Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру


Тарғынұлы Дулат

Ақтөбе орта мектебі математика пәні мұғалімі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:                  Мектеп: Ақтөбе орта мектебі                    Мұғалімнің аты-жөні: Тарғынұлы Дулат Күні: 17.02.2020ж                                             Қатысқандар:                                               Қатыспағандар: Сынып: 7 «А»
Сабақтың тақырыбы Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.2.1.14 Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу;
Сабақтың мақсаты Алгебралық өрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеуді біледі.
Бағалау критерийі -Қысқаша көбейту формулаларын біледі -Қысқаша көбейту формулаларын көбейткіштерге жіктей алады.
Тілдік мақсаттар  Қысқаша көбейту формуласы, квадрат, куб, өрнек,
Құндылықтарға баулу  
Пәнаралық байланыс Жаратылыстану
Алдыңғы білім Қысқаша көбейту формулаларын қолдану
Сабақтың барысы
Жоспар Ресурстар    
Сабақтың кезеңдері Жоспарланған жұмыс         Оқулық: Авторлары: А.Е. Әбілқасымова, Т.П. Кучер, В.Е. Корчевский, З.Ә. Жұмағұлова   Кеспе қағаздары       https://bilimland.kz/kk/subject/algebra/7-synyp/algebralyq-ornekterdi-qysqasha-kobejtu-formulalary-arqyly-kobejtkishterge-zhikteu?mid=e8b21dc2-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe           https://nismath.org/ математикалық сайты                                                                       Кеспе қағаз
Сабақтың басы(2-5 минут) Керемет үштік 1.Оқушылармен мандасу 2.Оқушыларды түгендеу 3.Оқушылардың сабаққа қатысымын тексеру Үй тапсырмасын тексеру. №34.4 1)8                        5)+ 2)-                   6)64+ 3)                 7)125+ 4)27+                       8)512-        
Сабақтың ортасы (6-35 минут) Сәйкестендіру. а²-в²                             а³-3а²в+3ав²-в³ (а+в)²                          (а+в) (а²-2ав+в²)   (а-в)²                            а²-2ав+в² (а+в)³                          (а-в) (а²+2ав+в²) (а-в)³                           (а+в)(а-в)                     а³-в                             а³+3а²в+3ав²+в³ а³+в                             а²+2ав+в² Дискриптор: Квадраттың айырымын табады Қосындының квадратын табады Айырымның квадратын табады Қосындының кубын табады Айырымның кубын табады Кубтардың айырымын табады Кубтардың қосындысын табады Топты бағалау. Үш шапалақ «ЖЕЛПЕУІШ» әдісі Оқушылар қиынды қағазды бүктеп желпеуіш жасап оған әрбір бетіне бірінші оқушы есеп жазып екінші оқушы мәнін жазып жалғастырады. 1)+27;           2) +       3) +   4) + 5)+  6) -27 7) +(a-         8) 27- (x- Дескриптор: Екі өрнектің кубтардың айырмына келтіріп алады. Екі өрнектің кубтарының қосындысына келтіріп алады Берілген есептің мәнін жазады   Оқушылар бұл әдістен кейін кері байланыс ретінде тақтаға тал салады. Тест. 1.Көбейткіштерге жікте16 – x4. А)(4 + x2)(4 – x2) Б)(2 + x)(2 – x) В)(4 + x2)(2 + x)(2 – x) С)4 + x2 2. Көбейткіштерге жікте: 9a2 – 6ab + b2. А)(3a – b)3 Б)(3a + b)3 В)(3a – b)2 С)(3a + b)2 3. Көбейткіштерге жікте: x2 – y2 – x + y. А) (x + y)(x + y – 1) б) (x – y)(x + y – 1) В) (x – y)(x + y + 1) С) (x + y)(x + y + 1) 4.Көбейткіштерге жікте: 27x3 + y6. А) (3x – y2)(9x2 + 3xy2 + y4) Б) (3x + y2)(9x2 + 3xy2 + y4) В) (3x + y2)(9x2 – 3xy2 + y4) С) (3x + y2)(9x2 – 3xy2 – y4) Өзін-өзі бағалау. Математикалық диктант. (Өрнек түрінде жазыңдар) а) а мен 7 сандарының қосындысының квадраты ә) в және 5а сандарының айырмасының квадраты б) в және 4 санының қосындысы мен айырымының көбейтіндісін жазып Жауаптары: А)   (а+ Ә)   (а- Б)     (b+ Дискриптор: Қосындының квадратына келтіреді Айырымның квадратына келтіреді Қосындысы мен айырымының көбейтіндісіне келтіреді
Сабақтың соңы( 36-40 мин) Үйге тапсырма беру №31.15 – ;  2)- 3)0.16-;   4)- Бағалау. Бағалау маршруты арқылы бағалау   Оқулық: 184-бет  
                                                                Қосымша ақпарат
Қорытындылау Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?    
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2.