“Пайыздар” 4 сынып математика
28.02.2020
Бекентаева Гулнар Искендировна
А.Конкабаев атындағы мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Сабақ тақырыбы | Пайыздар | ||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.2.33 бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру; 5.1.2.34 берілген санның пайызын табу; 5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу; 5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу; | ||||||
Сабақ мақсаты | Санның пайызын табу және пайызы бойынша санды таба білуге есептер шығара білу; | ||||||
Сабақ түрі | Қайталау | ||||||
Бағалау критерийлері | Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке ауыстыра алады; Санның пайызын таба алады; Пайызы бойынша санды таба алады; Екі санның қайсысы бөлінгіш, қайсысы бөлгіш болатындығын түсіне алады; Бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше таба алады; Екі санның пайыздық қатынасын қолдана алады. | ||||||
Тілдік мақсаттар | Пән бойынша оқу мақсаты Оқушылар: – пайыздар мен бөлшектер арасындағы байланысты түсінеді; – шама мәндерінің пайыздық кемуін немесе артуын түсінеді; – бөлшектерді пайыз арқылы өрнектей алады және керісінше орындай алады; – санның пайызын, пайызының мәні бойынша санды табуға, сондай-ақ екі санның пайыздық қатынасын табуға есептер шығара алады; – берілген бөлімнен алған білім және біліктерін практикалық мазмұнды есептер шығаруда қолданады. Тілдік мақсат Оқушылар: – бөлшектерді пайыз арқылы және керісінше өрнектеу алгоритмін түсіндіре алады; – санның пайызын табу және пайызының мәні бойынша санды табуды түсіндіре алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология – пайыз; – пайыздық қатынас; – пайыздық арттыру; – пайыздық кеміту ; – қарапайым пайыздық өсім; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер – санның жүзден бір бөлігі … деп аталады; – пайызды ондық бөлшекпен өрнектеу үшін … керек; | ||||||
Құндылықтарды дарыту | Белсенділік, шыншылдық, басқаларды тыңдай білу, жұптық, топтық жұмыстар арқылы құрметтеуді дарыту топ ішіндегі бір бірін бағалау, өзін-өзі бағалау арқылы жауапкершілікті дарыту. | ||||||
Бастапқы білім | Оқушылар келесі -ғымдарды біледі: пайыз, пайызды санға өрнектеу, санды пайызбен өрнектеу, санның пайызын табу, пайызы бойынша санды табу. | ||||||
Сабақ барысы | |||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||
Сабақ басы 7 минут Сабақ ортасы 8 минут /5 мин/ | 1. Ұйымдастыру кезеңі Сабаққа дайындығын тексеру. Тренинг Сабақтың тақырыбы мен мақсатын беру. Үй тапсырмасын тексеру. 2. Алдыңғы өтілген тақырыптарды жүйелеу және жалпылау. -Пайыз дегеніміз не? Шаманың жүзден бір бөлігі -Пайызды ондық бөлшекке қалай айналдырамыз? Шаманы жүзге бөлеміз. – Пайыздарды ондық бөлшек түрінде жазыңыз: -Ондық бөлшекті пайызға қалай айналдырамыз? Жүзге көбейтеміз. -Ондық бөлшектерді пайыз түрінде жазыңыз: Е | У | |||||
240-тың бөлігі |