Сабақ “Дөңгелектің және оның бөліктерінің ауданы”


Ж.Б.Тлеулесова, математика пәні мұғалімі

Астана қаласы

Тақырыбы: Дөңгелектің және оның бөліктерінің ауданы
Мақсаты: Дөңгелектің және оның бөліктерінің ауданының   формулаларымен танысу, есептер шығаруда тиімді қолдану
Міндеті: Дөңгелектің және оның бөліктерінің аудандары туралы түсінік қалыптастыру;

Оқушылардың формулаларды тиімді қолданып,есептер шығару машығын дамыту;

Өзін және өзгені бағалауға мүмкіндік беру

Күтілетін нәтиже: ·         Дөңгелектің және оның   бөліктерінің ауданы туралы түсінік қалыптасады;

·         Дөңгелек бөліктерінің аудандарын ажыратып, есеп шығаруда формулаларды қолдана алады;

·         Мысалдар құрастыра алады;

·         Өзін және өзгені бағалай алады

Ресурстар: Презентациялар, бағалау, кері байланыс парақтары
Модульдер: Акт, сыни тұрғыдан ойлау, оқу мен оқытудағы жаңа әдіс-тәсілдер, оқушылардың жас ерекшеліктерін ескеру
Сабақ барысы: Мұғалімнің әрекеті Оқушы әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі

 

 

 

Үй тапсырмасы

 

 

 

Сұрақтар:

 

 

 

Тапсырма:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

Психологиялық ахуал қалыптастыру

 

 

Үй   тапсырмасын жұппен тексеруді   ұсыну

 

Ынталандыру, мадақтау,жетелеу сұрақтарын қою. (1-қосымша)

 

 

Слайдтағы   суретке анықтама құрастыруды ұсыну(2-қосымша)

 

Мәтінмен танысып, мысалдарды талдауды ұсыну (3-қосымша)

 

Есептер шығаруды ұсыну

 

 

 

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы тақырыптарына мысалдар құрастырып, мысалдарды шығаруды ұсыну

Ынтымақтастық атмосфера қалыптастырады,бір – біріне жақсы сөз айтады

 

Үй   тапсырмасын жұппен тексереді

 

Оқушылар сұрақтарға жауап береді

 

 

Слайдтағы суретке анықтама құрастырады

 

Мәтінмен танысады, мысалдарды талдайды

 

Дөңгелектің және оның бөліктерінің ауданы

тақырыбына есептер шығарады. № 18, 20, 22

Шеңбердің ұзындығы. Дөңгелектің ауданы тақырыптарына мысалдар құрастырады

Үй тапсырмасы:

 

5.4 № 19, 25 Күнделікке жазады
Бағалау, кері байланыс: Бағалау парағын, стикерлер тарату Өздерін бағалайды

 

 

1-қосымша

  1. Шеңбер мен дөңгелектің айырмашылығы неде? Мысал келтіріңдер.
  2. Шеңбер доғасының ұзындығын қандай формуламен табамыз?
  3. П саны қалай алынған?
  4. Шеңбер доғасының ұзындығы қалай анықталады?

 

2-қосымша

Суреттерге анықтама құрастыру

Новый рисунок (3) Новый рисунок (4)

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *