Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы

Солтүстік Қазақстан облысы

Ғабит Мүсірепов атындағы аудан

Новоишим ауылы

№2 Новоишим орта мектебінің

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі:

Калиева Жанар Кенжебайқызы

Сабақ жоспары

Сыныбы

10 «А» сынып, қазақ әдебиеті.

Сабақтың тақырыбы

Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы 

Күні

Сілтеме

Оқулық, бағдарлама, электрондық оқулық, «Мұғалімге арналған нұсқаулық». Бірінші (ілгері) деңгей. Екінші басылым.

Жалпы

мақсаты

1.Білімділік:Ш.Құдайбердіұлының “Еңлік-Кебек” поэмасын жан-жақты талдау. Көркемдік ерекшелігін тану, образдар жүйесін ашу.2. Дамытушылық:   Өз беттерімен проблема шешуге, қорытынды жасай білуге, бағалау дағдыларын қалыптастыруға, шығармашылық ой-өрістерін жетілдіруге ықпал жасау.
3. Тәрбиелік.Шығарма идеясы арқылы өзекті мәселені бірлесіп шешуге, өз ойын батыл айта білуге, адамгершілікке тәрбиелеу.   

Негізгі мақсаттар

Топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.Тақырыпты өз ізденістерімен түсіну дағдыларын қалыптастыру.

Бір-бірімен әңгімелесу арқылы білім алуға  үйрету.

Өзара білімдерін бағалай білуге ынталандыру.

Оқыту нәтижесі

Шәкәрім Құдайбердіұлының өскен ортасын біледі, Шығыс әдебиетімен байланысы қай жылдардан басталғанын түсінеді.

Түрі

Lesson Study сабағы.

Әдістер мен тәсілдер

   Топпен  жұмыс,диалогтік оқыту,  оқыту үшін бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту, сын тұрғысынан ойлау, «Кітайша ет, еркін жазу, топтастыру»  әдістері.

Тапсырмалар

Мұғалімніңіс-әрекеті.

 

Оқушының іс-әрекеті

Уақыт45 минут.

1-тапсырма.

Мақсаты: топпен жұмыс істеуге дағдыландыру.

 

1.«Шетелдік амандасу» тренингі.2.Дене шынықтыру сабағында қалай сапқа тұрасыңдар, солай тұру, сол арқылы 1,2,3-ке саналу.

1-топ. 2-топ. 3 топ.

2 минут.

2-тапсырма.

Мақсат: электрондық оқулықтан тыңдай  арқылы білімдерің толықтыруға  үйрету.

«Шәкәрім Құдайбердіұлы туралы» электрондық оқулықтан тыңдау.

5 минут. 

3-тапсырма.

Шәкәрімнің өмірі мен шығармашылығы, ағартушылық бағыттағы өлеңдері  туралы білу.

Мақсат: оқушыларды бір-біріне бейімдеу.

«Қытайша ет» әдісі.1-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі. 2–топтың жұмысын  тексереді. Дұрыс болмаса, қызыл  пастамен  түзетеді. Жетіспесе  толықтырады.

2-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығы.3-топтың жұмысын тексереді.

3-топ-Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасы. 1-топтың жұмысын тексереді.

Тексерілгеннен  кейін оқушылар тапсырманы дәптерге жазады.

10минут.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут.

 

4-тапсырма. Поэмаларындағы өзекті ойды түсіну. «Еркін жазу» әдісі.Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасының мазмұнын жазу. 10минут.
5-тапсырма.Поэмаларын салыстыра алады, поэмаларындағы ұқсастық пен айырмашылығын ажырата алады. «Топтастыру» әдісі.Постерге «Шәкәрім Құдайберді-ұлының «Еңлік-Кебек» поэмасын»  топтастырады. 7минут.
6-тапсырма.Бағалау. Өзін-өзі бағалауға ынталандыру.  «Смайликтер» арқылы бағалау.   3 минут.
7-тапсырма.Рефлексия –қорытынды. Ұлттық бірыңғай тестке дайындық. Тест кітабынан   Шәкәрім Құдайбердіұлына арналған сұрақтарды тауып, оқу. 4 минут.

Үйге тапсырма.

Шәкәрім Құдайбердіұлының «Еңлік-Кебек» поэмасын толық оқып келу. 1 минут.

Leave a Reply

Your email address will not be published.