа бөлу. ІІ. Сабақ барысы. Блум таксономиясы III. Рефлексия ІV. Үйге тапсырма беру. §19 Шығармашылық тапсырма «Қазіргі кездегі ауыл шаруашылығының дамуы» ( эссе,презентация) |
Сабақтың барысы | |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының әрекеті |
Білу | минут |
І. Қызығушылығын ояту: 1.Шаттық шеңбері «Жүректен жүрекке» 2. Асық таңдау арқылы топқа бөлу 3. Үй тапсырмасы «Бір сөйлем» әдісін қолдану. Бағалау: Сандық ішінен жауап берген оқушыларға теңге таратылады | Оқушылар шеңбер құрып отырады (сағат тілі бағытымен бір –біріне тілек айта отырып, жүрек сыйлайды .Өткен тақырып бойынша «бір сөйлем» әдісі бойынша үй тапсырмасы тексеріледі. Егер бірін- бірі қайталайтын болса, барлығы сандарын соғады, егер дұрыс болса қол шапалақтайды. |
Түсіну | минут |
1.Ой қозғау. «Ұжымдастыру» сөзжұмбақты шешу. Бағалау: Сандық ішінен жауап берген оқушыларға теңге таратылады 2. Мағынаны тану: Электронды оқулықты пайдаланып, білім беру. Слайд көрсету. | Оқушылар сөзжұмбақ шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. |
Қолдану | 15 минут |
1- тапсырма: «Ақпаратты тапсырма» Оқулықпен жұмыс жасайтын топтық тапсырмалар беру. Постер қорғату. 1- топ: «Шаруалар» Ұжымдастыру бағыты2- топ: «Жұмысшылар» Астық, ет және жүн дайындау науқаны3-топ: «Кеңестер» Күштеп отырықшыландыру саясаты4-топ: «Достар» Қазақстандағы күштеп ұжымдастырудың зардаптары. | Топтар оқулықпен жұмыс жүргізеді, ойланады.Постер жасап, қорғайды. Бағалау: «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы өзара бірін- бірі бағалайды. |
Талдау | 3 минут |
2- тапсырма:«Жылдар сөйлейді» сәйкестендіру кестесін толтыру. Мұғалім топтарға бірдей тапсырма жазылған үлестірме таратады. Әр топ бегілі уақытта дұрыс жауабын табуы қажет | Топтар уақытты тиімді пайдаланып сәйкестендіру кестесін толтырады Бағалау: Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
3-тапсырма «Венн диаграммасы» 1927-1937жж ауыл шаруашылығы мен қазіргі таңдағы ауыл шарушылығын салыстыру | Бағалау: Бас бармақпен бағалау |
Жинақтау | 3 минут |
7- тапсырма: «Қазақстандағы ұжымдастырудың салдары» ассосация құру | Топ мүшелері өздеріне берілген тапсырманы 3 минутта шапшаң жауап беруге тырысады.Алған білімдерін жинақтайды Бағалау: Бағдаршам арқылы өзара бағалау. |
Бағалау | 5 минут |
Бағалау | Әр топ бірін-бірі формативті және суммативті бағалайды.Критерий арқылы бағалау |
Рефлексия «Хаттар ұяшығы » | Әр оқушы өзінің сабақтан алған әсерін стикерге жазып, хаттар ұяшығына жапсырады. |