Модуль таңбасы бар квадраттық функция графигі


Жакупова Гульнара Амангельдиновна, Набиев Руслан Кайырбекович

Нұр-Сұлтан қаласы Республикалық физика-математика мектебі КеАҚ филиалы математика пәні мұғалімдері

  Мектеп:        Нұр-Сұлтан қаласы Республикалық физика-математика мектебі  КеАҚ филиалы  
Мерзімі: «    ».     г.   Мұғалім: Жакупова Гульнара Амангельдиновна,                   Набиев Руслан Кайырбекович          
Сынып: 8 «_А, Д_» класс. Оқушылар саны: 28 Сабаққа қатыспағандар: –  
  Сабақтың тақырыбы: Модуль таңбасы бар квадраттық функция графигі  
Сабақтың оқыту мақсаты (оқу бағдарламасына сілтеме): оқушылардың модуль таңбасы бар квадраттық функциялардың графиктерін бейнелеу дағдыларын қалыптастыру.
Сабақ мақсаты оқушылардың модуль таңбасы бар квадраттық функциялардың графиктерін бейнелеу дағдыларын қалыптастыру.  
Жетістік критериі
Тұжырымдардың негізгі мазмұнын түсінеді, негізгі идеясын анықтайды.
   
Құндылықтарды сіңдіру «Мәңгілік ел» ұлттық идеясына негізделген құндылықтар: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік; сыйластық; ынтымақтастық; еңбек және шығармашылық; ашықтық өмір бойы білім алу.
   
АКТ қолдану дағдылары Бұл сабақта оқушылар QR коды арқылы планшетке немесе ұялы телефонға жүктеуге болатын флеш-презентацияны пайдаланады.
Бастапқы білім Бұл бөлім 7 сыныпта алған білімі мен дағдыларына негізделеді.Сабақта тапсырмаларды шешу дағдыларын дамыту бойынша жұмыстар жалғастырылады
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-шаралар Ресурстар
  Сабақтың басталуы   Эпиграф       «…ғылымды үйренгенде ақиқат мақсатпен білмек үшін үйренбек керек».                                   А. Құнанбайұлы     Ойын «Тақырыпты табыңдар»    Сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндеттерін хабарлау: саяхат картасы   Бүгін бізде  функция “бенефисі”. – Балалар, “Бенефис”дегеніміз не? Кім біледі? – Бенефис ( фр. Benefice – табыс, пайда) – бұл бір актердің құрметіне қойылған қойылым немесе бір актердің қойылымы. Бірінші бенефис 1735 жылы Францияда өтті. – Қалай ойлайсыздар, неге мен сабақты “Бір функцияның бенефисі” деп атадым? – Бүгінгі сабақты біз бір ғана y =    функциясының, модуль таңбасымен берілген жағдайлардағы, графиктерін салуға арнаймыз.   Оқушылардың тірек білімдерін өзектендіру: Бірақ алдымен квадраттық функция, оның қасиеттері және графиктерінің түрленулері туралы не білетінімізді еске түсірейік.                                     Жаттығу  «сабаққа дайынсыз ба?» 1.Квадраттық функцияға анықтама беріңіз. 2.Функция келесі формуламен берілген                                                Парабола төбесінің координатасы:    а) (2;-7);           б) (-2;24);               в) (2;25);                 г) (-2;-25).  3.Берілген функция қандай графикпен анықталады              а)        б)     в)                              4.     функциясының графигі      а)      б)    в)                5.   функциясының графигі қай суретте көрсетілген?         а)       б)     в)                 
    Сабақтың ортасы       4.Мәтінмен, суретпен жұмыс. Саяхат картасы   5. Сыныппен жұмыс Берілген функция графигін салыңыз          6.. Функция графиктерін салу        Функция графигін салыңыз және салу алгоритмін сипаттаңыз      Әрбір топ кезек бойынша  функция графиктерінің өзіндік нұсқаларынкөрсетіп мен салу алгоритмін сипаттайды.     у = х2  –  6│х│+ 5;   у = │х2  –  6 х + 5│;   у = │х2  –  6 х + 5│ –  3;   у = │х2  –  6│х│+ 5│;    у = │х2  –  6 х│+ 5;   у =  х2  – │6 х + 5│;   у = │х│( х  –  6) + 5;   у = х│х  –  6│ + 5;   у = │х2  –  5х + │х  –  3││;  у = │х  –  2│(│х│  –  3)  –  3.   Өздік жұмыс : № № 479, 481, – “Алгебра-8”, Шыныбеков А. Н.  Үй жұмысы : №№ 450.452 .480-482.      
Сабақтың соңы   7. Сабақтың қорытындысын шығару және баға қою: 8. Үй тапсырмасын хабарлау:   Функциялардың графиктерін салыңыздар:       у = –  х2  – │6 х + 5│.   “Рөлдік ойын” стратегиясы (9 мин.). Сабақ қорытындысы. Рефлексия       Мұғалім оқушыларға келесі сөйлемдердің жалғасын жазуды ұсына алады: 1. Мен үйрендім… 2. Мен басқаларды үйрете аламын… 3. Мен түсінбедім / түсіне алмадым… 4. Алдағы уақытта мен…   Сабақтағы жұмысыңызға баға беріңізші, ғалым ретінде қаншалықты байқағыш, белсенді, тәртіпті болғандығыңызды анықтаңызшы Жасыл – жоғары, сары – орташа   “Қалың және жұқа сұрақтар” әдісі арқылы сабақтың бекітілуін жүргізеді.  
Жетістік критериі игеру (қайталау), психологиялық жайлылық, жұмыстың бірлескен нәтижелерін анықтайды  

