Үш таңбалы сандарға көбейту алгоритмі


Жуматова Айнагуль Хамитовна

Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің № 18 мектеп- гимназиясы» КММ бастауыш сынып мұғалімі

Ұйымның атауы МГ №18
Педагогтің аты-жөні Жуматова АХ
Күні: 25.11.2021
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Үш таңбалы сандарға көбейту алгоритмі
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 4.1.2.11үш таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритмдерін қолдану
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар: үш таңбалы санға жазбаша көбейтуді баған түрінде есептейді
Бағалау критерийі – өрнектерді баған түрінде есептейді – есептің шешуін өрнек түрінде жазады
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.                       Жұмыс ережесін келісу Психологиялық сәт:  Жаттығу «Молекула»

Жаттығу барысы

Қатысушылар атомдар секілді қозғалыста болады. Жүргізуші белгілі санды айтқанда, атомдар молекула құрайды. Мысалы, «үш» дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстасып, 3 атомнан тұратын молекула құрайды.   – Балалар, алгоритм дегеніміз не?    – Бір нәрсені орындау үшін құрылған программаны алгоритм дейді. – Біз бүгін «Мәдениет үйін» салу алгоритмін құрамыз. Ол Мәдениет үйін жаңаша моделін  КИІЗ ҮЙ ге ұқсатып саламыз. -Үйіміз дұрыс, әдемі болып салынуы үшін әрбір алгоритм бойынша тапсырмаларды орындауымыз керек 1-тапсырма: Киіз үйді құрастыратын жер дайындауымыз керек,ол үшін ыңғайлы жер таңдаймыз. Ендеше: Бүгін аптаның төртінші күні БЕЙСЕНБІ. Қазақ халқында ҚАСИЕТТІ діни  күн болып саналады.Бұл күн кешкі 16.00ден жұма күнгі 16.00ге дейін есептеледі. Сонда қанша тәулік уақыт өтеді? Ия,1 тәулік. Бүкіләлемдік мұралар Картаны қара Қазақстаннан ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мәдени мұралар тізіміне енген нысандар картада белгіленген. Осы нысандардың бірі – Қожа Ахмет Ясауи кесенесі. Ол – қазақ халқының өткен тарихынан ерекше ескерткіш.Бұл жерге барып қаншама адамдар мәдени мұраның куәсі болып қайтты.  «Сиқырлы санды сөйлет» қосалқы тақырыпты ашу.  1. Орыс алфавитінен енген әріп? (Ю) 2. Ас атасы? (Нан) 3. Монумент сөзінің синонимі? (Ескерткіш)  4. Мектептегі 40 минуттық дәріс? (Сабақ) 5. Тілсіз мұғалім? (Кітап) 6. Туған жерді басқаша қалай атаймыз? (Отан) (ЮНЕСКО     Ынталандыру – Балалар Қазақстан картасына қарай отырып, сол мұралардың қай жерде орналасқанын қарайды,табады. Микрафон қолдану. 1-топ :Түркістан, Қожа Ахмет Ясауи кесенесі 1-топ :Түркістан, Қожа Ахмет Ясауи кесенесі 2-топ :Тамғалы Петроглифтері 3-топ: Сарыарқа .Солтүстік Қазақстан даласы мен көлдері 2-тапсырма. Қабырғасын қалау Бұл нысанның негізі қа­лан­ғаннан бастап, ЮНЕСКО тізіміне енгенге дейін қанша уақыт өткенін анықта. 
  Психологиялық көңіл күйді жақсарту.     Барлығы ережені айтады.             Сиқырлы санды сөйлет» қосалқы тақырыпты ашуда жауап беріп отырады.           Картадан мәдени мұралардың орналасқан жерін айту.       Қолдау-шапалақ                 Мәлімет тыңдау. «Кезектескен интервью» әдісі.       Жұптық жұмыс Қабырғасын қалау   ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.                                                                                 ҚБ: Дұрыс интервью берген оқушыны киіз уй суретімен бағалау.       Психологиялық ахуал.                          
Ортасы  Жаңа сабақ МАҚСАТЫ: үш таңбалы санға жазбаша көбейту алгоритмін баған түрінде есептеуді үйренеміз. А) Ә)БЛИМЛЕНД тегі  түсініктемені экранда көрсету   3 тапсырма. Шатырын көтеріп жабамыз.    1-топ :Түркістан:  1235*201=248 235 2-топ :Тамғалы:  5261*105=552 405 3-топ: Сарыарқа: 2541*205=520 905       4 -тапсырма  есік, терезе орнату   Жұптық жұмыс Есептің шешуін өрнек түрінде жаз. Барлығы – 40000 билет Балаларға – 80000 билет         ? есе кем Ересектер -? Ш: 40000 – 8000 = 32000 32000 : 8000 = 4 Ж: Балалардың билеті ересектерге қарағанда 4 есе кем         Карточкамен жұмыс (қосымша) Теңдеулерді шеш.  а*73=64244-28547                                  32*х-59=453         Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау     Топтық жұмыс (тақтаға шығып орындайды)             Белсенді оқу тапсырмалары(топта) ШАРТЫ: ШЕШУІ: ЖАУАБЫ:   Әр топтан балалар шығып,тақтаға жазады.   Жұптық жұмыс Бірін-бірі бағалау                       ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.             ҚБ: тенге арқылы бір-бірін бағалау. Суреттегі мәдени мұралар туралы айту             Оқылым, жазылым тапсырмалары.        
Соңы Қорытындылау: Әр алгоритм бойынша  тапсырмалар жүргізілді.Жаңаша молельдегі МӘДЕНИЕТ ҮЙІ(киіз үй) тамашалаймыз. Енді осы үйдің кілтін кімге береміз? Үйге берілген тапсырманы дұрыс толық орындаған оқушыға беріледі. ӘРИНЕ ,ол  …?   Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..   Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Стикер» арқылы кері байланыс.                              
    Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=               Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=    
    Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=               Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=    
    Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=               Теңдеулерді шеш.    а*73=64244-28547                                 32*х-59=453 а*73=                                                       32*х=