Ашық сабақтар

Пшембаева Айдана Асылбековна

«Павлодар қаласының сөйлеу қабілеттері бұзылған балаларға арналған №26 арнайы балабақшасы» Мемлекеттік Қазыналық Коммуналдық Кәсіпорын тәрбиешісі

Ашық ұйымдастырылған іс-әрекет.

Білім саласы: Таным

Бөлімі: Қарапайым математика түсініктерін қалыптастыру.

Тақырыбы:Мультфильмге саяхат.

Сабақтың түрі:Саяхат сабақ.

Мақсаты: 1 ден 5-ке дейінгі сандарды бекіту.

Міндеттері:

1.Біліктілік: Дьенеш блоктарын қолдана отырып, геометрикалық пішіндердің түсін, көлемін ажырата алуға үйрету.

2. Дамытушылық: Кюизенер таяқшалары арқылы балалардың ойлау қабілетін, қиялын жетілдіру, қол маторикасын дамыту. Кеңістікте бағдарлау. Түстерді қайталау.

3.Тәрбиелік: Бір-бірлерін сыйлауға, топтасып жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Билингвалды компонент: Ақ - белый, Қызыл - красный , жасыл –зеленый

Көрнекіліктер: Кюизенер таяқшалары, Дьенеш блоктары,карточкалар, аудио жазылым.

Іс-әрекет кезені Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың әрекеті Есеп Есеп
Мотивациалық қорғаушылық                   Ұйымдастыру-ізденушілік                       Рефлексивті- түзетушілік               Қорытынды Сабақ барысы:            -Санамақ арқылы бастау.             Кел санайық санамақ,             Саусақтарды даралап.             Бас бармағым алғашқы,             Балан үйрек жалғасы.             Ортан терек кезекші,             Шылдыр шүмек көмекші.             Шынашағым балапан,             Бәріне ортақ алақан.   Музыка ойнайды. -Балалар тыңдаңдаршы бұл неғылған әуен? -Музыкамен Пошташы кіреді. -Қандай мультфильмнен? -Балалар қарандаршы бізге мультфильмнен қонақ келіпті. -Пошташы Печкин: Сәлеметсіздер ме, балалар? -Менің сендерге әкелген сыйлығым бар, көргілерін келеме? -Олай болса тапсырмаларды орындау керек. -Балаларды үш топқа бөлу, пішіндер арқылы.                           1. тапсырма: 1. Кюизенер таяқшасымен баспалдақ құрастыр. Түстерін ата. Салыстыр (ұзын-қысқа ).Реттілігін ата. Есеп құрастыр. 1+2=3,   3+1=4,   4+1=5 2.Тапсырма: – Дьенеш ойындары,пішіндерді тап: көлемі, түсі, пішіні, өлшеміне қарай орналастыр.   3. Сергіту сәті – музыкамен.   4.Апта күндерін атау, түстеріне қарай. -Кюизенер таяқшалары: 1.Дүйсенбі- ақ 2.Сейсенбі- қызыл 3.Сәрсенбі-көк 4.Бейсенбі- тоқ сары 5.Жұма- сары 5.Заттарды сана. Цифрларды және нүктелерді жапсыр.     6.Тірек сызба арқылы қорытындылау. 1. Кюизенер таяқшалары. 2. Дьенеш блогы,көлемі,өлшемі, түсі, пішіні. 3.Апта күндері. 4.Заттарды санау, цифрларды , нүктелерді жапсыру. -Балалар біз тапсырмаларды орындай алдық. Пошташы Печкин бізге мынандай алтын және күміс фишкалар сыйлады. -Кім барлық тапсырманы өте жақсы, қиындықсыз орындай алса алтын фишканы алсын, ал кім тапсырманы орындағанда кейбір қиындықтар кездесті десе күміс фишкаларды алсын. -Осымен сабағымыз аяқталды. Рахмет сендерге балалар. -Қонақтармен қоштасайық.  Сау болыңыздар !   Балалар өлеңді бірге айтады, қимылдарды жасайды             Тындайды Атайды Қонақпен амандасады   Иә Жақсы   Топқа бөлінеді             Қрастырады, түстерін атап береді             Есепті құратсырады     Көлімін, түсін, пішінің атап, орналастырады       Сергіту сәтін жасап, қимылды қайталайды     Түс арқылы апта күндерін атайды Қайталайды       Заттарды санайды, нүтетені жабыстырады           Қайталайды         Берілген сұрақтарға жауап береді                                                                                                

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: 1 ден 5-ке дейін тура және кері санау. Түстерді білу, кеңістікті бағдарлай білу.

Игеру керек: Кюизенер таяқшаларымен құрастыра алу.

Меңгеру керек: Дьенеш блоктарын қолдана отырып, геометриялық пішіндердің түсін,көлемін ажырата алу.