«Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктері»
Рахимова Асфира Сейтбековна
Абай атындағы Шығыс Қазақстан гуманитарлық колледжі психология және арнайы пәндер оқытушысы
АШЫҚ САБАҚ ӘЗІРЛЕМЕСІ
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктері»
4-ДО-1 тобы
Оқытушы:Рахимова Асфира Сейтбековна
Өскемен қаласы, 2022 жыл
Топ: 4-ДО-2
Мерзімі: 24.11.2022ж.
Өткізілу орны: № “Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту шеберханасы”
Сабақтың тақырыбы:«Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктері».
Мақсаты:
–Білім алушылармен өткен сабақты еске түсіру, қайталау, жаңа сабақ «Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктері»туралы түсінік беру.
–Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктерін меңгерту,өз тәжірбиелерінде қолдана білуге үйрету.
-Топтық-бірлескен,ұжымдық жұмыс формаларын жетілдіру.
–Білім алушылардың танымдық әрекетіндегі ой-өрістерін дамыту, өзіндік жұмыс түрі арқылы ізденіс- салыстыру, іс-әрекеттібағалау,рефлексия жасау әрекеттерін дамыту.
-Ақпараттық , пәндік, коммуникативтік құзіреттіліктерін дамыту.
-Білім алушылардың топта бірігіп жұмыс істеу сапасы мен өзара сыйластық қарым-қатынастарын және пәнге деген қызығушылықтарын тәрбиелеу.
Оқыту технологиялары:АКТ, СТО (Сыни тұрғысынан ойлау) технологиясы.
Құрал-жабдықтар:интер-белсенді тақта , презентация слайдтар
Көрнекіліктер: әдебиеттер,топтық және өздік жұмыстарға үлестірілетін таратпа тапсырмалар, таблица-сызбалар.
Сабақтың түрі:дәстүрлі
Сабақтың типі: Аралас сабағы.
Сабақтың әдіс-тәсілдері:сөздік, көрнекілік,топтық жұмыс, ізденіс-зерттеу жұмысы, салыстыру, ой қозғау, «Табақ тарту», «Аквариум», «Австралия жаңбыры», «Өрмекші торы» стратегиялары.
Негізгі ұғымдар:Қиял ,қиял ерекшеліктері, қиял түрлері.
Әдебиеттер:
1.В.С Мухина«Мектеп жасына дейінгі психологиясы» Алматы «Мектеп»;1986 ж
2.Қ.Жарықбаев «Жалпы психология» Алматы «Білім» 2004 ж
3. К. Жұмасова «Псхология» Астана 2014ж
4.Ф.Жұмабекова «Психология» (Мектепке дейінгі кезең) Астана ж
5. Ж.Қ. Дүйсенова, Қ.Н. Нығметова «Балалар психологиясы» Алматы, 2012 ж
6. Р.Қ. Аралбаева «Мектепке дейінгі психология» Алматы, 2012 ж
Әдіс-тәсілдер | Сабақ кезеңдері | Оқытушы әрекеті | Білім алушылар әрекеті |
Ұжымдық-бірлескен. | Ұйымдастыру кезеңі. | Білім алушылармен амандасу.Бүгінгі сабағымыз бірлескен,шығармашылық түрде өтеді деген ойдамын.Сәттілік тілеймін!. Оларды түгендеу. | Психологиялық ахуал туғызу.«Досыңа тілек» Білім алушылар үш топқа бөлініп,топтық формада отырады. Бағалау парағын тарату. |
Сұрақ-жауап, пікір талас. | Мотивациялық- қозғаушы кезеңі. «Миға шабуыл» | Үй тапсырмасы. | Тренинг:.«Егерде мен ……» Мақсаты: Үй тапсырмасын тексеру.Қиялға анықтама. Практикалық тапсырма: әр жас топтарына байланысты ойындарды талдау. |
«Ой қозғау» | Өзіндік тексеру кезеңі. | «Аквариум» әдісі:дәрісбаянбойынша | Теориялық тапсырма. Таратпа – мәлімет арқылы өзара оқыту,жаздыру. |
Жаңа материалды түсіндіру. | Жаңа сабақ жоспары: –Білім алушыларға«Бала қиялы даму ерекшеліктері турал» туралы түсінік беру. | «Табақ тарту» әдісі. Білім алушылар тапсырма бойынша топта бірігіп тұжырымдама жасайды | Топтық жұмысы: «Табақ тарту» ойыны. Ойынның шарты: Әр топтағы білім алушылар табақты таңдайды да ,тапсырма бойынша өз ойларын бөлісіп пікір таласқа түседі. |
Сергіту сәті. | «Австралия жаңбыры» | Қимыл-қозғалыс арқылы жаңбырдың дыбысын келтіру. | |
Ізденуші-қозғаушылық . | Жаңа материалды бекіту. | Көп нүктенің орынына тиісті сөздерді қой. Шығармашылық тапсырма | Мектепке дейінгі баланың қиялының даму ерекшелігіне байланысты. 1. Қиял қоршаған дүниені өзгертетін, ерекше … іс-әрекет. 2. Бейнені құрастыруда енді тек нақты зат емес сонымен қатар оның … елесі де бола алады. 3. Сөздерді қиялға қосу оны … және … басқармалы етеді. 4. Көркем суретте балалар әдетте … бейнелерді қарапайым әдістер арқылы құрастырады. 5. Қиялдың дамуы мен пайда болуы-әлеуметтік … . 6. 4-5 жаста балалардың ойындары … минут, ал 5-6 жаста … сағаттан бірнеше күнге дейін ойнай алады. Бейне-сюжетті талдау.Баланың қиял ерекшеліктерін анықтау. |
Өзіндік-жеке,топтық бағалаулары. | Қортынды баға қойылады. | Кері байланыс: «Өрмекшінің торы» | Өз ойларын ортаға бөлісу. Білім алушылардың қортынды бағасын шығару |
Үй тапсырмасы. | Мектепке дейінгі баланың қиялының дамуы неге байланысты? ( Жағдаяттар дайындау) |
АШЫҚ САБАҚ ӘЗІРЛЕМЕСІ
Тақырыбы: «Мектеп жасына дейінгі балалардың қиял ерекшеліктері»
4-ДО-2 тобы
Өскемен қаласы, 2017 жыл