Ашық сабақ: «Қошақаным сүйкімді!»


Адылханова Аяулым Аскаровна

ШҚО білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «Негізгі орта мектеп- интернаты» КММ қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі

Бөлім: САЛТ- ДӘСТҮР ЖӘНЕ АУЫЗ ӘДЕБИЕТІ
Педагогтың Т.А.Ә. Адылханова АА
Күні: 17.03.22ж
Сабақ тақырыбы Қошақаным сүйкімді
Сынып: 2Б Қатысқандар саны:         Қатыспағандар саны:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 2.1.5.1 тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсіну 2.2.3.1 тілдік нормаларды сақтай отыры, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу, не туралы айтқанын түсіну 2.2.6.1 салыстыру негізінде ақпарат, кейіпкер, оқиға туралы қарапайым ой пікірін (мен ойл…мен сан) айту
Сабақ мақсаттары тыңдау-көру материалындағы оқиғаларды түсінеді. тілдік нормаларды сақтай отыры, белгілі бір тақырыптағы әңгімеге қатысу, не туралы айтқанын түсінеді. 2.2.6.1 салыстыру негізінде ақпарат, кейіпкер, оқиға туралы қарапайым ой пікірін (мен ойл…мен сан..) айтады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Педагогтың іс-әрекеті   Оқушының іс-әрекеті Бағалау   Ресурстар
Сабақтың басы                                           «Асық ату» әдісі «Ертеңгілік шеңбер»   Шеңбер болып тұрайық,  Алақанды ашайық.  Күннің нұрын алайық, Таза ауаны жұтайық. Жүрекке жылу салайық, Мейірімділік шоғын алайық. Жиналған жылы шуақты, Қонақтарға шашайық. Топқа болу Суреттер арқылы Өткен сабақты пысықтау «Асық ату» Сұрақ-жауап  сөздік Бабаушка Дедушка Сок Вкусный Интересный   «Асық ату» Сенің атың кім?  Қандай мультфильм білесің? Мультфильм қызықты ма? Мультфильм кейіпкерлері туралы айт. Оқушылар шеңберге тұрып, өлеңді қайталайды.   Суреттер арқылы топқа бөлінеді.       Сұраққа жауап береді.                       ҚБ Мадақтау сөздер                           Сұрақ-жауап  
Сабақтың ортасы І. Қызығушылығын ояту «Мәә – мәә» деген әні бар,                       Жібек тоны сәні бар:                           Қошақаным момақан Сүйкімді бір жануар.          Бұл- өлең қай жануар туралы? Оның бізге қандай пайдасы бар?               ҚБ Мадақтау сөздер     Қызығушылығын ояту
                                                                      Сергіту сәті   Деңгейлік тапсырмалар                                                                                 Ойнайықта ойлайық                 Қой туралы мәлімет айту  Қой – кішкентай, момын, бағымға көнгіш, пайдалы жануар. Төрт түліктің бірі. Үй  жануары.  Оның  төлі – қозы. Ол  сондай  сүйкімді  төл.  Қойдың  еті, сүті, жүні өте  пайдалы. Қой сүтінің емдік  қасиеті бар. Ал  жүнінен  киіз, шұлық  тоқиды. Сөздікпен жұмыс. Қошақан –ягненок Құлыншақ – жеребенок Сүйкімді – симпатичный Дескриптор: Тақтадағы жаңа сөздерді тыңдап, қайталайды. «Дұрыс айт» Айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтанады. Тыңда. Қайтала. Оқы.    Менің атам мен апам ауылда тұрады. Ауылда менің қошақаным, құлыншағым бар. Құлыншағымның аты –Тайбурыл. Менің қошақаным, құлыншағым сүйкімді   «Ауылды гүлдендір» әдісі  1 – тапсырма. Сұраққа жауап бер. Ауылда кім тұрады? Әлібек жазғы демалыста қайда барады? Ауылда не бар? Қошақан қандай? Құлыншақ қандай? Құлыншақтың аты? Дескриптор: Сұраққа жауап береді.     «Қошақаным» әні Деңгейлік тапсырма: «Жоғалған әріптер» әдісі 2-тапсырма.  Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді жаз. …оша…ан,с…йкімді, қ…лыншақ, әдем… Қажетті әріптер: қ, ұ, і, ү Дескриптор: Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді жазады.  Оқылым.    «Суретті сөйлет» 3-тапсырма.  Суреттердің орнына қажетті сөздерді қойып жаз.        Менің   бар.          Менің  сүйкімді Дескриптор: Суреттердің орнына қажетті сөздерді қойып жазады. «Адасқан төлдерді тап» Атауларын сәйкестендіру               Сиыр          құлыншақ Жылқы       бұзау Ешкі           қозы Қой             лақ Ит               марғау Мысық       күшік Түйе           бота    Ойнайықта ойлайық Олай – былай жүгіріп,
ала мысық ойнайды.
Аша алмаса есікті,
дыбыстайды ол қалай. (мияу)

Күзетші күшік – саққұлақ,
Үй күзетіп шапқылап.
Дыбыс шықса қаттырақ,
Қалай, қалай үреді.    (уау-уау)
        Тақтадағы жаңа сөздерді тыңдап, қайталайды. «Дұрыс айт» Айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтанады.         Сұраққа жауап береді.                                   Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді жазады.                 Суреттердің орнына қажетті сөздерді қойып жазадды.                           Атаулары сәйкестендіреді                         ҚБ Мадақтау сөздер     ҚБ Мадақтау сөздер           ҚБ Мадақтау сөздер             ҚБ Мадақтау сөздер                   ҚБ Мадақтау сөздер               Сөздіктер                                           Оқулық           Оқулық                           Оқулық                   Оқулық                                      
                        Бағалау Үйге тапсырма   Кесте толтыру Қойдың пайдасын сызбаға түсіру

Жүнінен жасалатын заттар Терісінен жасалатын заттар Сүтінен әзірленетін заттар                                 сөздікті жаттау
Қойдың пайдасын сызбаға түсіреді.   ҚБ Мадақтау сөздер     ҚБ Мадақтау сөздер         Сызба
Сабақтың соңы     Сабақтың соңында мақсатқа оралып, сабақты қорыту.  -Сабақта не үйрендіңдер? «Нота тақтасы» бағалау әдісін қолдану.  • Мен түсіндім – жасыл түс; • Мен сенімді емеспін – сары түс; • Мен толық түсінбедім –  қызыл түсі.
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қосымша тапсырмалар беру,шығармашылық тапсырмалар орындауда қиналатын оқушыларға бағыт бере отырып, жеке қолдау көрсету.   Оқушылардың жұмыс жасау барысын, іс-әрекетін бақылау арқылы бағалау. Жазу барысында оқушылардың дұрыс отыруын қадағалау.
Сабақ бойынша рефлексия        
   
Жалпы баға   Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)? 1: 2:   Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?