Ашық сабақ «Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны»


Еркінқала орта мектебінің

информатика пән мұғалімі:  

Суюншалиева Шынар Марсқызы

 

Мұғалімнің аты-жөні: Суюншалиева Шынар Марсқызы Атырау қаласы

Еркінқала орта мектебі

Пәні:

Сыныбы:

Информатика

6 а

4-сабақ       Күні   10. 10.2014
Сабақ атауы Есептеу техникасының даму тарихы. Компьютердің буыны
Сілтеме «Информатика »пәнінің әдістемесі,оқулық авторлары: Вьюшкова Е.А,Әбенов Б.Қ, интернет сайты .
Жалпы мақсаттар Тақырыпты мазмұнын ашу арқылы оқушыларды жылдамдыққа , өзіндік ой-пікірін қалыптастыру.
Оқыту нәтижелері То   Топппен жұмыс жасауға үйрену.Пәнге деген қызығушылығы артады. Тапсырманы түсініп, өз дәрежесінде орындай   алады.
Негізгі идеялар

міндеті

-өткен материалды қайталау;

-тақырыпты игеру;

-оқушыларды тиянақтылыққа үйрету;

-оқушылардың шағын топтарда жұмыс істеуі арқылы бірін-бірі оқытуын қалыптастыру;

-тапсырмаларды орындауда өмірдегі білімі мен білетініне сүйену;

-өз бетімен білім алушылық қабілетін қалыптастыру:

-оқушылардың жетістігін формативті бағалау;

Тапсырма Ч.Бэббидж, Б.Паскаль, А.Лавлейс туралы мәлімет-интернет сайты-Яндекс
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:
Уақыты: Мұғалімнің   іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

5 минут

 

 

 

 

10 минут

 

 

 

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

10

 

 

3 минут

 

 

7 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

1. Психологиялық дайындық

А) (түстер арқылы топқа бөлу, түстер сырын айқындау)

Ә) Бағалау парағын үлестіру

 

2.Өткен сабақты пысықтау.

(Үй тапсырмасын пысықтау) А)тест сұрақтары

Ә) топтық жұмыс

 

3.Мағынаны тану.

(топтық жұмыс)

1-топ   Есептеу техникасының даму тарихы

2-топ   Есептеу машинасының кезеңдері

 

4. (тақырып бойынша тың материалдар)

 

5.Сергіту сәті.

 

 

6. Білім шыңы

Ой толғаныс.Қорытындылау.

Біз не үйрендік?

 

 

9. Бағалау,үйге тапсырма.

 

Топқа бөлу,сабаққа зейінін аудару.

 

 

 

Бағалаушыны сайлау

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

Топқа тапсырама беріледі, топта қалқылап, постер қорғайды.

 

 

 

 

Жекелеген оқушылар тақырыпты қорғайды.

 

 

 

 

Айырмашылық пен ұқсастықты жазады.

 

 

Осы сабақта не үйренгендерін әр топ ауызша айтады,стикер- лерге сабақ жөнінде пікірлерін жазады.

Оқушылар жетістіктерін фор- мативті бағалайды және өзді өзін,кесте арқылы бағалау.

Дереккөздер және жабдықтар: Мультимедиялық   проектор,флипчарт, фламастер,

стикер, түрлі-түсті жетондар,маркер т.б.

Кейінгі тапсырмалар мен портфолио   деректері Бағдарлама бойынша мың материалдар жинау
Кейінгі   оқу Тақырып бойынша мазмұнын айту.
Сабақты талдау

 

 

өткізген сабағымды талдап, көру арқылы өзіме мынадай ой   түйдім:

-оқушылар өз ойын еркін жеткізе білуге үйрету;

-уақытты үнемді, ұтымды пайдалана білу.

Тәжірибелік сабақты бағалау

 

Бағдарламаны түсіне отырып, тапсырманы орныдай алды?

Оқушыларды бағалаушы дұрыс бағалай білді ме?

 

Сабақ бойынша өзгертулер Оқушыларды топқа бөлу арқылы топтық тапсырмаларды орындауға төселдіру, сыни тұрғыдан ойлауға дағдыландыру
Метки: , ,

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *