Ашық сабақ “Малдың пірі. Үй жануарлары”


Қазақ тілі 4 орыс сыныбы 

Ақмола облысы

Зеренді ауданы

Шағалалы орта мектебі

Бегалина А.С.

Сабақтың тақырыбы: Малдың пірі. Үй жануарлары.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: үй жануарларымен оның пірлерімен таныстыру, олардың пайдасы туралы білімдерін бекіту, көптік жалғауын  қолдана білуге үйрету.

Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ой-өрістерін, тіл байлығын молайтып, ойлау, көру, қабылдау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Табиғатты, жан-жануарды қорғауға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Сабақтың әдіс – тәсілдері: түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ–жауап, іздену, ойлау, топпен жұмыс, жеке жұмыс.

Сабақтыңкөрнекілігі: интерактивті тақта, суреттер,слайдтар, үй жануарлары,  бейнеленген қыима қағаздар.

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру. Сәлемдесу:Слайд №2

Сабақты біз бастайық,

Артта қалып қоймайық!

Қандай сұрақ болсада,

Жауап таппай қоймайық!

Слайд №3Сабақтың мақсаты

2.Балалар,бүгінгі сабағымыз басқа сабақтарға қарағанда ерекше деп айтуымызға болады. Себебі бүгін бізде  ашық сабақ. Яғни, біз сендердің қазақ тілі пәні бойынша не білетіндеріңді тексереміз.

Үй тапсырмасын тексеру:Диалогты жатқа айту.

-Балалар, бүгінгі сабағымызға қонақтар келіп отыр. «Қонақ аз отырып көп сынайды» – деген қазақтың мақалы бар.

Бүгінгі сабақта білімімізді  көрсетеміз. Сабақты ойын түрінде өткіземіз. Мен сендерді екі топқа бөлемін. Қазір сіздер суреттерді алып екі топқа бөлінесіндер . Бірінші топ «Құлыншақтар», екінші  «Қошақандар».

Миға шабуыл.Слайд  4

Ал қазір сіздер тақтаға назар аударыныздар.

Онда қандай суреттер көріп тұрсыздар.Жақсы дұрыс.Үй жануарлары және олардың пірлері.Енді қазір сіздер осылар туралы не білесіздер.

Жаңа сабақ:Оқушылар өздерінің ойларын флипчарка сурет салады.Оны қорғайды.

Сөздік жұмыс:Өткен сөздерді қайталау.Жаңа сөздерді естеріне сақтау.Слайд  №7

Мәтінмен жұмыс:Мәтінді оқу,аудару,сұрақтар құрастыру.Слайд №8

Сұрақтар:Үй жануарларын ата? Слайд №9

                   Бұлар адамдарға қалай қызмет етеді?

                  Шұбат ненің сүтінен жасалады?

                 Қымыз ненің сүтінен жасалады?

                  Халық үй жануарларын қалай атайды?

Топтық, логикалық тапсырма  «Жеті жануардың атын тап »  Слайд    №9

Топтық тапсырма «Жануарлар »сөзін топтастыру Слайд    №10

Жеке жұмыс ойын «Өз мекендеріне мекендету» Слайд 11

Жеке жұмы ойын «Төлін тап» Слайд 12

Жануарлардың төлін ата Слайд 13

Сергіту сәті Слайд 14

«Қошақан»

Қошкқаны қойдың,

Қайда қалып қойдың?

Бұлтиып тұр бүйірін,

Қай өрістен тойдың?

Семантикалық карта .Көптік жалғаулар жалға.Слайд 15

Семантикалық карта.Неше буын?Неше әріп саны?

Суретпен жұмыс қандай жануардан,қандай тағамдар аламыз?  Слайд 16

Енді осы тағамдардың қандай пайдасы бар екен,оны бізге Владик айтып береді. Слайд 17

Үй жануарларына байланысты тыйым сөздерді еске сақтаңдар!

Малды теппе.

Ақты төкпе.

Мал сүйегін отқа тастама.

Малды басынан ұрма. Слайд 18

 

Сабақты қорыту:

1.Үй жануакрларын атаңдар?

2.Олардың төлдерін атаңдар?

3.Төрт түлікті атаңдар?

4.Үй жануарлардың адамға қандай пайдасы бар?

Бағалау:

Үйге тапсырма:Үй жануарлары және олардың төлдері тақырыбына диалог құрастыру.Қой,ешкі туралы кластер құрастыру.

 

Метки:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *