2.1 Өсімдіктер Өсімдік топтары

Кемпирбаева Назгуль Амировна

Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы Абыз ауылының №27 негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі

Пән:жаратылыстану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тірі табиғат 2.1 Өсімдіктер           Күні: Сынып: 2 Мектеп:Абыз ауылының №27 негізгі орта мектебі КММ Мұғалімнің аты-жөні:Кемпирбаева Назгуль Амировна Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы 2.1 Өсімдіктер Өсімдік топтары
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.2.1.5 – өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;    
Сабақ мақсаттары Барлығы оқушылар: өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттайды  Көптеген оқушылар: өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттай отырып ажыратады Кейбір оқушылар: өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттай отырып мысалдар мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерийлері өз өлкесінің өсімдік топтарын біледі, атайды, сипаттайды.
Тілдік мақсаттар   Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады.   Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз   өсімдік топтары,   Пәнге тән лексика мен терминология:  өлке, шөлде, далада, суда, құрғақшылық, ылғалсүйгіш Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер деп қандай өсімдіктерді айтамыз? Ылғалсүйгіш өсімдіктердің жапырағы қандай болады?  Кактустың жапырақтары неліктен ине тәрізді?
Құндылықтарды дарыту Ұжыммен бірлесіп ынтымақтастыққа,табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Өзін-өзі тану, дүниетану
АКТ қолдану дағдылары Суреттер
Бастапқы білім   Өсімдіктердің тірі ағза екенін біледі, негізгі бөліктерін атай алады, мәдени және жабайы өсімдіктерді ажырата алады. Өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды біледі.  
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет   Ресурстар
Сабақтың басы 5мин Ширату жаттығу «Атауын тап» Жұмбақ шешу Үйі де жоқ, Күйі де жоқ. Бірақ Жауыннан да, Дауылдан да Қымсынбайды. Ыстыққа да, Суыққа да Шын шыдайды Шешуін айта ғой, Балалар білсін жайды (Өсімдіктер) Топка болу Сабақты бастамас бұрын оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру үшін, гүлді бір-біріне беру арқылы тілектер айтады. Гүлдей жайнап жүре бер! Гүлдей әдемі бол! Өсімдіктің қандай түрлері болады? (ағаш, бұта, шөптер: мәдени және жабайы өсімдіктер) Өсімдік топтарына байланысты  сыныпты екі топқа бөлемін. Алған суреттерің қандай өсімдіктер?                                                                                       1.Ылғалсүйгіш                                                                                                2.Құрғақшылыққа төзімді                                                                  Ендеше біз тобымыздың атын білдік енді  әр топ өз аттарының тіршілік ету ортасына қарай бейімделуін қағазға жазады.         Сабактын максатын хабарлау Өз өлкесінің өсімдік топтарын сипаттау;                                                         Топпен жұмыс
Сабақтың ортасы 5мин                                                                 10мин                                                                             5мин                                                   5 мин                                                       5мин Жаңа сабақты түсіндіру.                                                                         Оқушылар назарын оқулыққа аудару.                                                 1-тапсырма Ұжымдық жұмыс  Суретпен жұмыс.    Сәйкестендіру әдісі. Саралаудың тәсілі Диалог және қолдау көрсету    Суреттегі өсімдіктерді салыстыр.  
   