Саралау Сіз көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай міндеттер қойғыңыз келеді?
Бағалау Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Бұл бөлімді сабақ кезінде оқушылар үйренгендерін бағалау үшін қолданатын әдістерді жазу үшін пайдаланыңыз. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Денсаулық сақтау технологиялары. Қолданылатын физминуттар және белсенді қызмет түрлері.
Тұтас және бөліктер тапсырмасы Сабақтың соңында оқушылар мыналарды біледі:Жұмыс дәптеріндегі сәттілік баспалдақтарын қолдана отырып, оқушылардың өзіндік жұмысын жүргізу.  
№1: Қолдарды – жаямыз Ұшақ боп ұшамыз. Оң қанат алға Сол қанат алға. Бір екі үш төрт – Біздің ұшақ ұшып кет. №2 Мысықтың өзі сезбейтін етіп, Аяқтың ұшымен жүріп, кеттікі.

Саяхатшы картасы                8 __сынып оқушысы _________________________________________

Ауызша жұмыс (3б) Суретпен жұмыс (6б) Тақтада жұмыс (3б) Топтық жұмыс (5б) Қосымша тапсырма  (5 б) Өзіндік баға (2б) Қорытынды 24б
             
             

65%-74%-«3»,     75%-90%-«4» ,         91-100%- «5».

I. Суретпен жұмыс

 №1. а) Грфикпен берілген функцияның аналитикалық түрін жазыңыз;

Описание: http://5terka.com/images/math9mordkovich/zad-474.jpg

№2. Қандай түрлендірулер жасалғанын анықтаңыз

Описание: http://xn--i1abbnckbmcl9fb.xn--p1ai/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D0%B8/600972/img12.gif

II.№3. Функциялардың графиктерін салыңыз: 

III. Топтық жұмыс . Функция графигін салыңыз .

Қосымша тапсырма.________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 Өздік жұмыс: № № 479, 481, – “Алгебра-8”, Шыныбеков А. Н.

Үй тапсырмасы: №№ 450.452 .480-482.

Шығармашылық жұмыс: функция грфиктерін пайдаланып суреттер салу.