Сұрақ-жауап Неліктен тауда, шөлде, суқоймаларда әртүрлі өсімдіктер өседі? Әр суреттің астында қандай жазу болу керек? Сонда балалар шөлде қандай өсімдіктер өседі екен? Тауда  қандай өсімдіктер өседі екен? Өзенде қандай өсімдіктер өседі екен? Қорытынды. Өсімдіктер сол жердің табиғи жағдайына бейімделген.                                                                                         КБ Мұғалімнің   мадақтауы  – Жарайсыңдар,  өте жақсы!!!                                                         2-тапсырма Топтык жұмыс Жина Сыңарын тап.   Құрастыру әдісі. Саралаудын тәсілі: Тапсырма Өсімдіктердің қандай сыртқы ерекшеліктері олардың  түрін анықтауға көмектеседі? Қалай анықтайсың? Сұрақ-жауап                                                                                    Сонда балалар өсімдіктерді өскен ортасына қарай қандай топтарға бөлеміз? Шөл өсімдігі, су өсімдігі, дала өсімдігі. Шөлді жерлерде өсетін өсімдіктерді ата. Сулы жерде өсетін өсімдіктерді ата. Далалы жерде өсетін өсімдіктерді ата.  Осы өсімдіктің топтарының қайсысын өлкемізде кездестіруге болады?                                                          Қорытынды. Өсімдіктердің өскен ортасына қарай шөл өсімдіктері, су өсімдіктері, дала өсімдіктері болып бөлінетінін біледі.                                                                                                  КБ «Бағдаршам» әдісі.                             3-тапсырма Жеке   жұмыс Дәптермен жұмыс.                                                                                           Кестені толтыр. Саралаудың  карқын тәсілі Суреттерде  бейнеленген өсімдіктерді топтарға  бөліп, олардың атауларын  кестеге жаз.   Ылғалсүйгіш Құрғақшылыққа төзімді     Корытынды Ылғалсүйгіш өсімдік пен құрғақшылыққа төзімді өсімдіктердің атауларын білдік. КБ  «Бас бармақ» әдісі Сергіту сәті “Көңілді күн” видео көрсетемін     4-тапсырма Топтық жұмыс  «Кел, зерттейік!» Зерттеу әдісі Саралаудын тәсілі Тапсырма Екі өсімдікті бөліктеріне қарап отырып салыстыр. Қайсысы ылғалсүйгіш, қайсысы құрғақшылыққа төзімді екенін анықта   Сұрақ-жауап Екі суретте қайсысы ылғалсүйгіш қайсысы құрғақшылыққа төзімді екенін қалай анықтадыңдар? Ылғалсүйгіш өсімдікті қалай анықтадыңдар? Құрғақшылыққа төзімді өсімдікті қалай анықтадық? Екі өсімдіктің қандай айырмашылықтары бар? Қорытынды Өсімдіктің сыртқы көрінісі бойынша оның құрғақшылыққа төзімді, ылғалсүйгіш екенін анықтадық. К Б. «Бас бармақ» әдісі 5 -тапсырма Бағалау критерийі  Білім алушы     • Өз аймағында өсетін өсімдіктер тобын атайды  және   сипаттайды   Тапсырма Топтық жұмыс     Сен тұратын жерде қандай өсімдіктер өседі? Мектеп ауласына шығып өсімдіктерді  суретке түсір немесе суретін сал.  Оларды кестеге сәйкестендіріп топтастыр.    Ағаштар Бұталар Шөптер         Өсімдіктер тобының ерекшеліктерін сипаттап айт. Дескриптор  Білім алушы – өз аймағында өсетін  өсімдіктерді анықтайды; – өсімдіктердің ұқсастығын анықтай отырып, топтарға жинақтайды; – өсімдіктер тобын сипаттап айтады.   
  Ұжымдық жұмыс суретпен                                                               Топтық жұмыс Сынып тағы белсенді оқушы басқаларға бағыт беріп отырады. топтық талқыға салады,ой ланады.     .                                                   Дәптермен жұмыс 10-бет                   Оқушылар бірлесе отырып билиді            
Сабақтың соңы 5мин Қорытынды.                                                                                              –Бүгінгі сабақтан не білдіңдер? – Сендер үшін не маңызды болды? -Сабақтың басында айтылған мақсатымызға жеттік пе? Ендеше кері байланыс арқылы өзімізді бағалайық.  
 
 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Жіктеу тәсілі:Оқушыларды топқа бөлу барысында әртүрлі топтасыру жүргізіледі. Диалог және қолдау көрсету тәсілі сабақтың өн бойында іске асады. Мұғалім сыныптағы диалогті бақылап, сұрақ қою арқылы жұмысты жетілдіреді,  келесі жұмысқа ынталандырып, қолдау көрсетіп отырады Бағалау тәсілі:  мұғалім оқушыларға үнемі кері байланыс беріп, ауызша бағалайды Қорытынды әрбір тапсырма соңында оқушы дескриптор арқылы өзінің әлді әлсіз жақтарын көріп, қорытынды жасайды. Ынталандыру (Жарайсың!)«Бағдаршам» әдісі арқылы  көрсетеді «Бас бармақ»  әдісі арқылы  көрсетеді «Белгілер» әдісі  арқылы Дескриптор  – өз аймағында өсетін  өсімдіктерді анықтайды; – өсімдіктердің ұқсастығын анықтай отырып, топтарға жинақтайды; – өсімдіктер тобын сипаттап айтады.    Сергіту сәті
Сабақ бойынша рефлексия      
 
Жалпы баға   Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:   2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:   2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?